ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
آمار فروش ، درامد و تعداد پلیر ها در صنعت Gaming (PC ، موبایل ، کنسول و ....)
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="zilyzal" data-source="post: 5235811" data-attributes="member: 128676"><p>متوجه منظورتون شدم این بحث رو سر بازیای فرام سافت هم زیاد میکنن ولی از نظر من هسته اصلی اینجور بازیا به سختیشونه خصوصا returnal که عملا اگه کسی تو بازی نمیره اکثر محتوارو از دست میده من خودم بازی برام زیاد سخت نبود زود تمومش کردم یه حجم خیلی زیادی از کالکتیبل ها و لاگ ها و… رو از دست دادم درجه سختی اسونتر به معنی اینه که تعداد دفعات مردن به شدت کمتر میشه و عملا تجربه متفاوت و خیلی ضعیفتری به پلیر ارائه میده کلا بخش کو اپ تو اینجور عناوین حکم درجه سختی اسونتر دارن من تو بلاد و nioh چون واسه پلاتشون گرایند زیادی داشتن بعد تموم کردن بازی واسه گرفتن تروفیا کو اپ میرفتم تو اکثر موارد طرف no hit هر باسی رو میزد حتی تو دانجن های بلاد باس amygdala بود که من کلا با اون باس تو خط داستانی هم مشکل داشتم تو دانجن ها هم به شدت چون تکراری شده بود خسته شده بودم کو اپ زدم طرف کلا بدون اینکه دمیج بخوره باسو زد رفت کو اپ nioh هم که مثل جوک بود بخاطر آیتمای اند گیمش که درکل هیچ لذتی از گیم پلی نمیشد برد فقط واسه پلات کردن میرفتم</p><p>البته من اصلا مشکلی با اضافه شدن درجه سختی ندارم چه بهتر اونایی که بخاطر سختی سمتش نمیرن هم تجربش کنن ولی قطعا خود سازنده میدونه کار درستی نیست که درجه سختی اضافه نمیکنه وگرنه سالهاست به فرام سافت سر این موضوع انتقاد میکنن</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zilyzal, post: 5235811, member: 128676"] متوجه منظورتون شدم این بحث رو سر بازیای فرام سافت هم زیاد میکنن ولی از نظر من هسته اصلی اینجور بازیا به سختیشونه خصوصا returnal که عملا اگه کسی تو بازی نمیره اکثر محتوارو از دست میده من خودم بازی برام زیاد سخت نبود زود تمومش کردم یه حجم خیلی زیادی از کالکتیبل ها و لاگ ها و… رو از دست دادم درجه سختی اسونتر به معنی اینه که تعداد دفعات مردن به شدت کمتر میشه و عملا تجربه متفاوت و خیلی ضعیفتری به پلیر ارائه میده کلا بخش کو اپ تو اینجور عناوین حکم درجه سختی اسونتر دارن من تو بلاد و nioh چون واسه پلاتشون گرایند زیادی داشتن بعد تموم کردن بازی واسه گرفتن تروفیا کو اپ میرفتم تو اکثر موارد طرف no hit هر باسی رو میزد حتی تو دانجن های بلاد باس amygdala بود که من کلا با اون باس تو خط داستانی هم مشکل داشتم تو دانجن ها هم به شدت چون تکراری شده بود خسته شده بودم کو اپ زدم طرف کلا بدون اینکه دمیج بخوره باسو زد رفت کو اپ nioh هم که مثل جوک بود بخاطر آیتمای اند گیمش که درکل هیچ لذتی از گیم پلی نمیشد برد فقط واسه پلات کردن میرفتم البته من اصلا مشکلی با اضافه شدن درجه سختی ندارم چه بهتر اونایی که بخاطر سختی سمتش نمیرن هم تجربش کنن ولی قطعا خود سازنده میدونه کار درستی نیست که درجه سختی اضافه نمیکنه وگرنه سالهاست به فرام سافت سر این موضوع انتقاد میکنن [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
آمار فروش ، درامد و تعداد پلیر ها در صنعت Gaming (PC ، موبایل ، کنسول و ....)
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft