استودیوی Supermassive Games از بازی The Quarry رونمایی کرد

  • Thread starter Thread starter Ludens
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
بازی The Quarry داستان 9 نوجوان را روایت می‌کند که روز پایانی کمپ تابستانی آن‌ها به یک شب وحشت تبدیل می‌شود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.
بازی The Quarry



استودیوی Supermassive Games این عنوان را با همکاری شرکت 2K Games توسعه می‌دهد و قرار است تا آن را در 20 خرداد 1401 برای پلتفرم‌های نسل نهمی و هشتمی و PC عرضه کند. بازی یک ماجراجویی ترسناک انتخاب‌محور را ارائه می‌دهد و به‌طور مشخصی به دیگر ساخته موفق استودیو، یعنی بازی Until Dawn شباهت دارد. شایان ذکر است که ویل بایلز، کارگردان Until Dawn برای رهبری این پروژه بازگشته است.

داستان بازی بر روی گروهی 9 نفره از دانش‌آموزان نوجوان تمرکز دارد که در حال لذت بردن از یک کمپ تابستانی هستند، اما خیلی زود خود را در وحشت غیرقابل تصور می‌بینند: «شکار شدن توسط بومی‌های آغشته به خون و چیزی بسیار شیطانی‌تر از آن.» بازیکنان در نقش تمامی این 9 شخصیت قرار می‌گیرند تا سرنوشت آن‌ها را با دستان خود تعیین کنند. سازندگان تأکید زیادی بر روی سیستم عواقب انتخاب‌های بازیکنان دارند و می‌گویند که شانس زنده ماندن شخصیت‌ها، به این موضوع بستگی خواهد داشت.

علاوه بر این، سوپرمسیو گیمز در خصوص کیفیت بصری بازی قول‌های بزرگی به طرفداران داده و همچنین پشتیبانی از مولتی پلیر آنلاین و کواپ آفلاین را نیز تأیید کرده است. البته این‌طور که به‌نظر می‌رسد، خبری از قابلیت کراس پلی یا حتی مولتی پلیر کراس جن نخواهد بود.

بازی The Quarry در تاریخ 10 ژوئن (20 خرداد 1401) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیش 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد.​
 
یک گله ای که به استودیو وارده اینه که ایده هاش خلاصه شده به یک گروه که به کمپی می رن و تمام اتفاقات و حوادث قابل پیشبینی حول این محور می گرده، UD بازی خوبی بود چون در زمان خودش ایده و پتانسیل بالایی داشت و هر چه از اون ایده برای بازی های بعدی استفاده کرد رفته رفته به چشم مخاطبین و بازیکنان تکراری و حتی غیرقابل تحمل شد، چون بازی های اینتراکتیودراما خالی از عناصر گیم پلی محوره و داستان بخش عمدش رو تشکیل می ده، ایده پردازی بخش لاینفک این نوع عناوینه که حتی دیوید کیج در هر بازیش این موارد رو برای مقایسه نشدن با بازی های قبلیش لحاظ می کنه تا تجربه ای جدید با همون هسته گیم پلی همیشگی داده باشه. ولی رویه ای که استودیوی Supermassive Games بعد از UD پیش گرفت، فقط تغییر پوسته بوده و خالی از هرگونه ایده ای
 
رگباری دارن بازی میدیکور تو این سبک Interactive Drama میدن و همه هم کپی همدیگه و بدون هیچ ایده‌ی جدیدی. به نظرم بازیای این سبک اصلا ارزش قیمتای ۵۰ ۶۰ دلاری نداره وقتی انقد بودجه و تایم ساختشون نسبت به بازیای معمولی کمتره.
 
خیلی افتادن تو تکرار. Until Dawn از سوپرایزهای نسل قبل برای من بود و به شخصه خیلی لذت بردم از بازی کردنش و حتی با اینکه سبکی نیست که خیلی تکرارش کنی 2 بار تمومش کردم. ولی مشکل سوپرمسیو این بوده از اون موقع که داره دقیقا همون فرمول را کپی میکنه. نکته بد ماجرا هم اینه که حتی همون فرمول را هم در حد Until Dawn نتونسته از اون موقع اجرا کنه.

حالا اینم بیاد ببینیم چجوریه ولی بعید میدونم در حد و اندازه های آنتیل داون هم در بیاد. هرچند احساس میکنم دیگه این سبک به آخرش رسیده.
 
نمیدونم دوستان House of Ashes ـو بازی کردن یا نه، بنظرم اولین نسخه از Dark Picture بود که یکم از اون خز و خیلا فاصله گرفت تا یک داستان جدیدو روایت کنه که بنظرم عنوان خوبی هم بود نقداش رو استیم هم عالیه با 89 درصد مثبت.
عجیبه یک دفعه دوباره برگشتن به کلیشه های قبلی، موندم چه عجله ایه اینقد رگباری بازی بسازن، هیچ دلیلی نداره وقتی هنوز اپیزود آخر Dark Picture ریلیز نشده بیان 30 دقیقه از بازی بعدیشون گیم پلی بدن بیرون :| اگه اشتباه نکنم Dark picture ـم واسه فصل دوم تمدید کرده بودن، قشنگ مثل سالای آخر تل تیل شدن که جو گرفته بودش میخواست تو دو سال هزار تا گیم بده بیرون :D
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or