ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
آمار فروش ، درامد و تعداد پلیر ها در صنعت Gaming (PC ، موبایل ، کنسول و ....)
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Ali Venom" data-source="post: 4823715" data-attributes="member: 97585"><p>درسته مورد نقض زیاده </p><p></p><p>ولی برای مثال U4 در عرض هفت روز 2.7 میلیون نسخه فروخته و تا آخر دسامبر 2016 که تقریبا فاصله 6 ماه تا عرضه داشته فروشش به مرز 9 میلیون نسخه میرسه! </p><p>و یا اسپایدرمن تو سه روز 3.3 میلیون نسخه میفروشه و یکسال بعد فروش 14 میلیون نسخه ای </p><p></p><p>ولی اینکه تو سه روز 3.5 میلیون نسخه شیپ کنی و بعد 5 ماه 1.5 میلیون نسخه بره روی امار فروشت میتونه دوتا دلیل داشته باشه </p><p></p><p>1. میزان شیپ اولیه ات غیر متناسب با فروش واقعی بازی بوده و تا یکی دوماه بعد داشتی همون میزان شیپ سه روز اولت رو میفروختی </p><p>2. کل مخاطب های بازی ت اونقدر تشنه بودند که همون اول کار کل فروش ت رو تجربه کنی ! </p><p></p><p>یکجورایی منو یاده امار شیپ رزیدنت اویل 2 ریمیک میندازه که تو در عرض یک هفته سه میلیون نسخه شیپ کردند و بعد سریع فروش بازی فروکش کرد و و یکسال خرده ای بعد از عرضه فروش بازی به 6.6 میلیون نسخه رسید</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ali Venom, post: 4823715, member: 97585"] درسته مورد نقض زیاده ولی برای مثال U4 در عرض هفت روز 2.7 میلیون نسخه فروخته و تا آخر دسامبر 2016 که تقریبا فاصله 6 ماه تا عرضه داشته فروشش به مرز 9 میلیون نسخه میرسه! و یا اسپایدرمن تو سه روز 3.3 میلیون نسخه میفروشه و یکسال بعد فروش 14 میلیون نسخه ای ولی اینکه تو سه روز 3.5 میلیون نسخه شیپ کنی و بعد 5 ماه 1.5 میلیون نسخه بره روی امار فروشت میتونه دوتا دلیل داشته باشه 1. میزان شیپ اولیه ات غیر متناسب با فروش واقعی بازی بوده و تا یکی دوماه بعد داشتی همون میزان شیپ سه روز اولت رو میفروختی 2. کل مخاطب های بازی ت اونقدر تشنه بودند که همون اول کار کل فروش ت رو تجربه کنی ! یکجورایی منو یاده امار شیپ رزیدنت اویل 2 ریمیک میندازه که تو در عرض یک هفته سه میلیون نسخه شیپ کردند و بعد سریع فروش بازی فروکش کرد و و یکسال خرده ای بعد از عرضه فروش بازی به 6.6 میلیون نسخه رسید [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
آمار فروش ، درامد و تعداد پلیر ها در صنعت Gaming (PC ، موبایل ، کنسول و ....)
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft