بدون شک فاجعه ترین حرکت تاریخ ویدیو گیم بستن بلوپویت بود فکر نکنم هم چیزی بتونه رودستش بیاد .
نظر منو بخای فاجعه مطلق بستن Sony Japan و Evolution بود! یعنی سابقه ای که بخصوص سونی ژاپن داشت.... لیست بازی هایی که اونا ساختن، یا تو ساختش مشارکت داشتن رو ببینی متوجه میشی تعطیلی Blue Point در مقابلش یه حرکت منطقیه! بازی های مثل Wild Arms, Arc the Lad, Everybody's Golf, I.Q, Ape Escape, The Legend of Dragoon, Okage, Tsugunai, PaRappa the Rapper, Dual Hearts, Siren, Genji, Rogue Galaxy, Brave Story, Locoroco, patapon, Rain, Echochrome, White Knight Chronicles, Puppeteer, soul Sacrifice, Gravity Rush, Ico, SotC, Knack....
تازه اینا به ذهن من رسید! پیرمردها، بخصوص ژاپنی بازها، با سونی ژآپن بزرگ شدن. چه بازی هایی... اصلا الان واقعا اشک تو چشم هام جمع شد از فکر کردن به این بازی ها... یاد اون حسی افتادم که اولین بار موقع بازی کردن Rogue Galaxy داشتم... بعد جیمبو و هالست خاک برسر سر کلا کاهش نفوذ بخش ژآپن زدن اینارو کله کردن!
حالا بگذریم که سونی ژاپن تو ساخت بازی هایی مثل Bloodborne و Demon's Souls هم چه نقشی داشت...
از Evolution هم که دیگه نگم! فکر کنم هنوزم که هنوزه ملت دارن بابت ادامه ندادن Motor Storm و Drive Club به اینا فحش میدن!
سونی کلا کارنامه اش سیاهه. من هیچ وقت سر تعطیلی سونی ژآپن این عوضیارو نمیبخشم. اصلا از اونجا با اینا چپ افتادم بدم امد ازشون دیگه. جنایت کردن. هیچ اسم دیگه ای رو این کار بیشرفانشون نمیشه گذاشت!