pkarash
کاربر سایت
آها از اون لحاظ. خب، درست حس کردی!احساس کردم به سلیقهات میخوره. Non non biyori, yuri camp و ...
البته اینی که من دیدم ۲۴ دقیقهای بود.
این سبک، بهویژه تو تابستونا، خوراکمه.
جدی؟! به من نسخه اقتصاد مقاومتیش رو دادن پس

پ.ن: چقدر اوضاع انیمه و زیرنویس گرفتن خُنُک شده.
زیرنویسا یا هاردسابن یا تیریپ آماتوری ترجمه شدن.
سایتا یا اشتراک میخوان یا نیمهفعالن یا تحت پیگردن یا...
