ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Tommy Vercetty" data-source="post: 4963546" data-attributes="member: 54043"><p>[MEDIA=youtube]bKQ0G-E87XY[/MEDIA]</p><p></p><p></p><p></p><p>و ماجراهای مورتال شل ادامه دارد ..</p><p></p><p>همونطور که مستحضر هستید ورژن 1.000.003 بازی Mortal Shell در پلی استیشن ۵ کلا فقط 1440p بود.</p><p>سازنده اومد و در ورژن 1.000.004 رزولوشن نسخه PS5 رو استاتیک روی 1800p گذاشت که افت فریم ایجاد کرد.</p><p>الان تو ورژن 1.000.005 نسخه PS5 دقیقا مثل نسخه سریز اکس شده و از داینامیک 1800p استفاده کرده و همچنین از تمپورال اپسکیل استفاده کرده که باعث میشه جاهایی که میخواد بیاد زیر 1800p نیتیو از این روش ریکانستراکت کنه به 1800p که به این ترتیب 99.96% درصد از مواقع بازی ۶۰ فریم ثابت هست.</p><p>نکته اینکه نسخه SX هم دقیقا از همین متد ریکانستراکت استفاده میکنه و با همین مقدار رزولوشن.</p><p>تو این تست میگه که در اخرین اپدیت بازی یعنی 1.000.005 یه نقطه ای از بازی که سریز اکس تا 1440p دراپ میکنه PS5 هم همونقدر دراپ داره.</p><p>از اونجایی که نسخه PS5 تو این تست دوبرابر بیشتر فریم رندر داشته (حدود ۵۶۰۰۰ فریم نسخه PS5 در اپدیت 1.000.005 رندر برابر حدود ۲۳۰۰۰ فریم رندر نسخه سریز اکس در اپدیت 1.000.003 ) فقط یک جا دقیقه 6:50 در نسخه پلی استیشن تونسته رزولوشن 1296p را هم برای PS5 پیدا کنه.</p><p>در اپدیت جدید نسخه PS5 از نظر فریم ریت استیبل تر از SX شده</p><p></p><p>[ATTACH=full]202434[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tommy Vercetty, post: 4963546, member: 54043"] [MEDIA=youtube]bKQ0G-E87XY[/MEDIA] و ماجراهای مورتال شل ادامه دارد .. همونطور که مستحضر هستید ورژن 1.000.003 بازی Mortal Shell در پلی استیشن ۵ کلا فقط 1440p بود. سازنده اومد و در ورژن 1.000.004 رزولوشن نسخه PS5 رو استاتیک روی 1800p گذاشت که افت فریم ایجاد کرد. الان تو ورژن 1.000.005 نسخه PS5 دقیقا مثل نسخه سریز اکس شده و از داینامیک 1800p استفاده کرده و همچنین از تمپورال اپسکیل استفاده کرده که باعث میشه جاهایی که میخواد بیاد زیر 1800p نیتیو از این روش ریکانستراکت کنه به 1800p که به این ترتیب 99.96% درصد از مواقع بازی ۶۰ فریم ثابت هست. نکته اینکه نسخه SX هم دقیقا از همین متد ریکانستراکت استفاده میکنه و با همین مقدار رزولوشن. تو این تست میگه که در اخرین اپدیت بازی یعنی 1.000.005 یه نقطه ای از بازی که سریز اکس تا 1440p دراپ میکنه PS5 هم همونقدر دراپ داره. از اونجایی که نسخه PS5 تو این تست دوبرابر بیشتر فریم رندر داشته (حدود ۵۶۰۰۰ فریم نسخه PS5 در اپدیت 1.000.005 رندر برابر حدود ۲۳۰۰۰ فریم رندر نسخه سریز اکس در اپدیت 1.000.003 ) فقط یک جا دقیقه 6:50 در نسخه پلی استیشن تونسته رزولوشن 1296p را هم برای PS5 پیدا کنه. در اپدیت جدید نسخه PS5 از نظر فریم ریت استیبل تر از SX شده [ATTACH type="full" alt="IMG_20210420_001601_307.jpg"]202434[/ATTACH] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft