ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
آمار فروش ، درامد و تعداد پلیر ها در صنعت Gaming (PC ، موبایل ، کنسول و ....)
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="LiviNG D3AD" data-source="post: 3930118" data-attributes="member: 30435"><p>FFXV فکر نمیکنم آنچنان در خارج از ژاپن کنسول سلر باشه، یعنی شماره های قبلی سری نبودن حالا باز منتظر میمونیم ببینیم این شماره چطور عمل میکنه. اوایل سال بعد هم (حدودای مارچ) توی همون بازهای که SFV میاد KI:S3 هم عرضه میشه (روی XB1 و Xbox Store) و یکی دو هفته بعد از U4 هم QB عرضه میشه. میدونم این جا بیشتر در مورد فروش کنسولها و مقایسه اونها بحث میشه ولی سال بعد Xbox روی W10 نقش پر رنگتری پیدا میکنه و مایکروسافت احتمالاً فروش و سود حاصل از سرویس Xbox رو هم جزئی از درآمد حاصل از بخش گیمینگش حساب خواهد کرد و اگر کیفیت عناوین عرضه شده روی Xbox Store مناسب باشن و بتونن همکاری خوبی با بازیسازها و پابلیشرها داشته باشن (از طریق برنامه ID@Xbox) میتونه به خودی خود به رشد هر چه بیشتر Xbox و در نهایت Xbox One کمک کنه (بازیسازهای مستقل بیشتری سمت XB1&W10 خواهند اومد و عناوین 1st Party بیشتری رو هم از طرف مایکروسافت روی هر دو پلتفرم شاهد خواهیم بود). یک چنین موفقیت احتمالیای در کنار عرضه یک XB1 جم و جورتر و ارزونتر (XB1 S) با امکانات W10ـی بیشتر (اپلیکیشنها و کارکردهاش ...) میتونه در نهایت منجر به بهبود کلی وضعیت XB1 بشه.</p><p></p><p>البته میدونم الان یک عده بهشون بر میخوره این پست رو میخونن و میگن طرف زد به دشت کربلا و ... ولی خب این واقعیات که کمکم داره یک پیوند عمیقتر بین Xbox و W10 (به عنوان یک اکوسیستم) بوجود میاد، نگاه مایکروسافت به Windows Gaming داره جدیتر میشه، Gameها به عنوان عمده ترین منبع درآمد از App Store مطرح هستن، اسپنسر دارای یک صندلی در جلسات مربوط به تصمیم گیریها در خصوص W10 هست و الان تیم Xbox رو در تمام پلتفرمهای مایکروسافت رهبری میکنه (نه صرفاً XB1) میتونن این رو نشون بدن که حتی اگر فروش سال بعد XB1 هم بیشتر از فروش سال جاریش نباشه (که کاملاً بعید هست از نظر من) اما باز هم برند Xbox شاهد رشد خوبی خواهد بود. احتمالاً تا آخر سال شاهد 150 میلیون وسیله W10ـی خواهیم بود (شایدم بیشتر) و تا راه اندازی کامل سرویس Xbox روی W10 و اومدن بازیهاش و ... هم احتمالاً این رقم به 200+ میلیون رسیده (در پایان سه ماهه اول 2016) که به خودی خود میتونه یک بازار هدف خوب برای تمام بازیسازها و ... به حساب بیاد.</p><p></p><p>چنین اتفاقاتی بدون شک میتونن از همه نظر اثرات مثبتی روی XB1 داشته باشن.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LiviNG D3AD, post: 3930118, member: 30435"] FFXV فکر نمیکنم آنچنان در خارج از ژاپن کنسول سلر باشه، یعنی شماره های قبلی سری نبودن حالا باز منتظر میمونیم ببینیم این شماره چطور عمل میکنه. اوایل سال بعد هم (حدودای مارچ) توی همون بازهای که SFV میاد KI:S3 هم عرضه میشه (روی XB1 و Xbox Store) و یکی دو هفته بعد از U4 هم QB عرضه میشه. میدونم این جا بیشتر در مورد فروش کنسولها و مقایسه اونها بحث میشه ولی سال بعد Xbox روی W10 نقش پر رنگتری پیدا میکنه و مایکروسافت احتمالاً فروش و سود حاصل از سرویس Xbox رو هم جزئی از درآمد حاصل از بخش گیمینگش حساب خواهد کرد و اگر کیفیت عناوین عرضه شده روی Xbox Store مناسب باشن و بتونن همکاری خوبی با بازیسازها و پابلیشرها داشته باشن (از طریق برنامه ID@Xbox) میتونه به خودی خود به رشد هر چه بیشتر Xbox و در نهایت Xbox One کمک کنه (بازیسازهای مستقل بیشتری سمت XB1&W10 خواهند اومد و عناوین 1st Party بیشتری رو هم از طرف مایکروسافت روی هر دو پلتفرم شاهد خواهیم بود). یک چنین موفقیت احتمالیای در کنار عرضه یک XB1 جم و جورتر و ارزونتر (XB1 S) با امکانات W10ـی بیشتر (اپلیکیشنها و کارکردهاش ...) میتونه در نهایت منجر به بهبود کلی وضعیت XB1 بشه. البته میدونم الان یک عده بهشون بر میخوره این پست رو میخونن و میگن طرف زد به دشت کربلا و ... ولی خب این واقعیات که کمکم داره یک پیوند عمیقتر بین Xbox و W10 (به عنوان یک اکوسیستم) بوجود میاد، نگاه مایکروسافت به Windows Gaming داره جدیتر میشه، Gameها به عنوان عمده ترین منبع درآمد از App Store مطرح هستن، اسپنسر دارای یک صندلی در جلسات مربوط به تصمیم گیریها در خصوص W10 هست و الان تیم Xbox رو در تمام پلتفرمهای مایکروسافت رهبری میکنه (نه صرفاً XB1) میتونن این رو نشون بدن که حتی اگر فروش سال بعد XB1 هم بیشتر از فروش سال جاریش نباشه (که کاملاً بعید هست از نظر من) اما باز هم برند Xbox شاهد رشد خوبی خواهد بود. احتمالاً تا آخر سال شاهد 150 میلیون وسیله W10ـی خواهیم بود (شایدم بیشتر) و تا راه اندازی کامل سرویس Xbox روی W10 و اومدن بازیهاش و ... هم احتمالاً این رقم به 200+ میلیون رسیده (در پایان سه ماهه اول 2016) که به خودی خود میتونه یک بازار هدف خوب برای تمام بازیسازها و ... به حساب بیاد. چنین اتفاقاتی بدون شک میتونن از همه نظر اثرات مثبتی روی XB1 داشته باشن. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
آمار فروش ، درامد و تعداد پلیر ها در صنعت Gaming (PC ، موبایل ، کنسول و ....)
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft