ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="kourooshkabir25" data-source="post: 4944718" data-attributes="member: 129591"><p>نه موتور های بازی سازی این شکلی بازی رندر نمی کنن</p><p>[ATTACH=full]197316[/ATTACH]</p><p></p><p>هر چند با drs حداکثر رزولوشن اهمیتی نداره</p><p>حداکثر رزولوشن زمانی اهمیت داره که بازی به فریم هدف (60)برسه , سری x که کلا در گیم پلی مشکل داره</p><p style="text-align: left"></p> <p style="text-align: left">Ultimately, as Outriders leans heavily into the post-process heavy aesthetic often delivered by Unreal Engine 4 titles, resolution isn't as important to the gameplay experience as frame-rate, so there is the sense that the DRS</p> <p style="text-align: left">range chosen for the PlayStation 5 version of the game is possibly the better fit - and we do wonder whether tweaking the lower bounds on Series X and indeed</p><p></p><p>هدف نسخه ps5 رسیدن به 60 فریم بوده و رسیده , نسخه سری x باید با رزولوشن پایین تر بیاد تا به 60 برسه</p><p>---------</p><p></p><p>نسخه ps5 به قول معروف <em>rock</em>-<em>solid 60 FPS</em> </p><p>[ATTACH=full]197318[/ATTACH]</p><p></p><p style="text-align: left">Xbox Series X uses a dynamic resolution with the highest native resolution found being approximately 3456x1944 and the lowest native resolution found being approximately 2261x1272. On Xbox Series X a form of temporal reconstruction is used to increase the resolution up to 3840x2160. Xbox Series S uses a dynamic resolution with the highest native resolution found being approximately 2304x1296 and the lowest native resolution found being approximately 1536x864. On Xbox Series S a form of temporal reconstruction is used to increase the resolution up to 3840x2160. PS5 uses a dynamic resolution with the highest native resolution found being</p> <p style="text-align: left">approximately 3008x1692 and the lowest native resolution found being approximately 2112x1188. On PS5 a form of temporal reconstruction is used to increase the resolution up to 3840x2160</p> <p style="text-align: left"></p> <p style="text-align: left">[MEDIA=youtube]IukT233YwlE[/MEDIA]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kourooshkabir25, post: 4944718, member: 129591"] نه موتور های بازی سازی این شکلی بازی رندر نمی کنن [ATTACH type="full" alt="197316"]197316[/ATTACH] هر چند با drs حداکثر رزولوشن اهمیتی نداره حداکثر رزولوشن زمانی اهمیت داره که بازی به فریم هدف (60)برسه , سری x که کلا در گیم پلی مشکل داره [LEFT] Ultimately, as Outriders leans heavily into the post-process heavy aesthetic often delivered by Unreal Engine 4 titles, resolution isn't as important to the gameplay experience as frame-rate, so there is the sense that the DRS range chosen for the PlayStation 5 version of the game is possibly the better fit - and we do wonder whether tweaking the lower bounds on Series X and indeed[/LEFT] هدف نسخه ps5 رسیدن به 60 فریم بوده و رسیده , نسخه سری x باید با رزولوشن پایین تر بیاد تا به 60 برسه --------- نسخه ps5 به قول معروف [I]rock[/I]-[I]solid 60 FPS[/I] [ATTACH type="full" alt="197318"]197318[/ATTACH] [LEFT]Xbox Series X uses a dynamic resolution with the highest native resolution found being approximately 3456x1944 and the lowest native resolution found being approximately 2261x1272. On Xbox Series X a form of temporal reconstruction is used to increase the resolution up to 3840x2160. Xbox Series S uses a dynamic resolution with the highest native resolution found being approximately 2304x1296 and the lowest native resolution found being approximately 1536x864. On Xbox Series S a form of temporal reconstruction is used to increase the resolution up to 3840x2160. PS5 uses a dynamic resolution with the highest native resolution found being approximately 3008x1692 and the lowest native resolution found being approximately 2112x1188. On PS5 a form of temporal reconstruction is used to increase the resolution up to 3840x2160 [MEDIA=youtube]IukT233YwlE[/MEDIA][/LEFT] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft