من با نسخه اولش زندگی کردم همه چی که گیم پلی نیست روایت داستان ، اتمسفر شخصیت خود سنوا خدا بودن نسخه دوم هم خوب بود ولی اون تازگی نسخه اول رو نداشت :D ولی واقعا گرافیک و صدا گذاری خوبی داشت خدایی.
پدر سنوا که گه گداری میومد سراغش ( خاطره هاش داخل سر سنوا ) چقدر غر میزد و میگفت باعث بدبختی و تموم...