ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
همه چیز در مورد كنسولهای بازی
Xbox Series
اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Natural Killer" data-source="post: 5142161" data-attributes="member: 115435"><p><a href="https://kotaku.com/xbox-exec-ed-fries-game-pass-nervous-worried-ps-plus-sp-1848964651">Former Xbox Vice President Worried Game Pass Could Hurt The Industry</a></p><p></p><p>[MEDIA=youtube]t0mPbwOnzR4:6016[/MEDIA]</p><p></p><p></p><p><span style="font-size: 15px">-اد فرایز معاون سابق بخش xbox : با توجه به تاثیری که اسپاتیفای در صنعت موسیقی گذاشت و درآمد صنعت رو به نصف کاهش داد نگران هست که همین اتفاق به وسیله gamepass رخ بدهد ، و مردم همانطور که تمایل به خرید موسیقی ندارند . همین رفتار را در مورد game در پیش بگیرند.</span></p><p><span style="font-size: 15px">-همچنین به عنوان مثال اشاره میکنه که دیده چطور کسبکارهای نرم افزارهای آموزشی در دهه 90 و صنعت game در دهه 80 خودشان را نابود کرده اند. بازارها شکننده تر ازاین هستند که مردم فکر میکنند.</span></p><p><span style="font-size: 15px">- اشاره میکنه که از بعنوان مصرف کننده گیم پس رو دستداره و معامله عالی برای مصرف کننده میدونه البته بهترین معامله برای مشتری لزوما بهترین معامله برای صنعت نیست.</span></p><p><span style="font-size: 15px">-در مورد اسپاتیفای اضافه میکنه اگر شما یه موزیسین باشید به علت گستردگی و محبوبیت این برنامه مجبورید آهنگتون رو در اسپاتیفای عرضه کنید ، البته game pass از این نظر هنوز بسار کوچک هست. روزانه بیش از 200 بازی در استیم و بیشتر از این تعداد برای موبایل منتشر می شود.</span></p><p></p><p><span style="font-size: 18px">پی نوشت : vgc هم خبر رو پوشش داده با این تفاوت که برخی از ادعاهای آقای فرایز رو مورد بررسی قرارداده که خوندش پیشنهاد میشه</span></p><p><span style="font-size: 18px"></span></p><p><span style="font-size: 18px"><a href="https://www.videogameschronicle.com/news/former-xbox-exec-says-hes-scared-of-game-passs-potential-impact/">Former Xbox exec says he’s ‘scared’ of Game Pass’s potential impact | VGC</a></span></p><p></p><p><span style="font-size: 15px">- تیم اینگهام سردبیر <a href="https://www.musicbusinessworldwide.com/">Music Business Worldwide</a>, در مورد تاثیر اسپاتیفای در صنعت میگه در کل بسار سودمند بوده.</span></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px">-سردبیر <a href="https://www.musicbusinessworldwide.com/">Music Business Worldwide</a> افزود اسپاتیفای ارزش بازار موسیقی را به نصف کاهش نداد که دانلود غیر قانونی این کار را کرد.</span></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px"> اسپاتیفای و تکنولوژی ابری مبتنی بر آن ، در حقیقت راه ارزانتر ، راحتر و پولی جایگزین نسخه غیر قانونی برای طرفداران موسیقی فراهم کرده است.</span></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px">و زمانی که مشتریها با این سرویس احساس راحتی کردن ، افزایش فروش صدها میلیون حق اشتراک ماهانه را رقم زدند ، در حالی که نسخه غیر قانونی آنی به راحتی در دسترس بود.</span></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px">-همچنین اشاره میکنه که طبق گزارش <a href="https://www.ifpi.org/resources/">IFPI</a> از سال 2011 که اسپاتیفای اومد تا سال 2021 صنعت موسیقی ضبط شده به میزان 73% رشد داشته و از 15 میلیارد دلار به حدود 26 میلیارد دلار رسیده است.