احتمالاً سری Hitman بدون IO Interactive به راه خود ادامه دهد

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
1.png
باوجود جدایی کمپانی Square Enix از استودیو دانمارکی IO Interactive سازنده سری بازی‌های Hitman، به نظر می‌رسد ادامه این سری اکشن مخفی‌کاری بدون سازنده‌های اصلی خود و به دست ناشر بازی ساخته خواهد شد.

وقتی برای اولین بار کمپانی Square Enix به‌طور رسمی اعلام کرد تصمیم گرفته است که راه خود را از IO Interactive جدا کند، سرنوشت سری Hitman در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. به‌هرحال، بنا بر متون انگلیسی منتشرشده از جلسه اخیر سرمایه‌گذاران، کمپانی Square Enix به دنبال راهی است این سری را ادامه دهد.

آقای Yosuke Matsuda رئیس کمپانی Square Enix خطاب به رأی به جدایی از IO و سری هیتمن، می‌گوید:

«به دلیل اینکه این شرکت در توسعه دادن عنوان هیتمن و دیگر عناوین مشهور درگیر است، ما در حال حاضر با سرمایه‌گذاران خارجی در حال مذاکره هستیم که تا بتوانیم این سری را ادامه دهیم.»

شایان‌ذکر است که IO سازنده سری Kane & Lynch نیز هست و ممکن است منظور Matsuda از «دیگر عناوین مشهور» این بازی باشد؛ و بازهم ممکن است عنوان Kane & Lynch به دست استودیوهای دیگری درحال‌توسعه باشد.

منبع
 
بهترین خبر هست اپیزودی کردن واسه این ip جواب نداد
IO به نظر من ایده خاصی نداشت از نسخه Absoultion تا این یکی این بازی نیاز داره به داستان منسجم و پایان و حتی تم اکشن تر و انتخابی چون الان دیگه مخاطبین حوصله مخفی کاری صرف ندارن و زیاد استقبال نمیکنن باید هر دو تا راه بزارن جلوی کاربران این ip میتونه جز پرفروش ترینا باشه هر چند بازاریابی این نسخه هم واقعا بد بود
 
  • Like
Reactions: abolfazl1381
این نسخه اخری که اصلا افتضاح بود من که عاشق مخفی کارم هستم اصلا جذبم نکرد. داستان که عملا نداشت گیم پلی بازی هم کلا باید در هر منطقه می رفتید 1 چنتا تارگت می داد می کشتید بازی انچان راهنمایی هم نمی کرد که بخواید از راهکارهای مختلف طرف رو به قتل برسونید اکثرا باید با سعی و خطا 1 راهکاری پیدا می کردید لباس عوض کردنم که در بازیش ایده ی خیلی کهنه ای شده اما بازم جذاب بود اگر درست بهش می رسیدن که اصلا حالت منسجمی نداشت ممکن بود همه بفهمن شما کی هستید دیگه خبری از بار قدیمی که می شد از زیرشم در برید نبود. کلا بازی بعد از 1 مدت به شدت تکراری می شه هیچ هیچ جدیدی یا گیرایی هم نداشت گرافیک چه هنری چه تکنیکیشم ضعیف بود با این حساب طبیعی هست که اصلا ادامه هم برای مدتی پیدا نکنه حتی
 
نظارت ارزشمند دوستان رو میبینیم و لذت میبریم :دی
هیتمن اصول اولیش اینه که یه مامور یه هدف بهش معرفی میشه و بعد باید اون هدف رو ترور کنه :دی حالا اینکه یه عده دنبال داستان هستن توی همچین ماجرایی عجیبه برام :دی
تمام اپیزود های سری آخر این بازی به نظر من عالی بودن و ارزش تکرار خیلی بالایی داشتن
واکنش NPC ها و AI بازی به شدت بهتر شده بود و طوری نبود که با یه لباس عوض کردن ساده بتونیم تمام محیط رو با نگه داشتن یه کلید بگردیم :دی رئال تر شده بود بازی در کل
طراحی محیط هم که هیچ نقصی نداشت و ارزش گشتن رو داشت و مخصوصا سیستم موقعیت های اتفاقی یکی از بهترین مواردی بود که به گیمپلی یکدست و یکنواخت نسخه های قبلی اضافه شده بود.
شکست هیتمن حقش نبود و تنها چیزی که باعث شکستش شد اپیزودیک شدنش بود
وگرنه خود بازی عالی بود
 
نظارت ارزشمند دوستان رو میبینیم و لذت میبریم :D
......
....
خب تو صحبتها مشخصه که تم اکشن تر میخوان و کمتر دنبال چالش و فکر کردن و پیدا کردن راههای جدیدن.
بیشتر گیمرهای الان اینجوری شدن، بعد که بازی تمش رو اکشن میکنن میگن کاش برگرده به ریشه ها!؟
مگه میشه کسی که هیتمن 1 رو بازی کرده باشه و باهاش زندگی کرده، از این هیتمن خوشش نیاد؟
منم باهات موافقم، بازی خیلی خوش ساخت بود، بعد از اون زنگ تفریح Absolution ، این نسخه واقعا بازی خوبی بود.
مهمترین ضربه رو همون تبلیغ و بازاریابی ضعیفش بهش زد.
اسکوئر داره همین راه رو برای Eidos هم میره، امیدوارم که بعد Avengers زمینشون نزنه.
 
خاک تو سر اسکوار..... .
درست وقتی که هیتمن به دوران اوجش رسیده بود میخوان خرابش کنن ازش یه کال او دیوتی جدید بسازن(مثه همیشه مخاطب های آسان پسند و اکشن پسند امروزی قشر هدف هستن)

فصل اول عالی بود.....حیف که اپیزودی شد و به فروشش لطمه خورد

.
 
خب تو صحبتها مشخصه که تم اکشن تر میخوان و کمتر دنبال چالش و فکر کردن و پیدا کردن راههای جدیدن.
بیشتر گیمرهای الان اینجوری شدن، بعد که بازی تمش رو اکشن میکنن میگن کاش برگرده به ریشه ها!؟
مگه میشه کسی که هیتمن 1 رو بازی کرده باشه و باهاش زندگی کرده، از این هیتمن خوشش نیاد؟
منم باهات موافقم، بازی خیلی خوش ساخت بود، بعد از اون زنگ تفریح Absolution ، این نسخه واقعا بازی خوبی بود.
مهمترین ضربه رو همون تبلیغ و بازاریابی ضعیفش بهش زد.
اسکوئر داره همین راه رو برای Eidos هم میره، امیدوارم که بعد Avengers زمینشون نزنه.
اتفاقا Absoultion ابدا بازی زنگ تفریحی نبود حداقل از نظر انسجام داستانی و نورپردازی زمان خودش و پیشرفتش خیلی بهتر از این بود اینم به واسطه کنسول های نسل جدید بهبود جزیی گسترش محیط بازی داشتن وگرنه چه نکته خاصی داشت همون Absoultion بود تقریبا بدون داستان و اپیزودیک در جاهای مختلف
.. ولی الان شما بازی هایی مثل دیس انرد در نظر بگیری میبینی مخاطب جدید امروز کمتر حوصله این چالش ها رو داره و مخفی کاری مگر تنوعی یا انگیزه ای بهش داده بشه Deus EX اخری هم همینطور همشون بلااستثنا فروش خوبی نداشتن حتی با متای بالا ۸۵
ما هم نگفتیم صرفا اکشن شه گفتیم این موقعیت با طراحی جدیدتر به مخاطب بده که بتونه اکشنم خواست انجام بده با گان پلی متفاوت ولی با چالش های جدی یا حتی همین مخفی کاری هم میتونن پیشرفته ترش کنن مثلا با دادن قابلیت هایی مثل دوربین پیشرفته و.. میتونستن از Sc وام بگیرن هیتمن جذاب تر میشه
ولی اینا صرفا اکتفا کرده بودن به یک لباس عوض کردن که اونم جز مشخصه های هیتمن بوده از اول
 
اتفاقا Absoultion ابدا بازی زنگ تفریحی نبود حداقل از نظر انسجام داستانی و نورپردازی زمان خودش و پیشرفتش خیلی بهتر از این بود اینم به واسطه کنسول های نسل جدید بهبود جزیی گسترش محیط بازی داشتن وگرنه چه نکته خاصی داشت همون Absoultion بود تقریبا بدون داستان و اپیزودیک در جاهای مختلف
نکته خاصی مگه باید داشته باشه؟:D
شاید یک نفر که کلا هیچ کدوم رو بازی نکرده باشه، بگه آره یک کچل داریم کد داره آدم میکشه، تازه Absolution خیلی قشنگتر و ترو تمیز تر و نینجا گونه هم هست.
پس تفاوتی ندارن.
اما شما که گیمری نباید این حرف رو بزنی.
Hitman 2016 فقط یکسری المان از Absolution قرض گرفت مثل Instinct و شکل مبارزه (که ضعف نسخه های اولیه بود) و... ولی تو بقیه موارد کاملا به نسخه های گذشته پایبند بود و همین بود که جذابش کرده بود.
تازه میتونی خیلی ازاین موارد رو هم ازکار بندازی و بازی خیلی بیشتر به نسخه های گذشته نزدیک بشه.
طراحی مراحل Absoultion بیشتر خطی و تو مقیاس کوچکتر بود، کلا قصد تیم سازنده نزدیک کردن به بازی به چیزی مثل SC بود.
اینهم اصلا ربطی به کنسولهای نسل هفتم و... نداشت ، کلا میخواستن بازی خطی تر باشه.
البته یکی 2 تا مرحله تو Absolution مارو یاد نسخه های قبل مینداخت ، اما تو مرحله بعد دوباره رنگ عوض مکرد.
تو 2016 فقط مراحل گسترش پیدا نکرد، میشه یک مرحله رو N بار با روشهای مختلف تموم کرد که اصلا شبیه به هم نباشه.
از لحاظ داستانی که تقریبا میشه گفت هردو خیلی ضعیف هستن!:D
ما هم نگفتیم صرفا اکشن شه گفتیم این موقعیت با طراحی جدیدتر به مخاطب بده که بتونه اکشنم خواست انجام بده با گان پلی متفاوت ولی با چالش های جدی یا حتی همین مخفی کاری هم میتونن پیشرفته ترش کنن مثلا با دادن قابلیت هایی مثل دوربین پیشرفته و.. میتونستن از Sc وام بگیرن هیتمن جذاب تر میشه
ولی اینا صرفا اکتفا کرده بودن به یک لباس عوض کردن که اونم جز مشخصه های هیتمن بوده از اول
عوض کردن شوتینگ و گان پلی و... همینطورامکان رد کردن مراحل بصورت اکشن و ... علاوه بر اینکه قسمت مخفی کاری بازی افت وحشتناکی میکرد، به کلیت بازی هم ضربه میزد.
مطمئنا دیگه نه فن های بازی رو داشتن و نه میتونستن مثلا طرفدارهای SC رو جذب کنن.

این نسخه همون چیزی بود که فن ها میخواستن، اگه بخوان از Sc و بازیهای دیگه مخفی کاری و اکشن رو تو بازی پیاده کنن که دیگه بازی اسمش Hitman نباید باشه.
به نظر من اگه Absolution رو فاکتور بگیریم، نسخه 2016 کاملا میتونه نسخه بعد B.Money لقب بگیره.
در آخر برای کسی که سری اصلی رو تجربه کرده، 2016 کاملا بازی موفقی هست.
 
  • Like
Reactions: Romell and SMB2VF
نکته خاصی مگه باید داشته باشه؟:D
شاید یک نفر که کلا هیچ کدوم رو بازی نکرده باشه، بگه آره یک کچل داریم کد داره آدم میکشه، تازه Absolution خیلی قشنگتر و ترو تمیز تر و نینجا گونه هم هست.
پس تفاوتی ندارن.
اما شما که گیمری نباید این حرف رو بزنی.
Hitman 2016 فقط یکسری المان از Absolution قرض گرفت مثل Instinct و شکل مبارزه (که ضعف نسخه های اولیه بود) و... ولی تو بقیه موارد کاملا به نسخه های گذشته پایبند بود و همین بود که جذابش کرده بود.
تازه میتونی خیلی ازاین موارد رو هم ازکار بندازی و بازی خیلی بیشتر به نسخه های گذشته نزدیک بشه.
طراحی مراحل Absoultion بیشتر خطی و تو مقیاس کوچکتر بود، کلا قصد تیم سازنده نزدیک کردن به بازی به چیزی مثل SC بود.
اینهم اصلا ربطی به کنسولهای نسل هفتم و... نداشت ، کلا میخواستن بازی خطی تر باشه.
البته یکی 2 تا مرحله تو Absolution مارو یاد نسخه های قبل مینداخت ، اما تو مرحله بعد دوباره رنگ عوض مکرد.
تو 2016 فقط مراحل گسترش پیدا نکرد، میشه یک مرحله رو N بار با روشهای مختلف تموم کرد که اصلا شبیه به هم نباشه.
از لحاظ داستانی که تقریبا میشه گفت هردو خیلی ضعیف هستن!:D

عوض کردن شوتینگ و گان پلی و... همینطورامکان رد کردن مراحل بصورت اکشن و ... علاوه بر اینکه قسمت مخفی کاری بازی افت وحشتناکی میکرد، به کلیت بازی هم ضربه میزد.
مطمئنا دیگه نه فن های بازی رو داشتن و نه میتونستن مثلا طرفدارهای SC رو جذب کنن.

این نسخه همون چیزی بود که فن ها میخواستن، اگه بخوان از Sc و بازیهای دیگه مخفی کاری و اکشن رو تو بازی پیاده کنن که دیگه بازی اسمش Hitman نباید باشه.
به نظر من اگه Absolution رو فاکتور بگیریم، نسخه 2016 کاملا میتونه نسخه بعد B.Money لقب بگیره.
در آخر برای کسی که سری اصلی رو تجربه کرده، 2016 کاملا بازی موفقی هست.
بلاخره ماکان یا باید این ip تغییراتی بعضا کنه حتی جزیی یا اینجوری هم ارمانی فروش نمیکنه و خواست SQ براورده نمیشه الان اتفاقا SQ قصدش از دادن هیتمن به استودیو دیگه تغییراتی برای فروش لهتره وگرنه مگه مریضه ip از IO بگیره من خودم اکثر هیتمن ها رو رفتم ولی به نظرم بدترین کاری که اینا کردن همین اپیزودی کردن بود خودشون نابود کردن خودشون رو یکی از نکات دیگه که اشاره شد همین تکراری شدن بازی هست که نیاز له مراحل متنوع تری داره که من گفتم مثلا رفتن به یک سفینه برای ترور یا مواردی از این دست کمک میکنه .. من خودم ip هایی مثل هیتمن و SC از بچگی دوست دارم
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or