اطلاعاتی در مورد سیستم مبارزات بازی God of War

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
God-of-War_01-768x432.jpg

اطلاعاتی در مورد سیستم مبارزات «God of War» به نقل از «کوری بارلوگ» کارگردان بازی را مشاهده کنید. با بازی سنتر همراه باشید.

سیستم مبارزه در بازی «God Of War» که هم اکنون در مراحل ساخت بسیار مهمی میباشد، در زمان عرضه این بازی بسیار مهیج و جذاب به نظر خواهد رسید .

دلیل کنار گذاشتم سیستم دکمه زنی سریع و مینی گیم ها در بازی خسته کننده شدن و تکرای بودن آن از نظر استودیو «سانتا مونیکا» بود

«کوری بارلوگ» اعلام کرد، در تمام طول بازی در نقش شخصیت «Kratos» بازی خواهید کرد اما امکان انتخاب زمان و نوع دخالت فرزند او در نبرد ها و در جریان بازی بر عهده بازیکنان خواهد بود .

طبق صحبت های «کوری بارلوگ» امکان اشاره به خانواده گذشته شخصیت «Kratos» یا شخصیت های قسمت های قبلی این سری مانند شخصیت های «Zeus» یا «Athena» وجود دارد .

«کوری بارلوگ» در پایان اعلام کرد، عنوان «God Of War» هم اکنون در مراحل بسیار سختی از ساخت خود میباشد اما استودیو «سانتا مونیکا» امیدوار است این بازی پس از عرضه سخت ترین قلب ها را نیز پس از بازی کردن توسط بازیکنان ذوب خواهد کرد .

عنوان «God Of War» در تاریخی نامشخص بصورت انحصاری برروی پلتفرم «پلی استیشن ۴ »عرضه خواهد شد .



لینک منبع
 
دلیل کنار گذاشتم سیستم دکمه زنی سریع و مینی گیم ها در بازی خسته کننده شدن و تکرای بودن آن از نظر استودیو «سانتا مونیکا» بود
یاد حرفای علی (Dante never cry?) افتادم که اینو می گفت و دوستان مخالفت شدید داشتن:دی
 
  • Like
Reactions: Masta_killa
یاد حرفای علی (Dante never cry?) افتادم که اینو می گفت و دوستان مخالفت شدید داشتن:D
یادم نیست علی دقیقا کی این صحبت کرد اما مشکل اینجاست که قرار بود چه تغییری کنه مشخصا هیچ کسی هیچ ایده بدرد بخوری برای تغییر سیستم بازی نداشتیم زمانی که این صحبت ها انجام شده بود اگه دوربین بازی به کل تغییر میکرد الان میشد مثل بقیه بازی ها مثل DMC یا BT یا ... بازی دیگه در این سبک که همه بعدش میگفتن فلان چی چی اسکی رفته برای یک بازی در سطح GOW تغییرات میتونه کشنده باشه IP به کل نابود کنه همین الان هم خیلی ها با این موضوع مخالفت خودشون اعلام کردن اما به شخصه من خیلی خوشم امد از تغییر بازی شاید از نظر داستانی یک وقتی گند بزنن که شک دارم اما هنوز هم ریسک خیلی بزرگی انجام دادن الان متوجه این موضوع نمیشین وقتی که بازی موفق نشد اون موقع هستش که یک دفعه بهترین IP در این سبک با یک تغییر نابود کردن .

کلا من خودم موافق تغییر بازی بودم به نظرم بعد GOW Ascension کلا داشتن بازی نابود میکردن اگه همین روش ادامه میدادن اما خیلی ها راضی بودن خیلی ها هم میگفتن اگه ایراد ها بر طرف بشه بازی بعدی عالیه اما سونی و سانتا واقعا این وسط ریسک خیلی بزرگی انجام دادن حالا هر چقدر هم من موافق و خیلی ها مخالف این موضوع باشن همیشه نظر مخالف وجود داره همون جوری که خیلی ها TLOU میگن تمام شده من میگم تازه شروع کاره دقیقا این نظر سانتا هم دلیل نمیشه فن های بازی با این نظر موافق باشن که سیستم قبلی خسته کننده شده .
 
  • Like
Reactions: GHOST OF SPART

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or