خبر رسمی استودیو بلوبر تیم: بازی های ترسناک آینده ما در سطح دیگر عناوین معروف این ژانر خواهد بود!

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
FrqETsCWIAECLcV.jpg
استودیو لهستانی معروف بلوبر تیم (Bloober Team) در آخرین گزارش سالانه خود به سهامدارن استودیو، توضیحاتی در مورد بازی ترسناک آینده به آنها ارائه کرد که مهترین صحبت های آنها به صورت خلاصه به شرح زیر است.

«بازی های آینده ما DNA خاص خودشان را دارند؛ ما می خواهیم پروژه هایی ایجاد کنیم که جای خود را به هیچ یک از برند های محبوب ترسناک شناخته شده نمی دهد و طراوت زیادی به ارمغان می آورد! بازی های آینده ما از نظر کیفیت هیچ گونه کم کسری از بازی های The Last of Us، Resident Evil، Silent Hill و Hellblade ندارد!»

این استودیو در حال توسعه دو عنوان بزرگ یعنی ریمیک Silent Hill 2 و بازی Project C (همکاری با Take-Two ) است و علاوه بر اینها، آنها در حال توسعه Layers Of Fear و تولید Project M با همکاری Draw Distance و تولید Project F با همکاری Rogue Games هستند!

همچنین اشاره شده است که سری Layers of Fear نیز بیش از 12 میلیون بازیکن در دو نسخه اول خود جذب کرده است!

برنامه اصلی آنها تا ۲۰۲۷، تبدیل شدن به رهبر و سکان دار عناوین ترسناک است!

https://ir.blooberteam.com/wp-conte...any_grupy_kapitalowej_Bloober_Team_2022-0.pdf
 
من که اگه جاشون بودم بازی ای داشتم متای 27 گرفته بود در استدیو رو تخته میکردم میرفتم سراغ یه کار دیگه.
SH 2 Remake هم پروژه بزرگی محسوب نمیشه کونامی اصولا دنبال استدیوهایی مثل ایناس با هزینه کم یه آشغالی دربیارن با اسم بازیاش و پول دربیاره. هر کی خواسته (که تواناییش رو داشته) بازیها رو احیا کنه باهاش قطع همکاری کرده.

به جای این رویاپردازیا باید نگاه بندازن تو همین سبک بازی با متای 80 حداقل درست کردن؟ هر چی ساختن متوسط بوده
 
من که اگه جاشون بودم بازی ای داشتم متای 27 گرفته بود در استدیو رو تخته میکردم میرفتم سراغ یه کار دیگه.
SH 2 Remake هم پروژه بزرگی محسوب نمیشه کونامی اصولا دنبال استدیوهایی مثل ایناس با هزینه کم یه آشغالی دربیارن با اسم بازیاش و پول دربیاره. هر کی خواسته (که تواناییش رو داشته) بازیها رو احیا کنه باهاش قطع همکاری کرده.

به جای این رویاپردازیا باید نگاه بندازن تو همین سبک بازی با متای 80 حداقل درست کردن؟ هر چی ساختن متوسط بوده
فرام سافتور هم یه زمانی متای بازیاش بالای 40 نمیشد
 
فرام سافتور هم یه زمانی متای بازیاش بالای 40 نمیشد
اصل مساله اینجاست که سایلنت هیل اصلا یه بازی ژاپنیه سازنده غربی نمیتونه بسازتش چیزی ازش دربیاره مشابه عناوین ارجینال تا الانم نتونستن
آره پلات و شخصیتها تو امریکان اما اون سبک ترسناک و طراحی ای که داره فقط یه استدیو ژاپنی درست و حسابی میتونه احیا کنه نه لهستانی
 
  • Like
Reactions: Rohshen

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or