ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="DieDie" data-source="post: 3494385" data-attributes="member: 44840"><p>این pdf مربوط به ساخت الگوریتمهای حرکت لباس تو شبیه سازی لباس بازی AC Unity و چندتا دیگه از بازیهای یوبی سافت هست.</p><p>درباره سل پروسسور و قیاسش با CPU در PS4: </p><p>اگر یادتون باشه سونی اوایل که PS3 رو معرفی کرد و مشخصات رسمی کنسول رو بیرون داد میخواست تو PS3 به جای GPU از دوتا پردازنده سل استفاده کنه چون سل پروسسور در واقع CPU نبود و بیشتر SOC بود که SPUـها خودشون در حقیقت CPUـهای ساده ای بودن که Local storage داشتن.</p><p></p><p></p><p></p><p>منبع:</p><p><a href="http://arstechnica.com/features/2005/02/cell-2/">Introducing the IBM/Sony/Toshiba Cell Processor — Part II: The Cell Architecture | Ars Technica</a></p><p></p><p>سل پروسسور 154 گیگافلاپس FP32 روی SPU ها و PPE داشت (تقریبا یک دوازدهم قدرت خام GPU در PS4) که میتونست حتی بدون کارت گرافیک بخش بزرگی از محاسبات سه بعدی رو انجام بده البته مشکلاتی هم بود مثلا این که قدرت محاسباتی فلوتینگ پوینت روی هسته های SPU به صورت پراکنده پخش بود و برنامه نویس باید زمانبندی خیلی خیلی دقیقی انجام میداد تا ازش استفاده کنه ، برای همین سونی تصمیم گرفت به جای دوتا پردازنده سل در PS3 یکی رو حذف کنه و به جاش از یک GPU استفاده کنه و باقی قضایا ... </p><p>در کل قیاس سل از نظر قدرت محاسبات شناور یا اعداد ممیزی (Floating point) با CPU های متعارف و کارکردی که ازشون توقع داریم زیاد جالب نیست چون شاید سل به خاطر هدفی که طراحی شده بود از نظر <strong>فلوتینگ پوینت</strong> که اتفاقا تو سناریو بالا هم کاربرد وسیع داره تقویت شده و به CPU ـهای متعارف نسل جدید نزدیک باشه ولی از نظر باقی قضایا مثل محاسبات Integers (اعداد ثابت) و نوع و تعداد و پیچیدگی Instructions و .... که تو کاربرد متعارف از یک CPU کلاسیک خیلی موثره متفاوت هستن.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DieDie, post: 3494385, member: 44840"] این pdf مربوط به ساخت الگوریتمهای حرکت لباس تو شبیه سازی لباس بازی AC Unity و چندتا دیگه از بازیهای یوبی سافت هست. درباره سل پروسسور و قیاسش با CPU در PS4: اگر یادتون باشه سونی اوایل که PS3 رو معرفی کرد و مشخصات رسمی کنسول رو بیرون داد میخواست تو PS3 به جای GPU از دوتا پردازنده سل استفاده کنه چون سل پروسسور در واقع CPU نبود و بیشتر SOC بود که SPUـها خودشون در حقیقت CPUـهای ساده ای بودن که Local storage داشتن. منبع: [url=http://arstechnica.com/features/2005/02/cell-2/]Introducing the IBM/Sony/Toshiba Cell Processor — Part II: The Cell Architecture | Ars Technica[/url] سل پروسسور 154 گیگافلاپس FP32 روی SPU ها و PPE داشت (تقریبا یک دوازدهم قدرت خام GPU در PS4) که میتونست حتی بدون کارت گرافیک بخش بزرگی از محاسبات سه بعدی رو انجام بده البته مشکلاتی هم بود مثلا این که قدرت محاسباتی فلوتینگ پوینت روی هسته های SPU به صورت پراکنده پخش بود و برنامه نویس باید زمانبندی خیلی خیلی دقیقی انجام میداد تا ازش استفاده کنه ، برای همین سونی تصمیم گرفت به جای دوتا پردازنده سل در PS3 یکی رو حذف کنه و به جاش از یک GPU استفاده کنه و باقی قضایا ... در کل قیاس سل از نظر قدرت محاسبات شناور یا اعداد ممیزی (Floating point) با CPU های متعارف و کارکردی که ازشون توقع داریم زیاد جالب نیست چون شاید سل به خاطر هدفی که طراحی شده بود از نظر [B]فلوتینگ پوینت[/B] که اتفاقا تو سناریو بالا هم کاربرد وسیع داره تقویت شده و به CPU ـهای متعارف نسل جدید نزدیک باشه ولی از نظر باقی قضایا مثل محاسبات Integers (اعداد ثابت) و نوع و تعداد و پیچیدگی Instructions و .... که تو کاربرد متعارف از یک CPU کلاسیک خیلی موثره متفاوت هستن. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft