ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
آمار فروش ، درامد و تعداد پلیر ها در صنعت Gaming (PC ، موبایل ، کنسول و ....)
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="mobin.hb96" data-source="post: 4662502" data-attributes="member: 143374"><p>سود دهیش رو که شما باید به اینده نگاه کنی.</p><p>تو ۲ سال کاربر ها به ۱۰ میلیون رسیدن.</p><p>شما نگاه کن ببین با همین شیب مثلا ۳ سال دیگه و نسل بعد به چه مقدار میرسن.</p><p>برا درک سود دهی سرویس های اشتراکی، نتفلکیس مثال خوبیه که تو ۱۰ سال از یه ویدیو کلوپ انلاین کوچیک رسیده به مرحله ای که ۲۵ درصد ترافیک نت جهان رو در اختیار داره و ۲۵۰ میلیون جرینیگی میریزه پای فیلمی که اگه تو سینما اکران میشد، به زور فروشش سه رقمی میشد. فقط برا اینکه برا خودش اعتبار بخره باهاش.</p><p>خیلی ساده است،</p><p>نتفلیکس، اپل، دیزنی، وارنر، امازون و ... همه با سرعت هرچه تمام تر دارن سرویس های اشتراکی خودشون رو راه میندازن.</p><p>چون اینده سرگرمی خانگی احتمالا همین سرویس های اشتراکی هستن.</p><p>گیم پس هم دقیقا نقش نتفلیکس گیم رو داره از نظر شیوه کاری.</p><p></p><p>راجب بخش دوم حرفت هم، بحث اینه منی که ۶۰ دلار برام عددی نیست(منظوم یه بنده خدایی تو امریکاست مثلا وگرنه برا ما که ۶۰ دلار ...) ، یه بازی رو تو گیم پس بازی میکنم و خوشم میاد. میرم میخرمش که اگرم یه وقت اشتراکم تموم شد و چیز دیگه ای روش نبود که بخوام تمدیدش کنم یا به هردلیلی دوس داشته باشم بازی رو لایبرریم باشه، مشکلی نداشته باشم.</p><p>حالا اینجا که اولین امار فروش رو گفتن برا بازیشون.</p><p>بودن دولوپر هایی که گفتن اصلا از وقتی بازی عرضه شده رو گیم پس، فروشش نسبت به قبل افزایش هم داشته.</p><p>دیگه این حرف دولوپر هاست و واقعیت. حتی اگه من و شما نتونیم دلیلش رو درک کنیم.</p><p>حالا الان با ۱۰ میلیون بازی هایی مثل اوتر وردز این شکلی شدن</p><p>وقتی بشه ۳۰ میلیون، اونوقت شاید مثلا دویل می کرای و رزیدنت اویل بعدی اینجوری بشن</p><p>اگه بشه ۱۰۰ میلیون شاید بازی های راکستار!!!</p><p>هدف مایکرو پیوند زدن گیم پس با اکس کلاده و رسیدن به ۱۰۰ میلیون کاربر گیم پس برا نسل بعد خیلی دور از دسترس نیست.</p><p></p><p></p><p></p><p>راجب دمو هم اره نقش دمو داره واقعا. ولی الان کدوم ناشر ها دمو میدن از بازیشون دیگه؟</p><p>دوران دمو گذشت.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mobin.hb96, post: 4662502, member: 143374"] سود دهیش رو که شما باید به اینده نگاه کنی. تو ۲ سال کاربر ها به ۱۰ میلیون رسیدن. شما نگاه کن ببین با همین شیب مثلا ۳ سال دیگه و نسل بعد به چه مقدار میرسن. برا درک سود دهی سرویس های اشتراکی، نتفلکیس مثال خوبیه که تو ۱۰ سال از یه ویدیو کلوپ انلاین کوچیک رسیده به مرحله ای که ۲۵ درصد ترافیک نت جهان رو در اختیار داره و ۲۵۰ میلیون جرینیگی میریزه پای فیلمی که اگه تو سینما اکران میشد، به زور فروشش سه رقمی میشد. فقط برا اینکه برا خودش اعتبار بخره باهاش. خیلی ساده است، نتفلیکس، اپل، دیزنی، وارنر، امازون و ... همه با سرعت هرچه تمام تر دارن سرویس های اشتراکی خودشون رو راه میندازن. چون اینده سرگرمی خانگی احتمالا همین سرویس های اشتراکی هستن. گیم پس هم دقیقا نقش نتفلیکس گیم رو داره از نظر شیوه کاری. راجب بخش دوم حرفت هم، بحث اینه منی که ۶۰ دلار برام عددی نیست(منظوم یه بنده خدایی تو امریکاست مثلا وگرنه برا ما که ۶۰ دلار ...) ، یه بازی رو تو گیم پس بازی میکنم و خوشم میاد. میرم میخرمش که اگرم یه وقت اشتراکم تموم شد و چیز دیگه ای روش نبود که بخوام تمدیدش کنم یا به هردلیلی دوس داشته باشم بازی رو لایبرریم باشه، مشکلی نداشته باشم. حالا اینجا که اولین امار فروش رو گفتن برا بازیشون. بودن دولوپر هایی که گفتن اصلا از وقتی بازی عرضه شده رو گیم پس، فروشش نسبت به قبل افزایش هم داشته. دیگه این حرف دولوپر هاست و واقعیت. حتی اگه من و شما نتونیم دلیلش رو درک کنیم. حالا الان با ۱۰ میلیون بازی هایی مثل اوتر وردز این شکلی شدن وقتی بشه ۳۰ میلیون، اونوقت شاید مثلا دویل می کرای و رزیدنت اویل بعدی اینجوری بشن اگه بشه ۱۰۰ میلیون شاید بازی های راکستار!!! هدف مایکرو پیوند زدن گیم پس با اکس کلاده و رسیدن به ۱۰۰ میلیون کاربر گیم پس برا نسل بعد خیلی دور از دسترس نیست. راجب دمو هم اره نقش دمو داره واقعا. ولی الان کدوم ناشر ها دمو میدن از بازیشون دیگه؟ دوران دمو گذشت. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
آمار فروش ، درامد و تعداد پلیر ها در صنعت Gaming (PC ، موبایل ، کنسول و ....)
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft