آقای Patrice Desilets دلیل اصلی ترک یوبی سافت را اعلام کرد

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
Untitled.png
آقای Patrice Desilets، کسی که سری موفق Assassin’s Creed را قبل از ترک کمپانی Ubisoft ساخته است، امروز دلیل ترک این غول بزرگ فرانسوی را اعلام کرد.

طبق مصاحبه جدید Gameology با آقای Patrice Desilets، او توضیح می‌دهد که چرا برای او فرق می‌کرد که در یک کمپانی بزرگ کار کند. او می‌گوید که به خاطر «دروغ‌های سیاسی» که در حین مصاحبه‌هایش مجبور شده است به رسانه‌ها بگوید خسته شده است.

«موقعی که در این سازمان بودم، مشکل من متعلق به زمانی است که همیشه مثل یک زیردست بودم و نه نفر اصلی. من آن‌کسی بودم که مثل الآن باید با شما صحبت می‌کردم ولی یکسری «دروغ‌های سیاسی» باید به شما تحویل می‌دادم بعدازآن تعدادی پیغامی به خاطر صحبت‌هایم و نظراتی که داشتم از مردم دریافت می‌کردم نه به خاطر اینکه در یک شرکت بزرگ هستید و منافع شما درخطر است؛ و نقش من به‌عنوان یک کارگردان این بود که به‌وسیله تصمیم‌گیری‌ها و تفکرات دیگران باید زندگی می‌کردم و موقعی که جلوی دوربین و یا اسکایپ می‌نشستم و می‌گفتم: من واقعاً دورغگوی خوبی نیستم؛ بنابراین دیگر این کار را ادامه ندادم. بعدازآن همچنین من متوجه شدم زمانی که کاری بزرگ مانند خلق یک فرانچایز انجام می‌دهید و برای بقیه درآمدزایی دارد ولی در عوض به شما توجهی نمی‌کنند (خنده)؛ بنابراین با خود گفتم دیگه کافیه، اگر من یک Assassin’s Creed می‌ساختم می‌خواستم برای خودم و یا دوستانم و همچنین برای شهر Quebec و Montreal باشد.»

آقای Patrice Desilets گفت و آن زمانی بود که تصمیم گرفتم یوبی سافت را ترک کنم.

«دوست‌دخترم به هم گفت من دیگر خوشحال نیستم از اینکه تو یوبی سافت هستی، او به من این را فهماند، پس برای همین گفتم باشد و بعد از هفت سال کمپانی یوبی سافت را ترک کردم.»

آقای Patrice Desilets چند وقتی است که استودیوی بانام Panache را تأسیس کرده است. در حال حاضر کل گروه او ۲۴ نفر است، ولی در نظر دارد تا آخر سال این عدد را به ۳۰ برساند.

طبق گفته‌های Desilets، در مقایسه با ۸۰۰ نفری که فقط بر روی Assassin’s Creed II کارکرده‌اند، یکی از مزایایی کار کردن با گروه کوچک این است همه همدیگر را می‌شناسند.

همچنین او در این مصاحبه اعلام کرد، او و استودیوی Panache تمام قدرت خود را به کار می‌گیرند که تا عنوان ۱۶۶۶: Amsterdam را از کمپانی یوبی سافت بگیرند

منبع
 
دوست‌دخترم به هم گفت من دیگر خوشحال نیستم از اینکه تو یوبی سافت هستی، او به من این را فهماند، پس برای همین گفتم باشد و بعد از هفت سال کمپانی یوبی سافت را ترک کردم.»
این قسمتش منو یاد دوس دخترم انداخت ، گفتم من باید برم استعدادام داره اینجا حروم میشه و خوشحال نیستم ، بهم فهاند هر جا برم هیچ پُخی نمیشم:sweatsmile: ، پس برای همین گفتم باشد :tearsofjoy:
 
دروغ سیاسی ! جالبه یکجور قوانین سختی دارن کمپانی ها مثل قضیه کوجیما و کونامی و لوین و..
تقریبا می شه گفت همه قرارداد هایی(NDA) بستن که حق حرف زدن در مورد یک سری چیز ها رو ندارن. اینجور نبود کل راز های کمپانی ولو بود تو اینترنت:دی
 
تقریبا می شه گفت همه قرارداد هایی(NDA) بستن که حق حرف زدن در مورد یک سری چیز ها رو ندارن. اینجور نبود کل راز های کمپانی ولو بود تو اینترنت:D
احتمالا تو اون قرارداد NDA یکسری بندهائی برای دروغگوئی شاخدار هم هست:D
مثل این استودیوهای اکتیویژن که 10 ساله سر هر نسخه از بازی میگن که سرور اختصاصی داره!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or