ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
همه چیز در مورد كنسولهای بازی
Xbox Series
اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Tolkien" data-source="post: 4793418" data-attributes="member: 119485"><p>13.5 گیگابایتی که وجود داره کاملا برای بازی رزرو شده و ربطی به اینکه با CPU باشه یا GPU نداره ( کاملا متفات از VRAM رایج PC هاست و این داستان با ONE X هم وجود داشته که 10 گیگابایت در اختیار توسعه دهنده و 2 گیگابایت در اختیار سیستم عامل بوده) در واقع یک Shared Memory هست که توسعه دهنده آزاد هست هرجور خواست استفاد کنه اون 2.5 گیگابایت هم که برای OS + Shell بکار رفته هم به مرور زمان با آپتیمایز شدن سیستم کنسول ممکنه کمتر هم بشه و رم رو برای بازی آزاد تر کنه ...</p><p>این نسل به لطف وجود SSD به علاوه معماری Velocity که شامل SFS و IO پر سرعت هم میشه ترکیبش با Bandwidth بالای کنسول از نظر لود هم همه چیز اوکی هستش ...</p><p>بحث CPU و قدرت خام هم با توجه به اینکه معماری ها نسبت به نسل 8متفاوت هست و Target کنسول 1080 الی 1440p هستش هم نگرانی وجود نداره به علاوه قابلیت های Machine Learning و VRS هم میتونه به کمک کنسول بیاد ...</p><p>تو توضیحات هست که توسعه دهنده به وسیله قابلیتی که SDK در دسترس قرار داده قادر هست مستقیما به حالت Lockhart سوییچ کنه تا با ظاهر بازی تو این حالت سریع تر کار کنه...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tolkien, post: 4793418, member: 119485"] 13.5 گیگابایتی که وجود داره کاملا برای بازی رزرو شده و ربطی به اینکه با CPU باشه یا GPU نداره ( کاملا متفات از VRAM رایج PC هاست و این داستان با ONE X هم وجود داشته که 10 گیگابایت در اختیار توسعه دهنده و 2 گیگابایت در اختیار سیستم عامل بوده) در واقع یک Shared Memory هست که توسعه دهنده آزاد هست هرجور خواست استفاد کنه اون 2.5 گیگابایت هم که برای OS + Shell بکار رفته هم به مرور زمان با آپتیمایز شدن سیستم کنسول ممکنه کمتر هم بشه و رم رو برای بازی آزاد تر کنه ... این نسل به لطف وجود SSD به علاوه معماری Velocity که شامل SFS و IO پر سرعت هم میشه ترکیبش با Bandwidth بالای کنسول از نظر لود هم همه چیز اوکی هستش ... بحث CPU و قدرت خام هم با توجه به اینکه معماری ها نسبت به نسل 8متفاوت هست و Target کنسول 1080 الی 1440p هستش هم نگرانی وجود نداره به علاوه قابلیت های Machine Learning و VRS هم میتونه به کمک کنسول بیاد ... تو توضیحات هست که توسعه دهنده به وسیله قابلیتی که SDK در دسترس قرار داده قادر هست مستقیما به حالت Lockhart سوییچ کنه تا با ظاهر بازی تو این حالت سریع تر کار کنه... [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
همه چیز در مورد كنسولهای بازی
Xbox Series
اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft