ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Bahram" data-source="post: 5358399" data-attributes="member: 67822"><p>من ویدیو رو کامل نگاه کردم.</p><p>اول از همه این که با دو تا از بهترین عناوین ریسینگ طرف هستیم و هر دو کاملا قابل احترام هستند.</p><p>همین طور که مشخص بود GT7 برتری محسوسی نسبت به فورتزا موتوراسپورت در زمینه توجه به جزئیات و نزدیک بودن به واقعیت داره. تیم پولی فونی واقعا سنگ تمام گذاشته و تو خیلی از موارد بهتر عمل کرده.</p><p></p><p>از اون طرف تیم ترن ۱۰ بیشتر دنبال این بوده که یک حالت جذاب رو به تصویر بکشه. به عنوان مثال در زمان بارندگی، آسفالت حالتی شبیه به آینه به خودش میگیره تو فورتزا در حالی که تو GT7 و مسابقات واقعی این طوری نیست. یا مثلا از نظر تعداد درخت ها، شاهد این هستیم که در فورتزا موتوراسپورت تعداد بسیار بیشتری درخت در اطراف پیست وجود داره و در نگاه اول این حس به وجود میاد که جزییات فورتزا بیشتره نسبت به GT7. اما با مقایسه با پیست واقعی متوجه این مورد میشیم که در دنیای واقعی هم آنچنان درخت زیادی در کنار پیست وجود نداره و جی تی بهتر عمل کرده.</p><p></p><p>نورپردازی و رنگ ها تو فورتزا موتوراسپورت حالتی دارند که انگار با چشم در حال تماشا هستیم اما در GT7 انگار از لنز دوربین تصاویر پخش میشن. این مورد هم باز به سلیقه افراد برمیگرده اما من خودم اون چیزی که تو gt میبینم رو ترجیح میدم. </p><p></p><p>در کل خیلی از موارد این چنینی وجود داره که تقریبا در اکثر اون ها GT بهتر عمل میکنه.</p><p>البته خیلی از موارد هم به سلیقه پلیر برمیگرده.</p><p>مثلا واقعا برای من اهمیت نداره که یک پیست دو تا درخت بیشتر یا کمتر داره یا تعداد تماشاگران تو یک بازی بیشتره یا کمتر. یا مثلا جدول کنار جاده چقدر به نمونه واقعی خودش نزدیک تره.</p><p>چیزی که اهمیت پیدا میکنه اینه که گیم پلی بازی چطوریه که در این موارد هر دو سنگ تمام گذاشتند.</p><p></p><p>در نهایت حالا اینم اضافه کنم که من و چند تا از بچه های مجله بازی نما مهمان امیر گلخانی بودیم و یک پادکست برای انتخاب پادشاه ریسینگ ضبط کردیم. این پادکست پس فردا ساعت ۱۷:۰۰ به وقت ایران از کانال امیر گلخانی منتشر میشه. (پادکست رو حدود یک ماه قبل ضبط کردیم.) اونجا بیشتر سعی کردیم وارد مباحثی مثل فیزیک، هندلینگ، هوش مصنوعی و... بشیم و اون هارو مقایسه و بررسی کنیم. حدود ۳ ساعت هم شده. اگر به بحث ها علاقمند هستید، پیشنهاد میکنم حتما اون پادکست رو نگاه کنید.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bahram, post: 5358399, member: 67822"] من ویدیو رو کامل نگاه کردم. اول از همه این که با دو تا از بهترین عناوین ریسینگ طرف هستیم و هر دو کاملا قابل احترام هستند. همین طور که مشخص بود GT7 برتری محسوسی نسبت به فورتزا موتوراسپورت در زمینه توجه به جزئیات و نزدیک بودن به واقعیت داره. تیم پولی فونی واقعا سنگ تمام گذاشته و تو خیلی از موارد بهتر عمل کرده. از اون طرف تیم ترن ۱۰ بیشتر دنبال این بوده که یک حالت جذاب رو به تصویر بکشه. به عنوان مثال در زمان بارندگی، آسفالت حالتی شبیه به آینه به خودش میگیره تو فورتزا در حالی که تو GT7 و مسابقات واقعی این طوری نیست. یا مثلا از نظر تعداد درخت ها، شاهد این هستیم که در فورتزا موتوراسپورت تعداد بسیار بیشتری درخت در اطراف پیست وجود داره و در نگاه اول این حس به وجود میاد که جزییات فورتزا بیشتره نسبت به GT7. اما با مقایسه با پیست واقعی متوجه این مورد میشیم که در دنیای واقعی هم آنچنان درخت زیادی در کنار پیست وجود نداره و جی تی بهتر عمل کرده. نورپردازی و رنگ ها تو فورتزا موتوراسپورت حالتی دارند که انگار با چشم در حال تماشا هستیم اما در GT7 انگار از لنز دوربین تصاویر پخش میشن. این مورد هم باز به سلیقه افراد برمیگرده اما من خودم اون چیزی که تو gt میبینم رو ترجیح میدم. در کل خیلی از موارد این چنینی وجود داره که تقریبا در اکثر اون ها GT بهتر عمل میکنه. البته خیلی از موارد هم به سلیقه پلیر برمیگرده. مثلا واقعا برای من اهمیت نداره که یک پیست دو تا درخت بیشتر یا کمتر داره یا تعداد تماشاگران تو یک بازی بیشتره یا کمتر. یا مثلا جدول کنار جاده چقدر به نمونه واقعی خودش نزدیک تره. چیزی که اهمیت پیدا میکنه اینه که گیم پلی بازی چطوریه که در این موارد هر دو سنگ تمام گذاشتند. در نهایت حالا اینم اضافه کنم که من و چند تا از بچه های مجله بازی نما مهمان امیر گلخانی بودیم و یک پادکست برای انتخاب پادشاه ریسینگ ضبط کردیم. این پادکست پس فردا ساعت ۱۷:۰۰ به وقت ایران از کانال امیر گلخانی منتشر میشه. (پادکست رو حدود یک ماه قبل ضبط کردیم.) اونجا بیشتر سعی کردیم وارد مباحثی مثل فیزیک، هندلینگ، هوش مصنوعی و... بشیم و اون هارو مقایسه و بررسی کنیم. حدود ۳ ساعت هم شده. اگر به بحث ها علاقمند هستید، پیشنهاد میکنم حتما اون پادکست رو نگاه کنید. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft