استودیوی The Coalition یک دموی تکنیکی آنریل انجین 5 را در GDC 2021 نمایش می‌دهد

  • Thread starter Thread starter Ludens
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
سازندگان سری Gears of War در GDC امسال حضور پررنگی خواهند داشت و حال کوالیشن برخی از برنامه‌های خود برای این رویداد را اعلام کرده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.
استودیوی The Coalition

مدتی پیش استودیوی The Coalition تأیید کرده بود که توسعه عناوین جدید خود را با موتور گرافیکی Unreal Engine 5 پیش خواهد برد و به‌همین دلیل پروژه‌های بعدی این استودیو به این زودی‌ها معرفی نمی‌شود. کوالیشن بابت خبره بودن در استفاده از آنریل انجین 4 شهرت دارد، اما در رویداد GDC امسال می‌توانیم ببینیم که این سازنده با آنریل انجین 5 قادر به انجام چه کارهایی خواهد بود.

طبق اعلام این استودیو، در این رویداد یک دموی تکنیکی به‌نام Alpha Point نمایش داده خواهد شد که بر روی کنسول ایکس باکس سری ایکس اجرا می‌شود. این دمو جهت ارزیابی آنریل انجین 5 خلق شده و بر روی «کارکرد درونی سیستم‌‌های بصری جدید UE5» تمرکز دارد.

این دمو توسط کیت رینر و کالین پنتی که به‌ترتیب کارگردان فنی و کارگردان هنری فنی کوالیشن هستند، ارائه می‌شود. گفته شده که سخنرانی GDC آن‌ها موارد مختلفی از جمله یادگیری‌های اعضای تیم در حین ساخت نانیت-رزولوشن و گنجاندن آن‌ها در یک سناریوی کاملا ریل-تایم با تکنولوژی Lumen و Virtual Shadow Maps (سایه‌های مجازی مپ) را شامل می‌شود.

علاوه بر این، بررسی‌های مربوط به پرفورمنس و حافظه کنسول Xbox Series X و Xbox Series S نیز توسط کوالیشن به اشتراک گذاشته می‌شود. در پایان نیز اشاره شده این استودیو یافته‌های ابتدایی خود در خصوص ساخت شخصیت‌های نسل بعدی و ادغام با برنامه MetaHumans را همراه با یک دمو از تست یک شخصیت نسل بعدی بر روی ایکس باکس سری ایکس، بازگو خواهد کرد.

رویداد GDC 2021 از تاریخ 19 تا 23 جولای (28 تیر تا 1 مرداد) به‌صورت مجازی برگزار می‌شود. دموی ساخته شده توسط کوالیشن در روز 29 تیر نمایش خواهد یافت. مطابق شایعات، این استودیو قبل از نسخه جدید سری Gears، یک بازی کوچک‌تر را جهت آشنایی بیشتر با موتور گرافیکی آنریل انجین 5 منتشر خواهد کرد.​
 
کلا زمانی که کوآلیشن کارشو بر روی GEARS OF WAR 4 شروع کرد از نسخه آنریل انجین 4.11 استفاده کردند که با یک سری تولینگ ها و کاستوم هایی که خود استدیو انجام دادن اسمشو گذاشتن FENIX ENGINE که آخرین نسخه که GEARS 5 استفاده کرد 4.19 بودش. الانم کاری که coalition میخواد انجام بده همون سنتی که تو استدیو دارنو پیش میبرن یعنی ساخت پلاگین هایin-house کنار گذاشتن یک سری تول های legacy و جایگزین کردنشون با قابلیت های جدید UNREAL ENGINE 5
داخل گیرز 5 بادجت تراینگلی برای کاراکترهای اصلی بازی یه چیزی حدود 80.000 تا که به میزان دوبرابر از gears of war 4 بود.
میزان بادجت صحنه های سینماتیک هم حدود 100.000 تراینگل، اسلحه ها حدود 15 هزار تا و کاراکترهای دشمن هم حدود 60 هزارتا.
یکی از مراحلی که بیشترین وقت اپتیمایزشن به دلیل بزرگی و یک پارچه بودنش از تیم گرفت ACT 3 قسمت ROCKET HANGAR بود که میزان منابع نوری و تکسچر های زیادی اشغال میکرد. اینارو اشاره کردم که بگم به لطف ننایت و لومن تمام این محدودیت ها به طور کامل حذف میشه.

adam-bodden-gw5-rockethanger-006.jpg

سیستم تخریب پذیری هم که Coalition برای Gears 5 کرده Swift Destruction که بر مبنای ورتکس آفست هست که به طور کلی تمامی اطلاعات تخریبو bake میکردن داخل uv's و بعدش میفرستادن داخلی houdini engine تو مایا و بعدش میفرستادن به انریل انجین 4. حالا تمام این مشکلات حل شده چون نزدیک 6 ماهی هست که houdini engine برای آنریل اومده و تمامی این مراحله اضافه تو دولوپمنت حذف میشه.
یک نکته هم بگم gears 5 تو کنسول سریز اکس نسبت به پی سی 50% پارتیکل بیشتر داره.
...
من خودم مخالف اینم که وقتشونو بزارن روی یک بازی فرعی و ترجیح میدم رو همون نسخه 6 کار کن و تو پروسه با آنریل 5 هم آشناتر بشن و فیچر های جدیدم به انجین اضافه بشه، ولی یک GEARS OF WAR 2 ULTIMATE EDITION یا 3 بدن رو UE5 نیاز یک GEARS فن به مدت 10 سال بر طرف میشه.
امیدوارم gears بعدی حالا میخواد ریمیک باشه یا شماره 6 بیارن رو unreal editor و ما بتونیم مپ و ماد های خودمون بیاریم و مرحله بسازیم، این فیچر تو نسخه فیزیکی gears of war 1 بود یادش بخیر.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or