ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Dreadlord" data-source="post: 5228933" data-attributes="member: 20450"><p>بررسی فنی Dead Space Remake توسط کانال اسپانیایی <a href="https://youtu.be/CKzcirpCAUg">Elanalistadebits</a>:</p><p></p><p>در PS5 و Xbox Series X دو مود کوالیتی و پرفورمنس داریم. در Series S فقط یک مود ۳۰ فریمی هست.</p><p></p><p>Quality mode</p><p>PS5/Series X: 1440p/30fps</p><p>Series S: 1440p dynamic/30 fps (common 1188p)</p><p></p><p>Performance mode</p><p>PS5/SeriesX: dynamic 2048x1080/60fps (common 1044p)</p><p></p><p>- در مود کوالیتی روی PS5 و Series X ری تریسینگ Ambient Occlusion اعمال شده.</p><p></p><p>- فریم ریت هر سه کنسول تقریبا بی نقصه.</p><p></p><p>- همینطور در مود کوالیتی، نورپردازی حجمی، سایه ها و برخی افکت ها بهتر هست. هرچند به گفته این کانال خیلی مشهود نیست.</p><p></p><p>- مشخصا در PC برخی تنظیمات بالاتر هست. کنسول ها معادل high در PC هستند.</p><p></p><p>- تمام نورپردازی ها در بازی داینامیک هست و هیچ گونه نورپردازی baked استفاده نشده و به همین دلیل هم گرافیک بازی از لحاظ پردازشی خیلی سنگین هست.</p><p></p><p>- استودیو Motive در کنسول ها از تکنیک Variable Rate Shading استفاده کرده. ظاهرا در نسخه PS5 نتیجه اش به خوبی Series X نیست.</p><p></p><p>- سرعت لودینگ در PS5 از بقیه نسخه ها کندتر هست.</p><p></p><p>PC: 9 seconds</p><p>Series X: 11.5 seconds</p><p>Series S: 13.90 seconds</p><p>PS5: 18.96 seconds</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dreadlord, post: 5228933, member: 20450"] بررسی فنی Dead Space Remake توسط کانال اسپانیایی [URL='https://youtu.be/CKzcirpCAUg']Elanalistadebits[/URL]: در PS5 و Xbox Series X دو مود کوالیتی و پرفورمنس داریم. در Series S فقط یک مود ۳۰ فریمی هست. Quality mode PS5/Series X: 1440p/30fps Series S: 1440p dynamic/30 fps (common 1188p) Performance mode PS5/SeriesX: dynamic 2048x1080/60fps (common 1044p) - در مود کوالیتی روی PS5 و Series X ری تریسینگ Ambient Occlusion اعمال شده. - فریم ریت هر سه کنسول تقریبا بی نقصه. - همینطور در مود کوالیتی، نورپردازی حجمی، سایه ها و برخی افکت ها بهتر هست. هرچند به گفته این کانال خیلی مشهود نیست. - مشخصا در PC برخی تنظیمات بالاتر هست. کنسول ها معادل high در PC هستند. - تمام نورپردازی ها در بازی داینامیک هست و هیچ گونه نورپردازی baked استفاده نشده و به همین دلیل هم گرافیک بازی از لحاظ پردازشی خیلی سنگین هست. - استودیو Motive در کنسول ها از تکنیک Variable Rate Shading استفاده کرده. ظاهرا در نسخه PS5 نتیجه اش به خوبی Series X نیست. - سرعت لودینگ در PS5 از بقیه نسخه ها کندتر هست. PC: 9 seconds Series X: 11.5 seconds Series S: 13.90 seconds PS5: 18.96 seconds [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft