ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
آمار فروش ، درامد و تعداد پلیر ها در صنعت Gaming (PC ، موبایل ، کنسول و ....)
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Outer Heaven" data-source="post: 4614660" data-attributes="member: 59969"><p>بیانه رسمی راکستار:</p><p>“As a company we love single-player more than anything, and believe in it absolutely – for storytelling and a sense of immersion in a world, multiplayer games don’t rival single-player games,” Sarwar told <em>Game Informer.</em> “With <em>GTA V,</em> the single-player game was absolutely massive and very, very complete. It was three games in one. The next-gen versions took a year of everyone’s time to get right, then the online component had a lot of potential, but to come close to realizing that potential also sucked up a lot of resources.” </p><p></p><p>All told, Sarwar identifies three factors that influenced the lack of single-player <em>GTA content</em>: beefing up <em>GTA Online</em>, which initially shipped in a dire shape, porting <em>GTA V</em> to current-gen consoles, and developing <em>Red Dead Redemption II.</em> </p><p></p><p></p><p>“The combination of these three factors means for [GTA V], we did not feel single-player expansions were either possible or necessary” Sarwar told <em>Game Informer.</em> “But we may well do them for future projects. </p><p></p><p>بخش آفلاین بازی به حدی کامل، پرمحتوا و بی نقص بود که خب نیازی به هیچ اکسپنشن اضافه ای نداشت. اینجا طبق گفته خودشون بین ریمستر برا نسل جدید، رد دد 2 و بهبود بخش آنلاین (که خب تا 6 ماه اول عملا نمیشد بازی کرد) دیگه نیروی کافی هم نبود. خودشون هم خب نمیخواستن بسازن. راکستار الان دقیقا همین وضع رو برا رد دد 2 هم داره. بخش آنلاین که خب زیاد جالب نیست و در عوض بخش تکنفره کاملی داره.احتمالا ریمستر رد دد2 برا نسل بعد، نسخه پی سی و پروژه های معرفی نشده هم دارن که خب اینم احتمالا به خاطر کمبود نیرو براش اکسپنشن داستانی ندن.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Outer Heaven, post: 4614660, member: 59969"] بیانه رسمی راکستار: “As a company we love single-player more than anything, and believe in it absolutely – for storytelling and a sense of immersion in a world, multiplayer games don’t rival single-player games,” Sarwar told [I]Game Informer.[/I] “With [I]GTA V,[/I] the single-player game was absolutely massive and very, very complete. It was three games in one. The next-gen versions took a year of everyone’s time to get right, then the online component had a lot of potential, but to come close to realizing that potential also sucked up a lot of resources.” All told, Sarwar identifies three factors that influenced the lack of single-player [I]GTA content[/I]: beefing up [I]GTA Online[/I], which initially shipped in a dire shape, porting [I]GTA V[/I] to current-gen consoles, and developing [I]Red Dead Redemption II.[/I] “The combination of these three factors means for [GTA V], we did not feel single-player expansions were either possible or necessary” Sarwar told [I]Game Informer.[/I] “But we may well do them for future projects. بخش آفلاین بازی به حدی کامل، پرمحتوا و بی نقص بود که خب نیازی به هیچ اکسپنشن اضافه ای نداشت. اینجا طبق گفته خودشون بین ریمستر برا نسل جدید، رد دد 2 و بهبود بخش آنلاین (که خب تا 6 ماه اول عملا نمیشد بازی کرد) دیگه نیروی کافی هم نبود. خودشون هم خب نمیخواستن بسازن. راکستار الان دقیقا همین وضع رو برا رد دد 2 هم داره. بخش آنلاین که خب زیاد جالب نیست و در عوض بخش تکنفره کاملی داره.احتمالا ریمستر رد دد2 برا نسل بعد، نسخه پی سی و پروژه های معرفی نشده هم دارن که خب اینم احتمالا به خاطر کمبود نیرو براش اکسپنشن داستانی ندن. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
آمار فروش ، درامد و تعداد پلیر ها در صنعت Gaming (PC ، موبایل ، کنسول و ....)
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft