بحث و تبادل نظر در رابطه با فروشندگان اکانت های ظرفیتی و قانونی

به خاطر سوالات مكرر دوستان بابت فروشگاهاى معتبر خريد اكانت ظرفيتى و مشكلات پيش آمده براى گيمر هاى ايرانى از طرف فروشگاهاى مختلف اين پست آماده شده.

اين مطلب بر اساس نظرات كاربران در تاپيك و تجربيات شخصى نگارنده تنظيم شده و مسئولين سايت بازيسنتر هيچ مسئوليتى بابت صحت و اعتبار مطالب ندارند.

جهت سهولت كار فروشگاه ها براساس فاكتور هاى زير ارزيابى شده اند:


١-قيمت

٢-موجودى عناوين

٣-اختصاصى و اشتراكى بودن اكانت ها

٤-سرعت و در دسترس بودن پشتيبانى

٥-كيفيت عملكرد و پشتيبانى اكانت هاى خريدارى شده شامل رفع مشكلات احتمالى و همكارى در فروش مجدد.

براى معرفى فروشگاه در فرمت توضيح داده شده در اين پست فروشگاه مورد نظر رو معرفى كنيد و در صورت اجماع نظر كاربران به پست اضافه خواهد شد.

فروشگاه هاى معتبر:

Game city

سطح قيمت: معقول

موجودى عناوين: تقريبا تكميل مگر در موارد خاص (عناوين قديمى،كم طرفدار،بعضى dlc ها)

اختصاصى يا اشتراكى بودن: ١٠٠٪؜ اختصاصى

سرعت پاسخگويي و در دسترس بودن: عالى

كيفيت عملكرد پشتيبانى در رفع مشكلات: عالى

همكارى در فروش مجدد: عالى

Playbox

موجودی عناوین: آرشیو اجاره فول،برای فروش تقریبا کامل،آرشیو عناوین کمتر شناخته شده ژاپنی و غیر ژاپنی تقریبا کامل.
درخواست برای آوردن بازی های غیرمعروف رو هم تقریبا قبول می کنه.

اختصاصی یا اشتراکی: اختصاصی

سرعت پاسخگویی و در دسترس بودن: معقول و مناسب

کیفیت عملکرد پشتیبانی در رفع مشکلات: عالی

همکاری در فروش مجدد: عالی

شرایط اقساط برای بعضی عناوین معروف و غیر معروف رو هم داره.

Ouxin game


سطح قيمت: معقول

موجودى عناوين: تقريبا تكميل به خصوص در مورد عناوين جديد اما امكان اتمام موجودى وجود دارد

اختصاصى يا اشتراكى بودن: ١٠٠٪؜ اختصاصى

سرعت پاسخگويي و در دسترس بودن: خوب (اخيرا اندكى كند شده)

كيفيت عملكرد پشتيبانى در رفع مشكلات: عالى

همكارى در فروش مجدد: خوب

Cd Stop

سطح قيمت: پايين (شايد پايين ترين در ليست)

موجودى عناوين: تكميل به خصوص از نظر DLC عناوين و همچنين عناوين قديمى.

اختصاصى يا اشتراكى بودن: ١٠٠٪؜ اشتراكى ولى با مبلغ بالاتر ميتونيد درخواست اختصاصى بدين،بازياى قديمى رو هم اكثرا اكانت اختصاصى ميده.

سرعت پاسخگويي و در دسترس بودن: عالى

كيفيت عملكرد پشتيبانى در رفع مشكلات: به طور كلى قابل قبول و از نظر سرعت پاسخگويي عالى.

همكارى در فروش مجدد: خوب اما فقط در ساعات ٨ صبح تا ١٤ ظهر و همچنين بعد از ساعت ١١ شب.

همچنين جهت انتقال اكانت پنجاه هزار تومان كارمزد دريافت ميشود.

Gama game


سطح قيمت: معقول

موجودى عناوين: تقريبا تكميل مگر در موارد خاص (عناوين قديمى،كم طرفدار،بعضى dlc ها)

اختصاصى يا اشتراكى بودن: اختصاصى و اشتراكى

سرعت پاسخگويي و در دسترس بودن: عالى

كيفيت عملكرد پشتيبانى در رفع مشكلات: عالى

همكارى در فروش مجدد: عالى و حتى خود فروشگاه بازى هارو آگهى ميكنه.

NFG

سطح قيمت: معقول و امكان خريد اقساطى

موجودى عناوين: تقريبا تكميل مگر در موارد خاص (عناوين قديمى،كم طرفدار،بعضى dlc ها)

اختصاصى يا اشتراكى بودن: ١٠٠٪؜ اختصاصى

سرعت پاسخگويي و در دسترس بودن: عالى

كيفيت عملكرد پشتيبانى در رفع مشكلات: عالى

همكارى در فروش مجدد: عالى

به طور كلى در خريد از هر فروشگاهى شرايط اون فروشگاه رو به دقت مطالعه كنيد و ساده ازش رد نشيد.

فروشگاه هاى با سابقه كلاهبردارى:

Game center
Gamaloop
Golden game
Consolefa
Baziips4
Mihankey
xgamesstore
پرديس گيم

فروشگاه هايي كه به طور كلى توصيه نميشن:

Yung center به علت عدم پشتيبانى به خريدار دوم اكانت
دراگون شاپ به علت پشتيبانى ضعيف و قيمت بالا و شراي فروش مجدد خيلى مسخره
Cd keyshare شرايط عجيب غريب و عملكرد كند و پشتيبانى ضعيف
نخل ماركت به علت پشتيبانى عجيب و فروش مجدد سخت اما امكان خريد قسطى با اسنپ پى دارن

گروه استعلام فروشگاه ها:

Telegram: Contact @scammerirangap
Telegram: Contact @Ouxin_GP

گروه هاى خريد و فروش:

Telegram: Contact @BuyandSellPlaystation
Telegram: Contact @Arashi_GamingGroup2
Telegram: Contact @buyandsell1211
Telegram: Contact @gamagame_shopgroup
Telegram: Contact @Leon_3214
Telegram: Contact @xboxbuyandsell
𝗕𝘂𝘆 𝗔𝗻𝗱 𝗦𝗲𝗹𝗹
 
آخرین ویرایش:
کسی خبر نداره؟
در مورد سوال اول جفتشون عالی هستن.

1782383536716.png

سوال دوم هم اینکه طبق گفته PS DATA SHOP که ادمینش همون ادمین اکانت توییتر PlayStation Game Size هست، تا وقتی خود بازی رسما عرضه نشه نمی‌شه با قاطعیت گفت که روی ظرفیت ۲ هست یا فقط ۳. بقیه کانال‌ها همه از دم گفتن که آره هست چون خب قاعدتا می‌خوان قیمت بیشتر رو بفروشن :دی ولی خب، من حرف این آقا رو قبول دارم و با این حال بازم احتمالا بیشتر افراد قمار می‌کنن و همون آلتیمیت رو می‌خرن.
 
اين نخل قاطى كرده.
پريروز واسه من پيام داده اشتراكت تموم شده بيا بازياتو تحويل بده كه من اصلا اشتراكى نداشتم رفتم گفتم بهشون گفتن مشكل سيستميه.
بعد امروزم پيام اومده مشترك گرامى نخل پلاس كد تخفيف براى خريد gta براى شما فعال شد :D :))
در مورد سوال اول جفتشون عالی هستن.

View attachment 410946

سوال دوم هم اینکه طبق گفته PS DATA SHOP که ادمینش همون ادمین اکانت توییتر PlayStation Game Size هست، تا وقتی خود بازی رسما عرضه نشه نمی‌شه با قاطعیت گفت که روی ظرفیت ۲ هست یا فقط ۳. بقیه کانال‌ها همه از دم گفتن که آره هست چون خب قاعدتا می‌خوان قیمت بیشتر رو بفروشن :دی ولی خب، من حرف این آقا رو قبول دارم و با این حال بازم احتمالا بیشتر افراد قمار می‌کنن و همون آلتیمیت رو می‌خرن.

امكانات داخل گيم واسه همه هست.
فقط بحث اون اشتراكاى هديه هست.
 
امكانات داخل گيم واسه همه هست.
فقط بحث اون اشتراكاى هديه هست.
نه. مثلا من ظرفیت ۲ خریده باشم و توی اکانت x خودم مشغول بازی باشم، بعد که به فلان شاپ اختصاصی آلتیمیت برسم، چک می‌کنه که خب این طرف که داره بازی می‌کنه روی اکانت x لایسنسش رو داره یا نه؟ در حالی که مثلا اکانت y طرف، اون لایسنس رو داره. یعنی همون ظرفیت ۳. برای همین مشخص نیست واقعا تا موقعی که خود بازی عرضه بشه و ببینیم چطور لایسنس رو چک می‌کنه.
بهترین و سیف‌ترین کار برای ظرفیت ۲ اینه که با فروشنده هماهنگ کرد که وقتی بازی عرضه شد، به آلتیمیت ارتقا بده. البته اگه خریدار ظرفیت ۳ هم پایه باشه و آدم خوبی باشه :D
 
نه. مثلا من ظرفیت ۲ خریده باشم و توی اکانت x خودم مشغول بازی باشم، بعد که به فلان شاپ اختصاصی آلتیمیت برسم، چک می‌کنه که خب این طرف که داره بازی می‌کنه روی اکانت x لایسنسش رو داره یا نه؟ در حالی که مثلا اکانت y طرف، اون لایسنس رو داره. یعنی همون ظرفیت ۳. برای همین مشخص نیست واقعا تا موقعی که خود بازی عرضه بشه و ببینیم چطور لایسنس رو چک می‌کنه.
بهترین و سیف‌ترین کار برای ظرفیت ۲ اینه که با فروشنده هماهنگ کرد که وقتی بازی عرضه شد، به آلتیمیت ارتقا بده. البته اگه خریدار ظرفیت ۳ هم پایه باشه و آدم خوبی باشه :D

بابا چرا پيچيدش ميكنيد :D
اين ظرفيتا همون قابليت فميلى شيرينگ پلى استيشنه.
هر چى امكانات داخل بازيه واسه اونى كه تو اون اكانت اصلى بازى ميكنه (ظ٣) و اونى كه براش شير شده (ظ٢) بازى ميكنه قابل استفادس.
 
لطفا یکی راهنماییم کنه میخوام نسخه التیمیت gta 6 رو بگیرم ،ظ۲ رو شاپ میگه محتواش میاد رو اکانت شخصی بعد یکی دیگه میگه نمیاد.
ظ۳ هم بگیرم هم که معلوم نیست اینترنت باشه یا نباشه. کسی میدونه چجوریه واقعا؟
 
حاجی گیم هم من چند سری خرید کردم خوبه. ظرفیت ۳ اشتراکی میده قابل فروش هم هست.
برای فروش هم ps4 و ps5 فرقی نداره.
۵ ۶ تا اکانت تا حال خرید کردم و فروختم توی دیوار.
الان همalan wake گرفتم ۲۰۰ تومن.
پشتیبانی سایت حاجی گیم افتضاحه
بعد از خرید اکانت ۵ روز طول کشید وقتی هم مجدد پیام دادم با بی احترامی میگن شماره کارتت بفرست پولتو پس بدیم

حاجی گیم هم من چند سری خرید کردم خوبه. ظرفیت ۳ اشتراکی میده قابل فروش هم هست.
برای فروش هم ps4 و ps5 فرقی نداره.
۵ ۶ تا اکانت تا حال خرید کردم و فروختم توی دیوار.
الان همalan wake گرفتم ۲۰۰ تومن.
پشتیبانی سایتش افتضاحه
 
دوستان من می‌خوام GTA از CD stop بگیرم . مشکلی که نداره ؟

مشكل نداره ولى خب احتمالا با تواتر بيشترى بازى قفل بشه خصوصا اوايل عرضه كه خودت ميرى يه لحظه قفلشو باز ميكنى.


لطفا یکی راهنماییم کنه میخوام نسخه التیمیت gta 6 رو بگیرم ،ظ۲ رو شاپ میگه محتواش میاد رو اکانت شخصی بعد یکی دیگه میگه نمیاد.
ظ۳ هم بگیرم هم که معلوم نیست اینترنت باشه یا نباشه. کسی میدونه چجوریه واقعا؟

محتواهاى داخل خود گيم براى همه هست.

من هیچ‌وقت اکانت ظرفیت ۲ با این فاصله زیاد تا زمان عرضه بازی نگرفتم. :دی
همه فروشگاه‌ها این جور وقت‌ها بعد از اینکه اکانت رو خریدیم، همون روز اطلاعاتش رو می‌دن و وارد کنسول می‌کنیم یا ممکنه یکی دو هفته مونده به زمان عرضه بدن؟

گيم سيتى من ديدم گفت اكانتو تحويل ميده و رزروى نيست.

الآن آلتیمت رو گیم سیتی زده ۱۰۵۰۰ اگه بشه بگیم اشتراکیش کنه حدالقل یه تومنم کم بشه باز خوبه

اگه اشتراكى ميخواى بخرى بهترين گزينه سى دى استاپه.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or