استودیو «Boss Key Productions» تعطیل شد، «Cliff Bleszinski» از صنعت بازیسازی، کناره گیری کرد

MR Spidy

کاربر سایت
«Cliff Bleszinski»، خالق سری «Gears of War» و موسس استودیو «Boss Key Productions» خبر از تعطیلی این استودیو داد.

223.jpg


بنا به گفته آقای بلیزنسکی وی قصد کناره گیری از صنعت بازی را دارد و مایل است در حال حاضر، ادامه زندگی خود را معطوف به خود و خانواده‌اش نماید. این بازیساز معروف که علاوه بر سری Gears of War وظیفه ساخت عناوین دیگری مانند « Unreal Tournament 2004» را نیز بر عهده داشته است، پس از ترک «Epic Games»، استودیو Boss Key Productions را تاسیس نمود. اولین ساخته این استودیو،«LawBreakers » ، به رغم دریافت امتیازات خوب، نتوانست نظر بازیکنان را به خود جلب نموده و به سرعت به یک عنوان شکست خورده تبدیل شد. پس از آن، اعضای استودیو بلافاصله بازی «Radical Heights» را به صورت «دسترسی اولیه» بر روی استیم منتشر کردند که به نظر می‌آید این عنوان نیز نتوانسته موفقیت تجاری مناسبی را کسب کند و بدین ترتیب، کلیف بلیزنسکی علاوه بر تعطیل نمودن استودیو، قصد ترک کردن صنعت گیم را نیز دارد. البته ممکن است این اقدام موقتی باشد زیرا که ایشان در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده‌ که امیدوار است روزی بتواند عنوانی تازه و جدید بسازد. با وجود خبر بسته شدن استودیو، سرورهای Radical Heights کماکان فعال بوده و بازیکنان همچنان می‌توانند به انجام این بازی بپردازند.

Read the whole post here.
 
کلیف بی لقنه ای برداشت بسیار بزرگ ساخت بازی های انلاین با تیم کوچک و بدون حمایت کمپانی بزرگ بسیار سخته و عملا هم موفق نبود اون بازیش که سرورهاش کلا ۱۵۰ نفر پلیر داشت !! کاش ماکروسفات راضیش کنه بیارنش حداقل رو ادامه گرز کار کنه
 
  • Like
Reactions: g4mer
احساس میکنم عنوان خبر اشتباهه و باعث برداشت اشتباه میشه.
کلیف نگفته از صنعت بازی کناره گیری میکنه. گفته "فعلا" یه مدت میره کنار تا به خونواده-ش برسه و امیدواره یه روز دوباره یه چیز جدید بسازه.
 
هر چقدر ليدر و كارگردان خوب باشه اما واسه پياده سازي ايده هاش نياز داره به يه تيم خوب تا بتونن ايدش رو به نحو احسنت پياده كنن،
متاسفانه كليف از اپيك كه زد بيرون ديگه اون كليف سابق نشد

Epic فوق العاده شركت تاثير گذاريه داخل اين صنعت چه نسل قبل با گيرز چه اين نسل با فورتنايت
 
آه چه خبر بدی ولی خب غیر منتظره هم نبود یکسری تصمیمات بد پشت سر هم که تمومی نداشت...ترک اپیک و مستقل شدن، ساختن lawbreakers که یک بازی AAA مشابه اش تو بازار به اسم overwatch با پشتیبانی یک استدیو هزار نفری بود تا تکرار همین اشتباه در سبک بتل رویال و البته به نظرم بزرگترین اشتباهش پشت کردن به Xbox Gamer ها

درسته وفاداری به برند تو ویدیو گیم(کنسولها) مثلا نسبت به ورزش کمتره ولی در حدی نیست که کسی بخواد کاملا منکرش بشه. باید پیش فن های اکس باکس میموند، پیش کسایی که یک دیسک خالی به اسم کلیف بی رو هم میخریدند نه بره سراغ پلتفرم و گیمرهایی که سالها ازشون دور بوده و یا اصلا نبوده تا دوباره خودش رو از صفر پیش اون افراد ثابت کنه.
 
آخرین ویرایش:
LB باید فری می‌بود و با پرداختهای درون برنامه ای راحت محبوب میشد.اشتباهشون این بود با وجود OW اومدن بازیشونو پولی کردن که شکست خورد بازی دومیشونم که حکم شوخی رو داشت دیدن بازار بتل رویال داغه یه چیزی دادن بیرون فقط!!
 
ای کاش کلیف برگرده. خیلی حیفه سازنده ارشد GEOW و کسی که بعنوان یه مهره مهم رو سری UE کار کرده کلا بازی سازی رو بزاره کنار. امیدوارم برگرده و جذب یه ناشر بزرگ بشه و دوباره بازی بسازه چنین مهره خلاق و مهمی نباید کنار گذاشته بشه یا برای ایده پردازی محدود بشه.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: uriel
این نشون میده این همه اسم کارگردان و سلبریتی های دنیای بازی الکیه در نهایت یه تیم خوبه که بازی خوب میسازه ایشون هم اولین نفر نیست که اینجوری میشه
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: hitman68 and R@OUF

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or