آزادی نه در داستان بلکه در گیم‌پلی بازی Death Stranding ارائه می‌شود

Fardad Maboudi

کاربر سایت
Death-Stranding-1.jpg

به گفته هیدئو کوجیما ایشان می‌خواهد نوعی از آزادی را در گیم‌پلی بازی Death Stranding ارائه کند که تنها بازی‌های جهان‌باز از عهده انجام آن بر می‌آیند. به طوری که پلیر این آزادی را داشته باشد که هر کجا که می‌خواهد در بازی برود و ماموریت‌های آن را از راه‌های مختلفی انجام دهد. با این حال هنگامی صحبت به داستان‌سرایی و روایت داستان کشیده می‌شود ایشان می‌خواهد تا اثرش مسیر مشخصی را طی کند و انتخاب پلیر نباید در داستان آن تاثیری ایجاد کند.
ایشان در گفتگو در پنلی در رویداد EGX Berlin درباره اراوه آزادی در گیم‌پلی بازی Death Stranding توضیح داد:

به مانند یک بازی اکشن جهان‌باز، شما می‌توانید هر جایی بروید و هر کاری انجام دهید. و این شما هستید که تصمیم می‌گیرید چه کاری انجام دهید. اگر نتوانید پس بازی چندان لذت‌بخش نخواهد بود درست است؟ اما درباره داستان و داستان‌سرایی باید بگویم که این امر باید به مانند سرنوشت باشد.
اگر سرنوشت یا تقدیر یک شخصیت این...

Continue reading...


 
  • Like
Reactions: m.a.t and uriel

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or