ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="DieDie" data-source="post: 4255541" data-attributes="member: 44840"><p>یادمه تفاوت گرافیک تو Destiny 1 هم بین Xbox one معمولی و PS4 اینقدر کم بود که تقریبا میشه گفت تفاوتی نبود جفتشون 1080 اجرا میشدن روی 30 فریم تقریبا ثابت با FXAA با اونکه اون زمان خیلی از لانچ کنسولها نگذشته بود ولی بانجی تقریبا تنها سازنده ای بود که تونسته بود یه بازی کم تفاوت روی دو تا کنسول عرضه کنه:</p><p></p><p><a href="http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-destiny-face-off">Face-Off: Destiny</a></p><p></p><p>الانم فاصله بین PS4 Pro و Xonex اینقدری نیست که مثلا روی یکی بازی بتونه 4K با 30 فریم اجرا بشه روی اون یکی 60 فریم شاید اگه فریم ریت رو قفل نکنن بازی روی Xbox one x با فریم ریت بالاتر اجرا بشه ولی احتمالا اینقدری استیبل نیست که بتونن همیشه 60 یا نزدیک 60 بازی رو نگه دارن بالا و پایین رفتن فریم بین 40 و 50 و 60 باعث استاتر میشه برای همین بهترین کار اینه که فریم ریت رو روی 30 قفل کنن تا بازی به خاطر فریم شناور استاتر پیدا نکنه. کاری که ممکنه بانجی انجام بده نهایت AA بهتر یا موشن بلور با سمپل بالاتر و ... از این کارها برای ورژن One X هست.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DieDie, post: 4255541, member: 44840"] یادمه تفاوت گرافیک تو Destiny 1 هم بین Xbox one معمولی و PS4 اینقدر کم بود که تقریبا میشه گفت تفاوتی نبود جفتشون 1080 اجرا میشدن روی 30 فریم تقریبا ثابت با FXAA با اونکه اون زمان خیلی از لانچ کنسولها نگذشته بود ولی بانجی تقریبا تنها سازنده ای بود که تونسته بود یه بازی کم تفاوت روی دو تا کنسول عرضه کنه: [URL='http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-destiny-face-off']Face-Off: Destiny[/URL] الانم فاصله بین PS4 Pro و Xonex اینقدری نیست که مثلا روی یکی بازی بتونه 4K با 30 فریم اجرا بشه روی اون یکی 60 فریم شاید اگه فریم ریت رو قفل نکنن بازی روی Xbox one x با فریم ریت بالاتر اجرا بشه ولی احتمالا اینقدری استیبل نیست که بتونن همیشه 60 یا نزدیک 60 بازی رو نگه دارن بالا و پایین رفتن فریم بین 40 و 50 و 60 باعث استاتر میشه برای همین بهترین کار اینه که فریم ریت رو روی 30 قفل کنن تا بازی به خاطر فریم شناور استاتر پیدا نکنه. کاری که ممکنه بانجی انجام بده نهایت AA بهتر یا موشن بلور با سمپل بالاتر و ... از این کارها برای ورژن One X هست. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft