ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="ar-15" data-source="post: 5335229" data-attributes="member: 164667"><p>الان سوال اینه:</p><p>rt GI و ref کدوم سنگینترن؟</p><p>سخت افزار تاریخ گذشتس؟ rt core نداره؟ مهم اینه شرایط تو تست یکسانه، فقط میخوایم بدونیم کدوم تکنیک سنگینتره</p><p>تنها گزینه تاثیر گذار ستینگ اینها هستش، رفلکشن میتونی رزولوشن و فاصله رو تا جایی که میشه بالا ببری، GI هم تعداد منابع نوری و تعدادی که بانس میشن</p><p>تو یه شرایط نرمال و دیفالت و یکسان مثل این ویدیو مشخصه GI سنگینتره</p><p>حالا این ویدیو رو قبول ندارید، اینهمه بازی رو pc برید رفلکشن/gi خاموش روشن تست کنید نتیجه رو ببینین</p><p>من الان فقط darktide رو نصب دارم که GI , ref داره، رفلشکن 17 و gi 36 فریم میاره پایین</p><p>سنگینی تنها هم که شرط نیست، مهم نتیجه تو تصویر، تو تمام بازیها خودم بشخصه reflect رو خاموش و GI رو روشن میذارم چون اثرش رو میبینی</p><p>موقع بازی کردن حواس و تمرکز روی وسط صفحه و کارکتر/اسلحه جمع میشه نه رفلکت های در و دیوار، اما نور همه جای صفحه پخشه و بازتابش روی کاکتر/اسلحه خیلی بیشتر به چشم میاد و همه جا همراهته، نه اینکه بری زل بزنی تو شیشه ببینی رفلکت افتاده یا نه</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ar-15, post: 5335229, member: 164667"] الان سوال اینه: rt GI و ref کدوم سنگینترن؟ سخت افزار تاریخ گذشتس؟ rt core نداره؟ مهم اینه شرایط تو تست یکسانه، فقط میخوایم بدونیم کدوم تکنیک سنگینتره تنها گزینه تاثیر گذار ستینگ اینها هستش، رفلکشن میتونی رزولوشن و فاصله رو تا جایی که میشه بالا ببری، GI هم تعداد منابع نوری و تعدادی که بانس میشن تو یه شرایط نرمال و دیفالت و یکسان مثل این ویدیو مشخصه GI سنگینتره حالا این ویدیو رو قبول ندارید، اینهمه بازی رو pc برید رفلکشن/gi خاموش روشن تست کنید نتیجه رو ببینین من الان فقط darktide رو نصب دارم که GI , ref داره، رفلشکن 17 و gi 36 فریم میاره پایین سنگینی تنها هم که شرط نیست، مهم نتیجه تو تصویر، تو تمام بازیها خودم بشخصه reflect رو خاموش و GI رو روشن میذارم چون اثرش رو میبینی موقع بازی کردن حواس و تمرکز روی وسط صفحه و کارکتر/اسلحه جمع میشه نه رفلکت های در و دیوار، اما نور همه جای صفحه پخشه و بازتابش روی کاکتر/اسلحه خیلی بیشتر به چشم میاد و همه جا همراهته، نه اینکه بری زل بزنی تو شیشه ببینی رفلکت افتاده یا نه [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft