ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
آمار فروش ، درامد و تعداد پلیر ها در صنعت Gaming (PC ، موبایل ، کنسول و ....)
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Ali Venom" data-source="post: 4662611" data-attributes="member: 97585"><p>من بخش های زیادی از صحبت های شما رو متوجه نشدم که موافق و یا مخالف هستید! ولی بخشی که بزرگ کردم که اتفاقا نکته سرویسه ای اشتراکی همینه و مسئول بازیهای @idxbox مایکروسافت قبلا یکی دوباری در این مورد اطلاعات داده بود </p><p>سری اول که برای مثال گفته بود 80 90% افرادی که human fall flat رو تجربه کردند توسط گیم پس، هیچ وقت تا به حال سراغ بازیهای پازل محور نرفته بودند </p><p>سری دوم هم همین چند وقت پیش بود که گفت افرادی که 7 8 سال بازی ترسناکی تجربه نکرده بودند (از زمان ساخت اکانت اکس باکس لایوشون) با گیم پس شروع به تجربه این نوع بازیها کردند </p><p></p><p>اطلاعاتی که شما به اشتراک گذاشتید از رده خارجه </p><p></p><p>دوم اینکه درباره حضور متعدد کمپانی های مختلف در زمینه سرویس های اشتراکی و استریم که بله در زمان ظهور هرنوع فرصت جدید سرمایه گذاری همه پا به میدون میذارند ولی خیلی ها توان رقابت در بازار رو ندارند و باقی نیمونند. قبلا با واقعیت مجازی این مسله رو تجربه کرده بودیم. هر هفته یک کمپانی عینک VR/AR جدیدی رو معرفی میکرد و الان فقط چند شرکت شاخص باقی موندند</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ali Venom, post: 4662611, member: 97585"] من بخش های زیادی از صحبت های شما رو متوجه نشدم که موافق و یا مخالف هستید! ولی بخشی که بزرگ کردم که اتفاقا نکته سرویسه ای اشتراکی همینه و مسئول بازیهای @idxbox مایکروسافت قبلا یکی دوباری در این مورد اطلاعات داده بود سری اول که برای مثال گفته بود 80 90% افرادی که human fall flat رو تجربه کردند توسط گیم پس، هیچ وقت تا به حال سراغ بازیهای پازل محور نرفته بودند سری دوم هم همین چند وقت پیش بود که گفت افرادی که 7 8 سال بازی ترسناکی تجربه نکرده بودند (از زمان ساخت اکانت اکس باکس لایوشون) با گیم پس شروع به تجربه این نوع بازیها کردند اطلاعاتی که شما به اشتراک گذاشتید از رده خارجه دوم اینکه درباره حضور متعدد کمپانی های مختلف در زمینه سرویس های اشتراکی و استریم که بله در زمان ظهور هرنوع فرصت جدید سرمایه گذاری همه پا به میدون میذارند ولی خیلی ها توان رقابت در بازار رو ندارند و باقی نیمونند. قبلا با واقعیت مجازی این مسله رو تجربه کرده بودیم. هر هفته یک کمپانی عینک VR/AR جدیدی رو معرفی میکرد و الان فقط چند شرکت شاخص باقی موندند [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
آمار فروش ، درامد و تعداد پلیر ها در صنعت Gaming (PC ، موبایل ، کنسول و ....)
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft