ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
اطلاعات جديد Dark Souls 2 از مجله EDGE
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="dark souls" data-source="post: 2394143" data-attributes="member: 79858"><p>به نظرم به غير از قسمت tomb of the giant بقيه قسمت هاي بازي و همه باس ها از لحاظ سختي كاملا معقولانه ساخته شده بودن يعني جوري كه با بازي كردن بيشتر مهارت هامون هم افزايش پبدا ميكرد كه بدونيم دقيقا چه موقعي ضربه بزنيم چه موقعي از ضربه دودستي استفاده كنيم و باتوجه به stamina مون دقيقا چه موقع دفاع كنيم و به نقطع ضعف دشمن حمله كنيم و... .</p><p>مثلا من خودم در مبارزه با knight ها زماني كه لولم پايين بود هميشه حريفم رو دور ميزدم و منتظر يه فرصت بودم تا از پشت حمله كنم واز ضربه hit critical استفاده ميكردم.</p><p>براي خود من هم در درجه اول اتمسفر بازي مهمه چون دارك سواز و همچنين ديمن سولز واقعا اتمسفر تاريك و سردي داشتن كه افسردگي , تنهايي, مردگي, خشكي پژمردگي, آفت, زنگ زدگي و مبهم بودن در جو بازي بيداد ميكرد ودر درجه بعدي چالش برانگيز بودن خيلي برام مهمه كه به اندازه نسخه اول مارو به چالش بكشه.</p><p>البته با كمرنگ شدن نقش ميازاكي و كارگردان نبودنش در اين بازي كمي در مورد جو بازي و كمرنگ شدن المان هاي اصلي نسخه اول نگرانم. چون اتمسفر دارك سولز بيشتر انعكاس روحيات دروني خود ميازاكي بود.اميدوارم بازي در اين زمينه افت نكنه وشاگردانش به خوبي راهش رو ادامه بدند.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dark souls, post: 2394143, member: 79858"] به نظرم به غير از قسمت tomb of the giant بقيه قسمت هاي بازي و همه باس ها از لحاظ سختي كاملا معقولانه ساخته شده بودن يعني جوري كه با بازي كردن بيشتر مهارت هامون هم افزايش پبدا ميكرد كه بدونيم دقيقا چه موقعي ضربه بزنيم چه موقعي از ضربه دودستي استفاده كنيم و باتوجه به stamina مون دقيقا چه موقع دفاع كنيم و به نقطع ضعف دشمن حمله كنيم و... . مثلا من خودم در مبارزه با knight ها زماني كه لولم پايين بود هميشه حريفم رو دور ميزدم و منتظر يه فرصت بودم تا از پشت حمله كنم واز ضربه hit critical استفاده ميكردم. براي خود من هم در درجه اول اتمسفر بازي مهمه چون دارك سواز و همچنين ديمن سولز واقعا اتمسفر تاريك و سردي داشتن كه افسردگي , تنهايي, مردگي, خشكي پژمردگي, آفت, زنگ زدگي و مبهم بودن در جو بازي بيداد ميكرد ودر درجه بعدي چالش برانگيز بودن خيلي برام مهمه كه به اندازه نسخه اول مارو به چالش بكشه. البته با كمرنگ شدن نقش ميازاكي و كارگردان نبودنش در اين بازي كمي در مورد جو بازي و كمرنگ شدن المان هاي اصلي نسخه اول نگرانم. چون اتمسفر دارك سولز بيشتر انعكاس روحيات دروني خود ميازاكي بود.اميدوارم بازي در اين زمينه افت نكنه وشاگردانش به خوبي راهش رو ادامه بدند. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
اطلاعات جديد Dark Souls 2 از مجله EDGE
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft