ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
آمار فروش ، درامد و تعداد پلیر ها در صنعت Gaming (PC ، موبایل ، کنسول و ....)
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="sina_unl" data-source="post: 4578754" data-attributes="member: 271"><p>من تو اون پست نوشتم میلیون دلار، نه میلیارد دلار که اشتباه بود و اعداد باید تقریباً در 10 (در واقع 9) ضرب میشدن.</p><p>مسئلهای که من بهش اشاره کردم اینه که بخش گیم 367 میلیارد ین رشد ( حدود 3 میلیارد دلار) فروش نسبت به سال قبل داشته اما رشد فروش کلی سونی 121 میلیارد ین (حدود 1 میلیارد دلار) بوده، این یعنی افتی که اکثر بخشها در سال 2018 نسبت به 2017 داشتن، باعث شده که 246 میلیارد ین از پیشرفت بخش گیم بسوزه. </p><p>همین Home Entertainment & Sound که به طور مثال، نسبت به سال 2017 حدود 70 میلیارد ین (حدود 700 میلیون دلار) افت فروش داشته یا بخش موزیک فقط 7 میلیارد ین (حدود 70 میلیون دلار) رشد فروش داشته (مقایسه کن با 367 میلیارد ینی بخش گیم) </p><p>وقتی یه شرکت حداقل 10 بخش مختلف داره اما یک سوم درآمدش فقط از یه بخشه و چند بخشش افت درآمد داشتن نسبت به سال قبلشون، این خیلی واضحه که اون یه بخش داره بار اصلی اون شرکت رو به دوش میکشه. </p><p>بخش به گیم به تنهایی، از نظر عددی رشد بیشتری نسبت به آمار کل شرکت داشته. </p><p>آمار بخش گیم رو اگه از آمار کلی جدا کنی، سونی نسبت به سال قبل کاهش درآمد داشته. </p><p></p><p>پ.ن.: آماری که نوشتی هم جلوشون به طور واضحی نوشته <span style="color: rgb(184, 49, 47)">FY2017</span> که میشه آمار پارسال در حالیکه ما داریم در مورد مقایسه آمار <span style="color: rgb(184, 49, 47)">FY2018</span> بحث میکنیم که تصویرش و مقایسهش با آمار 2017 توی صفحه قبلی هست.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sina_unl, post: 4578754, member: 271"] من تو اون پست نوشتم میلیون دلار، نه میلیارد دلار که اشتباه بود و اعداد باید تقریباً در 10 (در واقع 9) ضرب میشدن. مسئلهای که من بهش اشاره کردم اینه که بخش گیم 367 میلیارد ین رشد ( حدود 3 میلیارد دلار) فروش نسبت به سال قبل داشته اما رشد فروش کلی سونی 121 میلیارد ین (حدود 1 میلیارد دلار) بوده، این یعنی افتی که اکثر بخشها در سال 2018 نسبت به 2017 داشتن، باعث شده که 246 میلیارد ین از پیشرفت بخش گیم بسوزه. همین Home Entertainment & Sound که به طور مثال، نسبت به سال 2017 حدود 70 میلیارد ین (حدود 700 میلیون دلار) افت فروش داشته یا بخش موزیک فقط 7 میلیارد ین (حدود 70 میلیون دلار) رشد فروش داشته (مقایسه کن با 367 میلیارد ینی بخش گیم) وقتی یه شرکت حداقل 10 بخش مختلف داره اما یک سوم درآمدش فقط از یه بخشه و چند بخشش افت درآمد داشتن نسبت به سال قبلشون، این خیلی واضحه که اون یه بخش داره بار اصلی اون شرکت رو به دوش میکشه. بخش به گیم به تنهایی، از نظر عددی رشد بیشتری نسبت به آمار کل شرکت داشته. آمار بخش گیم رو اگه از آمار کلی جدا کنی، سونی نسبت به سال قبل کاهش درآمد داشته. پ.ن.: آماری که نوشتی هم جلوشون به طور واضحی نوشته [COLOR=rgb(184, 49, 47)]FY2017[/COLOR] که میشه آمار پارسال در حالیکه ما داریم در مورد مقایسه آمار [COLOR=rgb(184, 49, 47)]FY2018[/COLOR] بحث میکنیم که تصویرش و مقایسهش با آمار 2017 توی صفحه قبلی هست. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
آمار فروش ، درامد و تعداد پلیر ها در صنعت Gaming (PC ، موبایل ، کنسول و ....)
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft