سرخط خبرها

وبسایت IGN: بازی Resident Evil 5 اثری نژاد پرستانه است

به نظرم اتفاقا اون ویدئو بیشتر کمک کرد که بازی ساخته بشه ، چون گیمرها بعدش پدر IGN رو در آوردن.
اینکه الان کپکام نخواد شاید هنوز انگیزه ای براش نداره.
همونطور که زیرو یا RE1 تازه دارن مراحل توسعه رو طی میکنن.
نژاد پرستانه عالیه😁
 
  • Smile
Reactions: m.d.makan
عاشق این تیزر RE5 بودم همیشه، همینجا هویت بازی تا حد زیادی تعریف میشه:


View attachment 410810

این ویدیوهای کوتاه لایو اکشن جز یه کمپین تبلیغاتی برای بازی به اسم viral campaign بودند که کلا 5 تا اپیزود داشتند. جالبه بعد از اتفاقات بازی جریان دارند و نشون میده کریس ptsd گرفته و بیشتر برای تبلیغ شعار تبلیغاتی بازی که "a fear you can't forget" بود استفاده شدند. اما متأسفانه از نظر داستانی مثل فیلم های لایو اکشن اندرسون canon نیستند و ربطی به دنیای بازی ها ندارند و صرفا جنبه تبلیغاتی داشتند.
 
View attachment 409384
داستان از جایی شروع شده یک صندوق سرمایه گزاری به اسم OASIS سهامشو به بالاترین میزان نسبت به سایر سهامدار ها تو کادوکاوا افزایش داده!!!

چند وقت پیش میان یه بیانیه می دن که کادوکاوا نسبت به پتانسیلش،خروجی مالی خوبی نداره، و یک مهره ارزشمندی مثل Fromsoftware اونطور که باید از پتانسیلش برای خروجی مالی استفاده نشده!!!

همین یک نگرانی بوجود آورد،که این فشار ها داره استدیو رو به سمت ساخت سیف سیکوئل یا شیردوشی می بره،که میازاکی با تایید اینکه طبیعا با افزایش سهام یک طرف اعمال نفوذ طبیعی هست،ولی میگه تعهد داریم به عرضه بازی های خلاقانه و جدید!!!


خلاصه تهش میازاکی گفته با این جریان مقابله می کنم تا مسیر استدیو عوض نشه، ولی خب واقعیت اینه در نهایت تصمیم گیر اصلی همین سهامدار ها هستند!
کادوکاوا قبول کرد به درخواست سهام دار ارشد جدید، جلسه ای برگزار کنه و برکناری ceo کمپانی رو برسی کنند!!(علت رو هم این سهام دار جدید این موضوع عنوان کرده که بعد از الدن رینگ، کمپانی خروجی مالی قابل قبولی نداشته!)
1000023899.jpg
پ ن: حالا که اینا اونقدر قدرت پیدا کردن که ceo رو عوض کنند!!!!بنظرم خوش خیالی هست که فکر کنیم واقعا فرام و میازاکی همچنان اون استقلال گذشته رو خواهند داشت،مخصوصا که مهم ترین بخش بیانیه سهام دار جدید عدم استفاده درست از پتانسیل الدن رینگ، عنوان شده بود!!!!!!
 
کادوکاوا قبول کرد به درخواست سهام دار ارشد جدید، جلسه ای برگزار کنه و برکناری ceo کمپانی رو برسی کنند!!(علت رو هم این سهام دار جدید این موضوع عنوان کرده که بعد از الدن رینگ، کمپانی خروجی مالی قابل قبولی نداشته!)
View attachment 410854
پ ن: حالا که اینا اونقدر قدرت پیدا کردن که ceo رو عوض کنند!!!!بنظرم خوش خیالی هست که فکر کنیم واقعا فرام و میازاکی همچنان اون استقلال گذشته رو خواهند داشت،مخصوصا که مهم ترین بخش بیانیه سهام دار جدید عدم استفاده درست از پتانسیل الدن رینگ، عنوان شده بود!!!!!!
سونی قشنگ میتونست کادوکاوا رو بخره منتها تصمیم گرفت پولشو بریزه تو جوب. جدای اینکه رسما مارکت انیمه رو دیگه قبضه میکرد.
 
سونی قشنگ میتونست کادوکاوا رو بخره منتها تصمیم گرفت پولشو بریزه تو جوب. جدای اینکه رسما مارکت انیمه رو دیگه قبضه میکرد.

تا وقتی میشه 4 تا پیاده شی واسه بانجی چرا باید کادوکاوا رو بخره؟ گدا صفتانه 7 8 درصد اینا گرفتن فقط.
 
1782365353102.png

من معمولاً زیاد در مورد Lost Media در حوزه بازی‌های کامپیوتری جستجو می‌کنم؛ فن‌های MK اخیراً (تقریباً ده ماه پیش) یک تصویر از نسخه نسل هفتمی Mortal Kombat X منتشر کردند؛ این نسخه در زمان عرضه ابتدا به تعویق و سپس به دلیل محدودیت‌های سخت‌افزاری Xbox 360 و PS3 کنسل شد.