</span></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px">--------------------------------------------------</span></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px">در ضمن ساتیا نادلا گفته افرادی که مشترک game pass هستند تقریبا 40% تعداد بازیهای بیشتری رو انجام می دهند و 50% بیشتر هزینه میکنند نسبت افراد غیر مشترک. </span></p><p><span style="font-size: 15px"></span></p><p><span style="font-size: 15px"><a href="https://www.videogameschronicle.com/news/xbox-series-x-s-are-microsofts-fastest-selling-consoles-ever/">Xbox Series X/S are Microsoft’s ‘fastest selling consoles ever’ | VGC</a></span></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p><a href="https://kotaku.com/xbox-game-pass-subscriber-numbers-2022-xbox-series-x-s-1848963643">After Years Of Hype, The Xbox Game Pass Burnout Is Here</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Natural Killer, post: 5142161, member: 115435"] [URL='https://kotaku.com/xbox-exec-ed-fries-game-pass-nervous-worried-ps-plus-sp-1848964651']Former Xbox Vice President Worried Game Pass Could Hurt The Industry[/URL] [MEDIA=youtube]t0mPbwOnzR4:6016[/MEDIA] [SIZE=4]-اد فرایز معاون سابق بخش xbox : با توجه به تاثیری که اسپاتیفای در صنعت موسیقی گذاشت و درآمد صنعت رو به نصف کاهش داد نگران هست که همین اتفاق به وسیله gamepass رخ بدهد ، و مردم همانطور که تمایل به خرید موسیقی ندارند . همین رفتار را در مورد game در پیش بگیرند. -همچنین به عنوان مثال اشاره میکنه که دیده چطور کسبکارهای نرم افزارهای آموزشی در دهه 90 و صنعت game در دهه 80 خودشان را نابود کرده اند. بازارها شکننده تر ازاین هستند که مردم فکر میکنند. - اشاره میکنه که از بعنوان مصرف کننده گیم پس رو دستداره و معامله عالی برای مصرف کننده میدونه البته بهترین معامله برای مشتری لزوما بهترین معامله برای صنعت نیست. -در مورد اسپاتیفای اضافه میکنه اگر شما یه موزیسین باشید به علت گستردگی و محبوبیت این برنامه مجبورید آهنگتون رو در اسپاتیفای عرضه کنید ، البته game pass از این نظر هنوز بسار کوچک هست. روزانه بیش از 200 بازی در استیم و بیشتر از این تعداد برای موبایل منتشر می شود.[/SIZE] [SIZE=5]پی نوشت : vgc هم خبر رو پوشش داده با این تفاوت که برخی از ادعاهای آقای فرایز رو مورد بررسی قرارداده که خوندش پیشنهاد میشه [URL='https://www.videogameschronicle.com/news/former-xbox-exec-says-hes-scared-of-game-passs-potential-impact/']Former Xbox exec says he’s ‘scared’ of Game Pass’s potential impact | VGC[/URL][/SIZE] [SIZE=4]- تیم اینگهام سردبیر [URL='https://www.musicbusinessworldwide.com/']Music Business Worldwide[/URL], در مورد تاثیر اسپاتیفای در صنعت میگه در کل بسار سودمند بوده. -سردبیر [URL='https://www.musicbusinessworldwide.com/']Music Business Worldwide[/URL] افزود اسپاتیفای ارزش بازار موسیقی را به نصف کاهش نداد که دانلود غیر قانونی این کار را کرد. اسپاتیفای و تکنولوژی ابری مبتنی بر آن ، در حقیقت راه ارزانتر ، راحتر و پولی جایگزین نسخه غیر قانونی برای طرفداران موسیقی فراهم کرده است. و زمانی که مشتریها با این سرویس احساس راحتی کردن ، افزایش فروش صدها میلیون حق اشتراک ماهانه را رقم زدند ، در حالی که نسخه غیر قانونی آنی به راحتی در دسترس بود. -همچنین اشاره میکنه که طبق گزارش [URL='https://www.ifpi.org/resources/']IFPI[/URL] از سال 2011 که اسپاتیفای اومد تا سال 2021 صنعت موسیقی ضبط شده به میزان 73% رشد داشته و از 15 میلیارد دلار به حدود 26 میلیارد دلار رسیده است. -------------------------------------------------- در ضمن ساتیا نادلا گفته افرادی که مشترک game pass هستند تقریبا 40% تعداد بازیهای بیشتری رو انجام می دهند و 50% بیشتر هزینه میکنند نسبت افراد غیر مشترک. [URL="https://www.videogameschronicle.com/news/xbox-series-x-s-are-microsofts-fastest-selling-consoles-ever/"]Xbox Series X/S are Microsoft’s ‘fastest selling consoles ever’ | VGC[/URL][/SIZE] [URL='https://kotaku.com/xbox-game-pass-subscriber-numbers-2022-xbox-series-x-s-1848963643']After Years Of Hype, The Xbox Game Pass Burnout Is Here[/URL] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
همه چیز در مورد كنسولهای بازی
Xbox Series
اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft