Anime & Animation Center (قوانین پست اول خوانده شود)

احساس کردم به سلیقه‌ات میخوره. Non non biyori, yuri camp و ... :دی
البته اینی که من دیدم ۲۴ دقیقه‌ای بود.
آها از اون لحاظ. خب، درست حس کردی! :D
این سبک، به‌ویژه تو تابستونا، خوراکمه.
جدی؟! به من نسخه اقتصاد مقاومتی‌ش رو دادن پس:-??:D

پ.ن: چقدر اوضاع انیمه و زیرنویس گرفتن خُنُک شده.
زیرنویسا یا هاردسابن یا تیریپ آماتوری ترجمه شدن.
سایتا یا اشتراک می‌خوان یا نیمه‌فعالن یا تحت پیگردن یا...
 
دقیقا ، سه-چهار سالی یه بار میاد ۵-۶ تا قسمت میده که لازمه برای فهمیدن همون چند قسمت بری کل ارک رو از اول بخونی چون خیلی درازگوش تو درازگوشه این ارک کشتیش

باز برسرک خوب بود نیاز نبود بری کل ارک رو از اول بخونی می‌دونستی چه خبره
همین جریان از بد بودن نویسندگی آقاست. آرکیه که اصلا بود و نبودش هیچ حسی توی جریانات داستان اصلی نداره. نمیدونم هم چرا بعد N سال هنوزم توی فاز مقدمه چینی هست
 
من خیلی اهل انیمه نبودم و کلاً چند تایی بیش‌تر ندیدم، معمولاً هر چی سولزی‌تر بیش‌تر مورد پسندم واقع می‌شه، مثل دورورو ( چقدر زیبا بود اون کار ) اخیراً دل و زدم به دریا و ناروتو کلاسیک رو شروع کردم؛ چند تا اپیزود مونده تموم شه. یکی از باحال‌ترین سکانسایی که تا اینجای انیمه دیدم مبارزه راک لی با کیمیمارو بود. چقدر فرم مست مبارزه کردنش فان بود، یاد لی وولانگ تیکن میفتادم، با اون آهنگ معرکه‌ای که می‌زد، علی‌رغم این‌که خیلی از کمدی خندم نمی‌گیره اما این سکانس خندیدم و گفتم داری چیکار می‌کنی بشر. امیدوارم در آینده هم جواب بده.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or