اطلاعات اوليه از موتور بازي Kill Zone 2

BlackCat

کاربر سایت
از روز 24 الي 26 July كنفرانسي بين بازي سازان در شهر Brighton, كشور انگلستان برگذار خواهد شد. مسوولين Guerrilla سازنده بازي Kill Zone 2 قول داده اند اولين اطلاعات از موتور بازي را منتشر كنند.
گفته هاي Michal Valient از مسوولين سازنده بازي در مورد سيستم رندر در اين بازي
نسل بعد بازي هاي كامپيوتري نيازمند رزولوشن بسيار بالايي است و همچنين شاهد حجم بسيار بالاي textures و محيط بسيار بزرگي هستيم. اين توقع بيجايي است كه انتظار سيستم رندرينگ سنتني را داشته باشيم همچنين توقع داشتن تصاوير پويا نيز باشيم.
Deferred rendering بهترين سيستم براي رندر تصاوير و منظور ها با داشتن dynamic lights, است اما متاسفانه برخورد با ايراداتي نظير fill-rate و كمبود anti-aliasing باعث شده بازي هاي كمي از اين تكنيك استفاده كنند.
ما در موتور خود از سيستم multi-sampled anti-aliasing استفاده كرديم كه تمام اين مشكلات را حل مي كند. ما به خوبي از قدرت PS3’s SPU استفاده كرديم تا تصاوير را به سرعت رندر كنيم
 
آخرین ویرایش:
من یه توضیح کوچیک بدم چون زیاد جالب ترجمه نکردی متنو آقای BlackcatS ;)

استفاده کردن از MSAA اون مشکلات رو حل نمیکنه بلکه موضوع اینجاست که Guerrilla Games موفق شده انجینی بسازه که از MSAA استفاده کنه در حالیکه از تکنیک Deferred Rendering هم بهره میبره. توی سخت افزار های DX9 من تا حالا ندیدم که این دو تا بتونن با هم استفاده بشن. همچنین این انجین از قدرت SPU های سل استفاده های زیادی می بره.

بهرحال خبر جالبی بود. ممنون.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or