![b6uozvhou5gqrhz30ff6.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2F8pic.ir%2Fimages%2Fb6uozvhou5gqrhz30ff6.jpg&hash=c4c30cc98bcd601ea5446f2d411e7f1c)
در ویدیو زیر میتوانید نمایش «ProtoStar» ساخته شده توسط «Unreal Engine 4» را مشاهده کنید:
[video=aparat;TyRFH]http://www.aparat.com/v/TyRFH[/video]
این نمایش که به صورت ریل تایم برروی Galaxy S7 به نمایش درآمد، توسط UE4 و «Vulkan API» ساخته شده است. «Tim Sweeney»، مدیر عامل استدیو Epic Games گفت: «استاندار جدید صنعت یعنی Vulkan API، عنصرهای کلیدی تکنولوژی گرافیکی کنسولها را به گوشیهای همراه آورده و سامسونگ با Galaxy S7 پیشتاز در استفاده از این تکنولوژی است. UE 4 اولین موتور بازیسازی است که از Vulkan پشتیبانی میکند و پایههای محکمی را برای توسعه دهندگانی که میخواهند عضوی از انقلاب گرافیکی در گوشیهای همراه باشند، فراهم میکند.»
به نقل از Epic Games، استفاده UE 4 از Vulkan، پیشرفتهای زیادی را به همراه دارد که شامل آبجکتهای داینامیک بیشتر و کارایی سریع تر خواهد بود.
در لیست زیر میتوانید تکنولوژیهای استفاده شده در نمایش ProtoStar که به همراه Vulkan در UE 4 قابل استفاده هستند را مشاهده کنید:
- Dynamic planar reflections - high-quality reflections for dynamic objects
- Full GPU particle support on mobile, including vector fields
- Temporal anti-aliasing - TAA
- High-quality ASTC texture compression
- Full scene dynamic cascaded shadows
- Chromatic aberration
- Mobile dynamic light refraction
- Filmic tonemapping curve
- Improved mobile static reflections
- High-quality mobile depth of field
- Vulkan API support with thousands of dynamic objects onscreen
گوشی جدید «Galaxy S7»، به همراه سیستم خنککننده آبی و قابلیت ضبط و پخش گیمپلی عرضه خواهد شد. پیش فروش این دستگاه به همراه یک «Gear VR» مجانی، از 23 فبریه آغاز میشود.
منبع