آیا The Dark Sorcerer بازی بعدی Quantic Dream خواهد بود ؟

  • Thread starter Thread starter Wąnda
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
The-Dark-Sorcerer-670x376.jpg

همه ما مطلع هستیم که استودیوی Quantic Dream در حال ساخت یک بازی بر روی PlayStation 4 هستند. و امروز طی آگهی جدیدی که در قسمت فرصت های شغلی زدند، اطلاعات جالبی را می توان کسب کرد.
جالب اینجاست که آنها به دنبال یک animator حرفه ای هستند که تکنیک keyframing را بلد و بدون استفاده از موشن کپچر بتواند انیمیشن های قوی را تولید نماید، که شامل "حیوانات، هیولاها، قدرت ها و جادوها، وسایل نقلیه" می شود.
اینطور که معلوم است استودیوی Quantic Dream به هر نحوی قرار است از هیولاها در داستان بازی خود استفاده نماید. احتمال اینکه این پروژه همان دموی تکنینکی The Dark Sorcerer باشد، زیاد است. درست است که "وسایل نقلیه" با طرح کُلی پروژه در تضاد است ولی The Dark Sorcerer می شود گُفت دارای یک ستینگ داستانی مدرن نیز بود.
می شود گفت که احتمالا دیگری نیز وجود دارد. اگر این بازی یک عنوان علمی-تخیلی باشد، پتانسیل حضور هیولاها و وسایل نقلیه را در خود می تواند داشته باشد. البته این اولین بار نیست که Quantic Dream قرار است در طرح کُلی داستان بازی های خود از "هیولا" ها استفاده نماید. بازی Omikron: The Nomad Soul back in 1999 این قضیه را به اثبات می رساند.
بهرحال باید تا همایش E3 امسال منتظر ماند و دید آنها چه برنامه ای برای عنوان جدید خود دارند.
[source]
 
به شخصه اصلا دوست ندارم پروژه ي بعديش فرا بشري و فرا طبيعي باشه . براي تنوع هم كه شده بعد Beyond بايد يك بازي با تم رئال تحويلمون بده :d! يك سال پيش هم ميگفت دوست دارن بازي طنز بسازن، با اون هم خيلي موافق نيستم، به قول خود Cage مردم هر اقليمي به يك چيزي ميخندن و اين كار طنز رو خيلي سخت ميكنه .
 
اون دمویی که تو E3 نشون داد واقعا عالی بود
هیولا هم توش باشه دیگه آدم دیگه چی میخواد؟:D
کاشکی بره با HBO و جورج.آر.آر مارتین صحبت کنه گات رو بسازن عجب چیزی میشه :X:X
 
به شخصه اصلا دوست ندارم پروژه ي بعديش فرا بشري و فرا طبيعي باشه . براي تنوع هم كه شده بعد Beyond بايد يك بازي با تم رئال تحويلمون بده :d! يك سال پيش هم ميگفت دوست دارن بازي طنز بسازن، با اون هم خيلي موافق نيستم، به قول خود Cage مردم هر اقليمي به يك چيزي ميخندن و اين كار طنز رو خيلي سخت ميكنه .
دست و پنجه نرم کردن با هیولاها و استفاده از جادو حال میده یا تکون دادن آنالوگ برای مسواک زدن و QTE برای نواختن گیتار؟! :دی.
 
به نظر من این Monster داخل بازی هر چی هست، نقش پُر رنگی رو در داخل ستینگ داستانی بازی داره ! از اونجایی که این هیولا نیازمند انیمیشن های دست ساز و Keyframing هست ـش حتما خیلی مهم بوده براشون که انقدر دارن سفارشی بر روی این کارکتر کار می کنند ! در هر صورت Quantic Dream هر چی بسازه، برای من خیلی ارزشمنده ! ولی خُب شخصا خیلی دوست داشتم یه بازی دقیقا شبیه Heavy Rain و امثال اون دُرست کنن ! :d
 
دست و پنجه نرم کردن با هیولاها و استفاده از جادو حال میده یا تکون دادن آنالوگ برای مسواک زدن و QTE برای نواختن گیتار؟! :دی.
اینا که میشن همون گیم پلی عادی ! دقیقا چیزی که من از بازی های Cage نمیخوام :دی!
ولی خب هر چی بسازه; "In Cage we Trust" ـمون پا برجاست :-"
 
به نظر من این Monster داخل بازی هر چی هست، نقش پُر رنگی رو در داخل ستینگ داستانی بازی داره ! از اونجایی که این هیولا نیازمند انیمیشن های دست ساز و Keyframing هست ـش حتما خیلی مهم بوده براشون که انقدر دارن سفارشی بر روی این کارکتر کار می کنند ! در هر صورت Quantic Dream هر چی بسازه، برای من خیلی ارزشمنده ! ولی خُب شخصا خیلی دوست داشتم یه بازی دقیقا شبیه Heavy Rain و امثال اون دُرست کنن ! :d

تجربه بازی های قبلی "دیوید کیج" ثابت کرده که بازی های ایشون بسیار کاراکتر محور هستند. حضور پررنگ شخصیت یا شخصیت های اصلی بازی ، یکی از اصول جدانشدنی و مشخصه های این کارگردانه.
بنابراین طبیعیه که بازی بعدی ایشون هم کاراکتر محور باشه و آقای کیج بخواد تمام قدرت و هنر خودش رو بذاره برای پولیش شخصیت یا شخصیت های اصلی بازی.

نکته دوم اینکه تکنیک keyframing بسیار وقت گیر، سخت و تا حدود بسیار زیادی پر اشتباه است و اصلا از نظر دقت و زیبائی به گرد پای موشن کپچر هم نمیرسه (بدلیل کنترل مستقیم کاربر انسانی بر روی فریم به فریم انیمیشن که در نتیجه علاوه بر سختی کار، احتمال اشتباهات انسانی رو هم در طول کار افزایش میده)

برداشت من از این آگهی اتفاقا نشوندهنده اینه که دیدیو کیج تکنیک بسیار مهم و عالی "موشن کپچر" رو برای شخصیت یا شخصیت های اصلی بازی آینده خود کنار گذاشته و برای انیمیت کردن بقیه موارد (هیولاها، جادوها و ....) که در مقایسه با کاراکترهای اصلی از اهمیت کمتری برخوردار هستند قراره از تکنیک keyframing استفاده کنه (که طبیعتا اگر اشتباهی هم در اونها پدیدار بشه به اندازه شخصیت های اصلی بازی تاثیر گذار نباشه)
 
دیوید کیج کارشو بلده و مطمئنم تو بازی جدیدش نواوری حتما وجود داره

ولی کاش یه بازی به همون سبک خودش یعنی اینتراکتیو درام بسازه
 
اگر یه چی تو مایه های the Dark Sorcerer باشه عالیه:bighug: اون نمایش عالی بود! :bighug:
نمایش کامل هم که بعد از E3 آپلود کردن دیگه نهایتش بود=))
 
تجربه بازی های قبلی "دیوید کیج" ثابت کرده که بازی های ایشون بسیار کاراکتر محور هستند. حضور پررنگ شخصیت یا شخصیت های اصلی بازی ، یکی از اصول جدانشدنی و مشخصه های این کارگردانه.
بنابراین طبیعیه که بازی بعدی ایشون هم کاراکتر محور باشه و آقای کیج بخواد تمام قدرت و هنر خودش رو بذاره برای پولیش شخصیت یا شخصیت های اصلی بازی.

نکته دوم اینکه تکنیک keyframing بسیار وقت گیر، سخت و تا حدود بسیار زیادی پر اشتباه است و اصلا از نظر دقت و زیبائی به گرد پای موشن کپچر هم نمیرسه (بدلیل کنترل مستقیم کاربر انسانی بر روی فریم به فریم انیمیشن که در نتیجه علاوه بر سختی کار، احتمال اشتباهات انسانی رو هم در طول کار افزایش میده)

برداشت من از این آگهی اتفاقا نشوندهنده اینه که دیدیو کیج تکنیک بسیار مهم و عالی "موشن کپچر" رو برای شخصیت یا شخصیت های اصلی بازی آینده خود کنار گذاشته و برای انیمیت کردن بقیه موارد (هیولاها، جادوها و ....) که در مقایسه با کاراکترهای اصلی از اهمیت کمتری برخوردار هستند قراره از تکنیک keyframing استفاده کنه (که طبیعتا اگر اشتباهی هم در اونها پدیدار بشه به اندازه شخصیت های اصلی بازی تاثیر گذار نباشه)
درسته، keyframing خیلی وقت گیر و طافت فرسا (به معنای وافعی کلمه) هست ! دیگه بالاخره موشن کپچر کجا و تکنیک دست ساز و ... کجا ! :d برای مثال همین Trico در بازی The Last Guaridan برای اینکه از روش keyframing برای طراحی انیمیشن هاش استفاده کردن، براشون خیلی مُشکل ساز بوده و هست ! چون این تریکو که طراحی ـش در یه موجود خلاصه نمیشه، ترکیب از چند تا حیوون هست و ... ! :d در کُل منم منظورم همین بود، بعدشم در اینکه بازی های کیج شخصیت محور هستند شکی نیست، ولی خُب میگم حتما براشون خیلی مهم بوده و قطعا این هیولا نقش خیلی پُر رنگی رو داره تا اینکه نهایتا برای انجام این عملیات بخواهند یک انیماتور حرفه ای رو استخدام کنند ! همین.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or