پ.ن: نمی‌دونم کسی قبلاً اینو گذاشته یا نه! :D 🦆
 
راک استار و سونی هر دو اعلام کرده اند که عنوان Grand Theft Auto VI اجرای بهتری روی کنسول PS5 خواهد داشت.
غیر از صدای سه بعدی Tempest و قابلیت های هپتیک فیدبک دوآل سنس، زمان لودینگ های بازی هم با توجه به ultra-fast SSD کنسول، تقریبا به صفر میرسند.
gta6 p.jpg
https://www.polygon.com/gta-6-plays-best-on-ps5-pro-rockstar-game/
 
آخرین ویرایش:
Insomniac تایید کرده که نسخه فیزیکی Marvel’s Wolverine به همراه دیسک بازی خواهد بود.
پس از تصمیم راک استار برای عرضه نسخه فیزیکی GTA 6 بدون دیسک، حساسیت بازیکنان به این موضوع بیشتر شده و احتمالا بسیاری از استودیوها با این پرسش از سمت خریداران مواجه خواهند شد.
wolverine.jpg
https://gamerant.com/marvels-wolverine-insomniac-physical-disc/
 
پروژه مستقل یک دانش آموز دبیرستانی که Half-Life 2 را روی مرورگر اجرا می‌کند.
web hl2
وقتی دانش آموز 16 ساله تو زیرزمین خونه ش انرژی هسته ای میسازه، اینا که دیگه چیزی نیست.
 
کادوکاوا قبول کرد به درخواست سهام دار ارشد جدید، جلسه ای برگزار کنه و برکناری ceo کمپانی رو برسی کنند!!(علت رو هم این سهام دار جدید این موضوع عنوان کرده که بعد از الدن رینگ، کمپانی خروجی مالی قابل قبولی نداشته!)
View attachment 410854
پ ن: حالا که اینا اونقدر قدرت پیدا کردن که ceo رو عوض کنند!!!!بنظرم خوش خیالی هست که فکر کنیم واقعا فرام و میازاکی همچنان اون استقلال گذشته رو خواهند داشت،مخصوصا که مهم ترین بخش بیانیه سهام دار جدید عدم استفاده درست از پتانسیل الدن رینگ، عنوان شده بود!!!!!!
امروز جلسه برگزار شد،و سایر سهام دارا با برکناری ceo مخالفت کردن
فعلا تغییرات مدیریتی انجام نمی شه...
1000023965.jpg

پ ن:
پارسال 90 درصد آرا رو در اختیار داشت... در رای گیری امروز حدود 60درصد باهاش همراه بودن!!!
که این خودش یک زنگ خطر برای آینده می تونه باشه

1000023968.jpg
 
آخرین ویرایش:
سونی قشنگ میتونست کادوکاوا رو بخره منتها تصمیم گرفت پولشو بریزه تو جوب. جدای اینکه رسما مارکت انیمه رو دیگه قبضه میکرد.
سونى خريده بود كه تا ١٢ نسل اينده بايد ريميك و ريمستر دارك سولز ميديديم :D
مايكروسافتم ميخريد كه تعطيل ميشد ٦ ماه بعدش.

كاشكى بعضى استوديو ها اصلا كمپانى مادر نداشته باشن.
 
سونى خريده بود كه تا ١٢ نسل اينده بايد ريميك و ريمستر دارك سولز ميديديم :D
مايكروسافتم ميخريد كه تعطيل ميشد ٦ ماه بعدش.

كاشكى بعضى استوديو ها اصلا كمپانى مادر نداشته باشن.
حالا انگار که بدون صاحبه خیلی گل بزرگی به سرمون زده!انگار عمه من بود اون آشغال nightreign رو با بودجه چیپس و پفک(فقط ۲۰ میلیون دلار)تولید کرد بیش از ۱۰برابرش رو مفت و مجانی بدون زحمت و خلاقیتی درآورد و فنبوی های افراطی اش هم تو سطح نت ماله رو محکم برداشتن تو social media کشیدن! یا انگار اون کلون انلاین بلابورن که امسال برای سوئیچ میاد خیلی تحفه بزرگی هست!الان هر شرکتی بود پدرش رو درمیاوردن وقتی، یه شرکتی که همیشه بازی سینگل پلیر تولید میکرد این دو تا آشغال رو تولید میکنه ولی چون فنبوی های افراطی داره هیچکس بهش نمیگه بالای چشت ابروئه!برعکس ماله رو محکم تر میکشن و میگن حتی بازیهای آنلاینشم خاصه و درود بر بازیهای آنلاین😍 ۴ سال معطل این دو تا آشغاله و هیچ بازی سینگل پلیر دیگه هم نداده اونم سینگل پلیری که با این گرافیک و بعد فنی باید دو سال یه بار راحت تولید بشن!اتفاقا تا حالا که آزادی عمل داشته فقط یه دست به سر و رو و رنگ و لعاب بازیهاش می کشید یه اسم جدیدی به تنگش میزد asset ها و انیمیشن ها و همه چیز بازیهای قبلیش رو با تف به هم می چسبوند و با گرافیک دو نسل پیش میداد دست مشتری!
امیدوارم این اخبار در مورد مالکیتش درست باشه و یه نفر باشه که گوش این تیغ زنها رو بپیچونه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or