ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="KnightX" data-source="post: 3153653" data-attributes="member: 28777"><p>خیلی جالبه اینجا هر کی تو بحث حرفش به کرسی نمیشینه آخرش میره تو فاز من دیدم تو ندیدی و از این مدل حرفا راه میندازه اتفاقا اصلا روی حس ششمت حساب باز نکن چون سخت در اشتباهی سخت!</p><p></p><p>یه چیز خیلی باحال که سونی فنای این سایت دارن اینه که وقتی ps4 یا ps3 میخرن فکر میکنن زمین 2000 متری تو نیاوران خریدن! بابا بخدا ps4 بوگاتی ویرون نیست که تو دنیا 200 تا دونه ساخته باشن هر کی بخواد ببینه مجبور باشه بره بورلی هیلز آمریکا!</p><p></p><p>smaa 1tx بر اساس smaa2tx ساخته شده اشکالات smaa2tx رو نداره ولی اجرا کردنش منابع بیشتری میخواد اما در عوض اشکالات smaa 2tx و نداره اینو تو pdf خود کرایتک خیلی واضح توضیح داده توی pdf مرحله مرحله اومده اول درباره msaa حرف زده مزایا و معایبش و کارایی که کرایتک کرده تا بهتر بشه.</p><p>بعد صفه 16 اومده نوشته:</p><p>ANTIALIASING \THE QUEST FOR BETTER (AND FAST) AA</p><p>درخواست برای aa بهتر و سریعتر</p><p></p><p>صفه 17 :</p><p>TEMPORAL SSAA\SMAA 2TX/4X REVIEW </p><p>ssaa/smaa 2tx/4x رو به عنوان همون راه حل معرفی کرده و بررسیشون کرده</p><p></p><p>صفه 18:</p><p>TEMPORAL AA\<strong>COMMON ROBUSTNESS FLAWS</strong></p><p>اومده معایبشونو توضیح داده</p><p></p><p>صفه 19:</p><p>SMAA 1TX\<strong>A MORE ROBUST TEMPORAL AA</strong></p><p><strong></strong>اومده smaa1tx و معرفی کرده با این عنوان که taa مستحکمتری هست.</p><p></p><p>بعد از aa اومده dof و motion blur و به ترتیب همینجوری درباره بهتر شدن و پیشرفتشون صحبت کرده</p><p>صفه 54 که اومده جمع بندی کرده:</p><p>SMAA 1TX: A More Robust Temporal AA </p><p>For just 4 extra texture ops and couple alu</p><p></p><p>نوشته taa مستحکمتری هست در عوضش 4 تا عملیات تکسچر بیشتر و تعداد alu یا همون واحد منطق و محاسبه بیشتری میخواد.</p><p></p><p></p><p>بعدشم 900p بودن بازی به گفته خود کرایتک انتخاب خود تیم سازنده بوده نه محدودیت توی رایز اگه افت فریم هست یه جاهایی هست که 50-40 تا یا شایدم بیشتر کاراکتر باهم توی صفحه هستن که هر کدوم کم کم از 40 هزارتا چند ضلعی ساخته شدن و همشون باهم در حال جنگیدن هستن و انفجار و خیلی چیزای دیگه داره اتفاق میوفته از اول تا آخر iss با اینکه اپن ورده کلهم الاجمعین یه صحنه پیدا نمیشه 10 تا کاراکتر همزمان با هم روی صفحه باشن.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KnightX, post: 3153653, member: 28777"] خیلی جالبه اینجا هر کی تو بحث حرفش به کرسی نمیشینه آخرش میره تو فاز من دیدم تو ندیدی و از این مدل حرفا راه میندازه اتفاقا اصلا روی حس ششمت حساب باز نکن چون سخت در اشتباهی سخت! یه چیز خیلی باحال که سونی فنای این سایت دارن اینه که وقتی ps4 یا ps3 میخرن فکر میکنن زمین 2000 متری تو نیاوران خریدن! بابا بخدا ps4 بوگاتی ویرون نیست که تو دنیا 200 تا دونه ساخته باشن هر کی بخواد ببینه مجبور باشه بره بورلی هیلز آمریکا! smaa 1tx بر اساس smaa2tx ساخته شده اشکالات smaa2tx رو نداره ولی اجرا کردنش منابع بیشتری میخواد اما در عوض اشکالات smaa 2tx و نداره اینو تو pdf خود کرایتک خیلی واضح توضیح داده توی pdf مرحله مرحله اومده اول درباره msaa حرف زده مزایا و معایبش و کارایی که کرایتک کرده تا بهتر بشه. بعد صفه 16 اومده نوشته: ANTIALIASING \THE QUEST FOR BETTER (AND FAST) AA درخواست برای aa بهتر و سریعتر صفه 17 : TEMPORAL SSAA\SMAA 2TX/4X REVIEW ssaa/smaa 2tx/4x رو به عنوان همون راه حل معرفی کرده و بررسیشون کرده صفه 18: TEMPORAL AA\[B]COMMON ROBUSTNESS FLAWS[/B] اومده معایبشونو توضیح داده صفه 19: SMAA 1TX\[B]A MORE ROBUST TEMPORAL AA [/B]اومده smaa1tx و معرفی کرده با این عنوان که taa مستحکمتری هست. بعد از aa اومده dof و motion blur و به ترتیب همینجوری درباره بهتر شدن و پیشرفتشون صحبت کرده صفه 54 که اومده جمع بندی کرده: SMAA 1TX: A More Robust Temporal AA For just 4 extra texture ops and couple alu نوشته taa مستحکمتری هست در عوضش 4 تا عملیات تکسچر بیشتر و تعداد alu یا همون واحد منطق و محاسبه بیشتری میخواد. بعدشم 900p بودن بازی به گفته خود کرایتک انتخاب خود تیم سازنده بوده نه محدودیت توی رایز اگه افت فریم هست یه جاهایی هست که 50-40 تا یا شایدم بیشتر کاراکتر باهم توی صفحه هستن که هر کدوم کم کم از 40 هزارتا چند ضلعی ساخته شدن و همشون باهم در حال جنگیدن هستن و انفجار و خیلی چیزای دیگه داره اتفاق میوفته از اول تا آخر iss با اینکه اپن ورده کلهم الاجمعین یه صحنه پیدا نمیشه 10 تا کاراکتر همزمان با هم روی صفحه باشن. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
اخبار مربوط به کیفیت اجرایی بازی ها [قوانین پست اول خوانده شود]
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft