به گفته هیدئو کوجیما ایشان میخواهد نوعی از آزادی را در گیمپلی بازی Death Stranding ارائه کند که تنها بازیهای جهانباز از عهده انجام آن بر میآیند. به طوری که پلیر این آزادی را داشته باشد که هر کجا که میخواهد در بازی برود و ماموریتهای آن را از راههای مختلفی انجام دهد. با این حال هنگامی صحبت به داستانسرایی و روایت داستان کشیده میشود ایشان میخواهد تا اثرش مسیر مشخصی را طی کند و انتخاب پلیر نباید در داستان آن تاثیری ایجاد کند.
ایشان در گفتگو در پنلی در رویداد EGX Berlin درباره اراوه آزادی در گیمپلی بازی Death Stranding توضیح داد:
به مانند یک بازی اکشن جهانباز، شما میتوانید هر جایی بروید و هر کاری انجام دهید. و این شما هستید که تصمیم میگیرید چه کاری انجام دهید. اگر نتوانید پس بازی چندان لذتبخش نخواهد بود درست است؟ اما درباره داستان و داستانسرایی باید بگویم که این امر باید به مانند سرنوشت باشد.
اگر سرنوشت یا تقدیر یک شخصیت این...
Continue reading...