ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
همه چیز در مورد كنسولهای بازی
Xbox Series
اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="The Fade" data-source="post: 4751209" data-attributes="member: 63921"><p style="text-align: center"><span style="color: rgb(65, 168, 95)"><span style="font-size: 18px"><strong>نقشه استادانه Xbox Series X</strong> - بخش دوم</span></span></p><p></p><p><span style="font-size: 18px"><strong>تحلیلگران و تصویر بزرگتر</strong></span></p><p></p><p>تحلیلگران به سرمایهگذاران مشاوره میدهند و اغلب مواقع، امکان دسترسی به اطلاعات سطح بالا در کمپانیها را دارند. شرکتها از این تحلیلگران به عنوان کاغذ پیاچ خود برای ایدههای جدید و استراتژیهای ریسکی استفاده میکنند. تحلیلگران با مدیر عامل شرکتها، ناهار دوستانه میخورند و حرفهای شفاهیشان با آنها، موجب اطمینان خاطر سرمایهگذاران میشود. اما خبرنگاران و افراد رسانهای، به زحمت از این فرصتها گیرشان میآید.</p><p></p><p>«مثل خیلی از کمپانیهای صاحب کنسول، مایکروسافت فهمیده که محدودیتی وجود دارد در فروختن دستگاه نسبتاً گرونی که روی آن میشود (فقط) بازی کرد.» این گفته پیرس هاردینگ-رولز، مدیر شرکت تحلیلگری آمپر است. «بنابراین، آنها استراتژیشان را از فروختن کنسولهای بیشتر به فروختن محتوای بیشتر با استفاده از نام Xbox در غالب سرویسها، تغییر دادهاند. مردم میخواهند که به بازیها دسترسی داشته باشند ولی نه الزاماً روی کنسولها.»</p><p></p><p>مایکل پکتر، تحلیلگر ارشد در شرکت وِدبوش، حتی پیشبینی خیلی رُکتری دارد:« من فکر میکنم که جفت مایکروسافت و سونی تشخیص میدهند که دوران جبرگرایی در بازار گیمینگ دارد به سر میرسد.»</p><p>ادامه میدهد :« سر جمع، کمپانیهای فروشنده کنسول، 250 میلیون کنسول هر نسل میفروشند. این یعنی حدوداً 150 میلیوننفر در این بازار وجود دارند چون خیلی از این افراد، بیشتر از یک کنسول میخرند. در کنار این هم، شاید 100 میلیون گیمر PCباز داشته باشیم و این نهایت ظرفیت بازار است.»</p><p>پکتر، در سرویسها و استریمینگ از طریق کلاود، پتانسیل زیادی برای رشد میبیند. اما این پتانسیلها طبیعتاً رقبای دیگری را هم به بازار جذب میکند، من جمله گوگل و آمازون.</p><p>«سقف بازار صنعت استریمینگ به هر کسی که اینترنت دارد، محدود میشود. که با این اوصاف، 2.5 میلیارد نفر به آن دسترسی دارند. این شامل حال مادرتان هم میشود که اصلا بازی نمیکند اما این عدد شامل رفیق شما که با هم به مدرسه میروید و میخواهید Madden بازی کنید هم میشود. اما نه در حدی که برای آن یک کنسول بخرید، در حدی که حق اشتراک یک سرویس ابری را بدهید و بعد ... بوووم.»</p><p>پکتر میگوید که مایکروسافت «به طرز خارقالعادهای آماده است» چون که خودش دارای زیرساختهای کلاود است و همینطور میتواند تولید محتوا کند. (مترجم: 15 استودیو و ...)گوگل هم که الان کارش را با وجود شروع بد استادیا، آغاز کرده است. آمازون هم در راه است اما مایکروسافت یک رابطه مستقیمی با گیمر دارد. آنها بازیهایی مثل هیلو دارند. همینطور در زمینه کلاود هم جزو بزرگترینها در جهاناند.»</p><p></p><p>اد تامس، تحلیلگر گلوبال دیتا تکنولوژی هم نظری مشابه دارد :« مایکروسافت در حال جایگیری خودش برای رهبری مخاطبهای چند دستگاههست. گیمپس و ایکس کلاود نشانههایی از فهم آنها هستند برای این نکته که ما وارد دنیایی میشویم که برای تجربه بازیهای مشخص، نیازی به داشتن یک دستگاه نیست.»</p><p></p><p>وقتی که تامس از بازیهای مشخص صحبت میکند، منظورش بازیهای فرستپارتیست که هویت برند را تعریف میکنند مثل هیلو، گیرز و فورتزا. در گذشتهای دور، این بازیها، سیستمسلر شناخته میشدند که مردم را به مشتریهای وفادار برند تبدیل می کردند و باعث میشدند که آنها از باقی گزینهها صرف نظر کنند. این همان مدل «<a href="https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DA%98%DB%8C_%D8%AA%DB%8C%D8%BA_%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA_%D9%88_%D8%AA%DB%8C%D8%BA%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7">تیغ صورت و تیغههاست</a>» که در آن کمپانیها، سودشان را از بازیها درمیآورند، روی کنسولهایی کمسود.</p><p></p><p>حتی نینتندو هم اجازه میدهد که برخی بازیهایش روی دستگاههای غیرِ نینتندویی ظاهر بشوند، مثل بازیهای موبایل. اما مایکروسافت به دنبال اجرای این استراتژی است که کنسول جدیدی عرضه کند و در همان حین، بازاری را باز کند که بازیهای باارزش روی پلتفرمهای غیر مایکروسافتی قابل تجربه باشد.</p><p></p><p>این یک سوال تحریک برانگیز را پیش میکشد: اگر کلاود، آینده این صنعت است و مدل «تیغ صورت و تیغهها» در حال محو شدن است، پس هدف کنسول چیست؟</p><p></p><p>ادامه دارد ...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The Fade, post: 4751209, member: 63921"] [CENTER][COLOR=rgb(65, 168, 95)][SIZE=5][B]نقشه استادانه Xbox Series X[/B] - بخش دوم[/SIZE][/COLOR][/CENTER] [SIZE=5][B]تحلیلگران و تصویر بزرگتر[/B][/SIZE] تحلیلگران به سرمایهگذاران مشاوره میدهند و اغلب مواقع، امکان دسترسی به اطلاعات سطح بالا در کمپانیها را دارند. شرکتها از این تحلیلگران به عنوان کاغذ پیاچ خود برای ایدههای جدید و استراتژیهای ریسکی استفاده میکنند. تحلیلگران با مدیر عامل شرکتها، ناهار دوستانه میخورند و حرفهای شفاهیشان با آنها، موجب اطمینان خاطر سرمایهگذاران میشود. اما خبرنگاران و افراد رسانهای، به زحمت از این فرصتها گیرشان میآید. «مثل خیلی از کمپانیهای صاحب کنسول، مایکروسافت فهمیده که محدودیتی وجود دارد در فروختن دستگاه نسبتاً گرونی که روی آن میشود (فقط) بازی کرد.» این گفته پیرس هاردینگ-رولز، مدیر شرکت تحلیلگری آمپر است. «بنابراین، آنها استراتژیشان را از فروختن کنسولهای بیشتر به فروختن محتوای بیشتر با استفاده از نام Xbox در غالب سرویسها، تغییر دادهاند. مردم میخواهند که به بازیها دسترسی داشته باشند ولی نه الزاماً روی کنسولها.» مایکل پکتر، تحلیلگر ارشد در شرکت وِدبوش، حتی پیشبینی خیلی رُکتری دارد:« من فکر میکنم که جفت مایکروسافت و سونی تشخیص میدهند که دوران جبرگرایی در بازار گیمینگ دارد به سر میرسد.» ادامه میدهد :« سر جمع، کمپانیهای فروشنده کنسول، 250 میلیون کنسول هر نسل میفروشند. این یعنی حدوداً 150 میلیوننفر در این بازار وجود دارند چون خیلی از این افراد، بیشتر از یک کنسول میخرند. در کنار این هم، شاید 100 میلیون گیمر PCباز داشته باشیم و این نهایت ظرفیت بازار است.» پکتر، در سرویسها و استریمینگ از طریق کلاود، پتانسیل زیادی برای رشد میبیند. اما این پتانسیلها طبیعتاً رقبای دیگری را هم به بازار جذب میکند، من جمله گوگل و آمازون. «سقف بازار صنعت استریمینگ به هر کسی که اینترنت دارد، محدود میشود. که با این اوصاف، 2.5 میلیارد نفر به آن دسترسی دارند. این شامل حال مادرتان هم میشود که اصلا بازی نمیکند اما این عدد شامل رفیق شما که با هم به مدرسه میروید و میخواهید Madden بازی کنید هم میشود. اما نه در حدی که برای آن یک کنسول بخرید، در حدی که حق اشتراک یک سرویس ابری را بدهید و بعد ... بوووم.» پکتر میگوید که مایکروسافت «به طرز خارقالعادهای آماده است» چون که خودش دارای زیرساختهای کلاود است و همینطور میتواند تولید محتوا کند. (مترجم: 15 استودیو و ...)گوگل هم که الان کارش را با وجود شروع بد استادیا، آغاز کرده است. آمازون هم در راه است اما مایکروسافت یک رابطه مستقیمی با گیمر دارد. آنها بازیهایی مثل هیلو دارند. همینطور در زمینه کلاود هم جزو بزرگترینها در جهاناند.» اد تامس، تحلیلگر گلوبال دیتا تکنولوژی هم نظری مشابه دارد :« مایکروسافت در حال جایگیری خودش برای رهبری مخاطبهای چند دستگاههست. گیمپس و ایکس کلاود نشانههایی از فهم آنها هستند برای این نکته که ما وارد دنیایی میشویم که برای تجربه بازیهای مشخص، نیازی به داشتن یک دستگاه نیست.» وقتی که تامس از بازیهای مشخص صحبت میکند، منظورش بازیهای فرستپارتیست که هویت برند را تعریف میکنند مثل هیلو، گیرز و فورتزا. در گذشتهای دور، این بازیها، سیستمسلر شناخته میشدند که مردم را به مشتریهای وفادار برند تبدیل می کردند و باعث میشدند که آنها از باقی گزینهها صرف نظر کنند. این همان مدل «[URL='https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DA%98%DB%8C_%D8%AA%DB%8C%D8%BA_%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA_%D9%88_%D8%AA%DB%8C%D8%BA%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7']تیغ صورت و تیغههاست[/URL]» که در آن کمپانیها، سودشان را از بازیها درمیآورند، روی کنسولهایی کمسود. حتی نینتندو هم اجازه میدهد که برخی بازیهایش روی دستگاههای غیرِ نینتندویی ظاهر بشوند، مثل بازیهای موبایل. اما مایکروسافت به دنبال اجرای این استراتژی است که کنسول جدیدی عرضه کند و در همان حین، بازاری را باز کند که بازیهای باارزش روی پلتفرمهای غیر مایکروسافتی قابل تجربه باشد. این یک سوال تحریک برانگیز را پیش میکشد: اگر کلاود، آینده این صنعت است و مدل «تیغ صورت و تیغهها» در حال محو شدن است، پس هدف کنسول چیست؟ ادامه دارد ... [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
همه چیز در مورد كنسولهای بازی
Xbox Series
اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft