ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
همه چیز در مورد كنسولهای بازی
Xbox Series
اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="kourooshkabir25" data-source="post: 4769148" data-attributes="member: 129591"><p>SEGA بخشی از هلدینگ sega sammy</p><p>این هلدینگ مالک ATLUS سازنده PERSONA و IP های ژاپنی پسند</p><p style="text-align: left">In August 2003, Sammy bought 22.4 percent of Sega's shares from CSK, making Sammy into Sega's largest shareholder In the same year, Hajime Satomi stated that Sega's activity would focus on its profitable arcade business as opposed to loss-incurring home software development. In 2004, Sega Sammy Holdings, an entertainment conglomerate, was created; Sega and Sammy became subsidiaries of the new holding company, both companies operating independently while the executive departments merged. According to the first Sega Sammy <em>Annual Report</em>, the merger went ahead as both companies were facing difficulties. Satomi stated that Sega had been operating at a loss for nearly 10 years, while Sammy feared stagnation and overreliance of its highly profitable pachislot and pachinko machine business and wanted to diversify. Sammy acquired the remaining percentages of Sega, completing a <a href="https://en.wikipedia.org/wiki/Takeover">takeover</a>The stock swap deal valued Sega between $1.45 billion and $1.8 billion</p> <p style="text-align: left"></p><p>مهم نیست با sammy با چه قیمتی SEGA خریده </p><p>امکان نداره sammy یکی از بزرگترین منابع درامدش بفروشه </p><p>مایکروسافت باید کل هلدینگ بخره </p><p>به نظر من چنین چیزی ممکن نیست</p><p style="text-align: left"></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kourooshkabir25, post: 4769148, member: 129591"] SEGA بخشی از هلدینگ sega sammy این هلدینگ مالک ATLUS سازنده PERSONA و IP های ژاپنی پسند [LEFT]In August 2003, Sammy bought 22.4 percent of Sega's shares from CSK, making Sammy into Sega's largest shareholder In the same year, Hajime Satomi stated that Sega's activity would focus on its profitable arcade business as opposed to loss-incurring home software development. In 2004, Sega Sammy Holdings, an entertainment conglomerate, was created; Sega and Sammy became subsidiaries of the new holding company, both companies operating independently while the executive departments merged. According to the first Sega Sammy [I]Annual Report[/I], the merger went ahead as both companies were facing difficulties. Satomi stated that Sega had been operating at a loss for nearly 10 years, while Sammy feared stagnation and overreliance of its highly profitable pachislot and pachinko machine business and wanted to diversify. Sammy acquired the remaining percentages of Sega, completing a [URL='https://en.wikipedia.org/wiki/Takeover']takeover[/URL]The stock swap deal valued Sega between $1.45 billion and $1.8 billion [/LEFT] مهم نیست با sammy با چه قیمتی SEGA خریده امکان نداره sammy یکی از بزرگترین منابع درامدش بفروشه مایکروسافت باید کل هلدینگ بخره به نظر من چنین چیزی ممکن نیست [LEFT][/LEFT] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
همه چیز در مورد كنسولهای بازی
Xbox Series
اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft