ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
استفاده بازی The Last of Us Part 2 از حداکثر حافظه و قدرت محاسباتی PS4
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="vivanred" data-source="post: 4646939" data-attributes="member: 28887"><p>چیزی که خیلی برام جالبه تو Youtube یک ویدیو دیدم از بخش debug mode بازی های UC و TLOU جالبه که بازی کلی محیط داره که اصلا تو بازی به کار ما نمیومدن و یا ایتم های در بازی بود که اصلا بهینه سازی از نظر مدلی نشده بودن بعد بازی با اون کیفیت داشت اجرا میشد من موندم اگه اینها درست بهینه سازی انجام بدن اخرش چیز میدن .</p><p></p><p>برای مثال داخل آنچارتد یک منطقه تست بود که در بازی نهایی هم بود که برای تست اولیه گیم پلی و مکانیک های مختلف طراحی شده بود و در آخر هم در بازی نهایی بود با تمام جزئیات یا یک مدل با جزئیات خیلی زیاد بود و فکر میکنم زید 10 میلیون پلی نمیتونه اون مدل باشه با اون همه جزئیات وقتی داشتم میدیمش که زیر کوه قرار داشت و اصلا نمیدیدم کلا با تمام کارهای که انجام میدن اگه این چیز های الکی فکر کنم از محیط بازی حذف کنن شاید بتونن خیلی چیز های با کیفیت بیشتر نشون بدن .</p><p></p><p>اگه میخواین خودتون ببینین این موضوع میتونین داخل بازی دکمه های زیر بزنین که برین داخل دیباگ مد :</p><p></p><p>L3+Start=Dev Menu</p><p>L3+Select=Quick Menu</p><p>(L2+R2=Debug Fly mode (uncharted</p><p>L3+Traingle=Quick text</p><p></p><p>خودتون میتونین اگه بازی دارین داخل بازی محیط های بازی نگاه کنین .</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vivanred, post: 4646939, member: 28887"] چیزی که خیلی برام جالبه تو Youtube یک ویدیو دیدم از بخش debug mode بازی های UC و TLOU جالبه که بازی کلی محیط داره که اصلا تو بازی به کار ما نمیومدن و یا ایتم های در بازی بود که اصلا بهینه سازی از نظر مدلی نشده بودن بعد بازی با اون کیفیت داشت اجرا میشد من موندم اگه اینها درست بهینه سازی انجام بدن اخرش چیز میدن . برای مثال داخل آنچارتد یک منطقه تست بود که در بازی نهایی هم بود که برای تست اولیه گیم پلی و مکانیک های مختلف طراحی شده بود و در آخر هم در بازی نهایی بود با تمام جزئیات یا یک مدل با جزئیات خیلی زیاد بود و فکر میکنم زید 10 میلیون پلی نمیتونه اون مدل باشه با اون همه جزئیات وقتی داشتم میدیمش که زیر کوه قرار داشت و اصلا نمیدیدم کلا با تمام کارهای که انجام میدن اگه این چیز های الکی فکر کنم از محیط بازی حذف کنن شاید بتونن خیلی چیز های با کیفیت بیشتر نشون بدن . اگه میخواین خودتون ببینین این موضوع میتونین داخل بازی دکمه های زیر بزنین که برین داخل دیباگ مد : L3+Start=Dev Menu L3+Select=Quick Menu (L2+R2=Debug Fly mode (uncharted L3+Traingle=Quick text خودتون میتونین اگه بازی دارین داخل بازی محیط های بازی نگاه کنین . [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
استفاده بازی The Last of Us Part 2 از حداکثر حافظه و قدرت محاسباتی PS4
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft