ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="KING.RG" data-source="post: 5347266" data-attributes="member: 158144"><p>عجیبه که تو مد کوالیتی روی XSX رزولوشن نسبت به مد پرفورمانس تغییری نمیکنه و از نظری بصری و گرافیکی در عمل هیچ فرقی با مد پرفورمانس نداره با این تفاوت که فریم تو مد کوالیتی روی ۳۰ لاک شده و پرفورمانس روی ۶۰ که خب خیلی عجیبه که به احتمال زیاد مشابه اون اتفاقی که برای ویچر ۳ افتاده بود که نسخه XSX از تنظیمات XSS استفاده میکرد و LOD ضعیفتری داشت که با Patch این موضوع حل شد. مشکل آسفالت هم تو XSX احتمالا مشابه همین اتفاق باشه.</p><p>نکته دیگه اینکه تنظیمات مدهای کنسولی تو فایل .ini در PC وجود داره و چیزی که اونجا مشاهده شده رزولوشن هر دو نسخه در هر دو مد کوالیتی و پرفورمانس مثل هم هست با این تفاوت که در مد کوالیتی حداقل رزولوشن DRS در نسخه XSX مقدارش ۶۰ درصد هست و در PS5 این عدد ۵۵ درصد هست تو مد پرفورمانس هم حداقل در XSX عددش ۷۵ درصد و در PS5 این عدد ۶۰ درصد هست که در این حالت XSX در هر دو حالت باید به ترتیب ۵ و ۱۵ درصد در حداقل رزولوشن DRS برتری داشته باشه:</p><p></p><p>XSX Quality mode:</p><p></p><p>+CVars=r.DynamicRes.OperationMode=2</p><p>+CVars=r.DynamicRes.FrameTimeBudget=33.3</p><p>+CVars=r.DynamicRes.MinScreenPercentage=60</p><p>+CVars=r.DynamicRes.MaxScreenPercentage=100</p><p>+CVars=Anaconda.BackbufferResX=2560</p><p>+CVars=Anaconda.BackbufferResY=1440</p><p></p><p>PS5 Quality mode:</p><p></p><p>+CVars=PS5.DefaultBackBufferWidth=2560</p><p>+CVars=PS5.DefaultBackBufferHeight=1440</p><p>+CVars=r.DynamicRes.OperationMode=2</p><p>+CVars=r.DynamicRes.FrameTimeBudget=33.3</p><p>+CVars=r.DynamicRes.MinScreenPercentage=55</p><p>+CVars=r.DynamicRes.MaxScreenPercentage=100</p><p></p><p>================</p><p>بنظر میرسه که با Patch این مشکلات برطرف بشه ولی دیگه این قضیه که نسخه xbox بازیها در زمان عرضه بیشترین باگ/کمترین پالیش رو دارن جدیدا داره بیشتر و بیشتر میشه...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KING.RG, post: 5347266, member: 158144"] عجیبه که تو مد کوالیتی روی XSX رزولوشن نسبت به مد پرفورمانس تغییری نمیکنه و از نظری بصری و گرافیکی در عمل هیچ فرقی با مد پرفورمانس نداره با این تفاوت که فریم تو مد کوالیتی روی ۳۰ لاک شده و پرفورمانس روی ۶۰ که خب خیلی عجیبه که به احتمال زیاد مشابه اون اتفاقی که برای ویچر ۳ افتاده بود که نسخه XSX از تنظیمات XSS استفاده میکرد و LOD ضعیفتری داشت که با Patch این موضوع حل شد. مشکل آسفالت هم تو XSX احتمالا مشابه همین اتفاق باشه. نکته دیگه اینکه تنظیمات مدهای کنسولی تو فایل .ini در PC وجود داره و چیزی که اونجا مشاهده شده رزولوشن هر دو نسخه در هر دو مد کوالیتی و پرفورمانس مثل هم هست با این تفاوت که در مد کوالیتی حداقل رزولوشن DRS در نسخه XSX مقدارش ۶۰ درصد هست و در PS5 این عدد ۵۵ درصد هست تو مد پرفورمانس هم حداقل در XSX عددش ۷۵ درصد و در PS5 این عدد ۶۰ درصد هست که در این حالت XSX در هر دو حالت باید به ترتیب ۵ و ۱۵ درصد در حداقل رزولوشن DRS برتری داشته باشه: XSX Quality mode: +CVars=r.DynamicRes.OperationMode=2 +CVars=r.DynamicRes.FrameTimeBudget=33.3 +CVars=r.DynamicRes.MinScreenPercentage=60 +CVars=r.DynamicRes.MaxScreenPercentage=100 +CVars=Anaconda.BackbufferResX=2560 +CVars=Anaconda.BackbufferResY=1440 PS5 Quality mode: +CVars=PS5.DefaultBackBufferWidth=2560 +CVars=PS5.DefaultBackBufferHeight=1440 +CVars=r.DynamicRes.OperationMode=2 +CVars=r.DynamicRes.FrameTimeBudget=33.3 +CVars=r.DynamicRes.MinScreenPercentage=55 +CVars=r.DynamicRes.MaxScreenPercentage=100 ================ بنظر میرسه که با Patch این مشکلات برطرف بشه ولی دیگه این قضیه که نسخه xbox بازیها در زمان عرضه بیشترین باگ/کمترین پالیش رو دارن جدیدا داره بیشتر و بیشتر میشه... [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft