ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
ساخت بازی
بازی های ایرانی
اساسینز کرید ایرانی
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="sepul" data-source="post: 1317047" data-attributes="member: 1160"><p>@saeed_cpu_full :</p><p></p><p>من 6 سالی هست که تو گیم کار می کنم، البته برنامه نویسی موتور. با موتورهایی که کار کردم از موتور Build برای Duke3d گرفته تا quake3 (qRadiant) - Unreal و همین UDK. و این UDK هیچ فرقی با بقیه موتورهایی که با بازی ریلیز می کردن تا مود بسازن گیمر ها، نداره ! نمی دونم تو ایران چرا همه توهمی شدن سر تبلیغات epic. فقط این شرایط رو گذاشته که شریک می شه توی سود تا بهتون اجازه distrubute کردن بده.</p><p></p><p></p><p>ممنون، بازی های بزرگی رو معرفی کردین !</p><p></p><p></p><p>فرق اصلیشون در همون سورس کد هست، زبان جفتشون هم C++ هست، فقط در UDK چون به سورس کد دسترسی ندارید فقط با اسکریپت این موتور می توانید تغییرات دهید مثل همه موتورهای دیگه (مود سازی!)</p><p>بازی های تجاری رو نمی تونند با موتور بدون سورس درست کنند. از اونجا تغییرات زیادی در pipeline، ابزار و خود موتور لازمه تا شرکت تولید کننده اون نتیجه ای که می خواد رو بگیره.</p><p>فکر کردید بازی هایی مثل Mass Effect و Bioshock رو می شه با UDK ساخت که می گید این همون unreal engine هست ؟ </p><p>برای بازی مثل Gears of war فقط 250 هزار خط کد C++ روی اون موتور نوشتن. </p><p>بازی Bioshock اینقدر تغییرش داده که می شه گفت یک موتور دیگه هست، از فیزیک و گرافیک و نور پردازی گرفته تا multi-threading ... </p><p><a href="http://en.wikipedia.org/wiki/BioShock#Game_engine">http://en.wikipedia.org/wiki/BioShock#Game_engine</a></p><p></p><p>@GAME_FOR_LIFE</p><p></p><p>چون برای عرب ها ساخته بودن اونها نخردین، اسمشو تغییر دادن به سعدی اومدن تو ایران یه کاریش بکنند.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sepul, post: 1317047, member: 1160"] @saeed_cpu_full : من 6 سالی هست که تو گیم کار می کنم، البته برنامه نویسی موتور. با موتورهایی که کار کردم از موتور Build برای Duke3d گرفته تا quake3 (qRadiant) - Unreal و همین UDK. و این UDK هیچ فرقی با بقیه موتورهایی که با بازی ریلیز می کردن تا مود بسازن گیمر ها، نداره ! نمی دونم تو ایران چرا همه توهمی شدن سر تبلیغات epic. فقط این شرایط رو گذاشته که شریک می شه توی سود تا بهتون اجازه distrubute کردن بده. ممنون، بازی های بزرگی رو معرفی کردین ! فرق اصلیشون در همون سورس کد هست، زبان جفتشون هم C++ هست، فقط در UDK چون به سورس کد دسترسی ندارید فقط با اسکریپت این موتور می توانید تغییرات دهید مثل همه موتورهای دیگه (مود سازی!) بازی های تجاری رو نمی تونند با موتور بدون سورس درست کنند. از اونجا تغییرات زیادی در pipeline، ابزار و خود موتور لازمه تا شرکت تولید کننده اون نتیجه ای که می خواد رو بگیره. فکر کردید بازی هایی مثل Mass Effect و Bioshock رو می شه با UDK ساخت که می گید این همون unreal engine هست ؟ برای بازی مثل Gears of war فقط 250 هزار خط کد C++ روی اون موتور نوشتن. بازی Bioshock اینقدر تغییرش داده که می شه گفت یک موتور دیگه هست، از فیزیک و گرافیک و نور پردازی گرفته تا multi-threading ... [url]http://en.wikipedia.org/wiki/BioShock#Game_engine[/url] @GAME_FOR_LIFE چون برای عرب ها ساخته بودن اونها نخردین، اسمشو تغییر دادن به سعدی اومدن تو ایران یه کاریش بکنند. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
ساخت بازی
بازی های ایرانی
اساسینز کرید ایرانی
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft