Last edited by a moderator:
نژاد پرستانه عالیهوبسایت IGN: بازی Resident Evil 5 اثری نژاد پرستانه است
به نظرم اتفاقا اون ویدئو بیشتر کمک کرد که بازی ساخته بشه ، چون گیمرها بعدش پدر IGN رو در آوردن.
اینکه الان کپکام نخواد شاید هنوز انگیزه ای براش نداره.
همونطور که زیرو یا RE1 تازه دارن مراحل توسعه رو طی میکنن.
کادوکاوا قبول کرد به درخواست سهام دار ارشد جدید، جلسه ای برگزار کنه و برکناری ceo کمپانی رو برسی کنند!!(علت رو هم این سهام دار جدید این موضوع عنوان کرده که بعد از الدن رینگ، کمپانی خروجی مالی قابل قبولی نداشته!)View attachment 409384
داستان از جایی شروع شده یک صندوق سرمایه گزاری به اسم OASIS سهامشو به بالاترین میزان نسبت به سایر سهامدار ها تو کادوکاوا افزایش داده!!!
چند وقت پیش میان یه بیانیه می دن که کادوکاوا نسبت به پتانسیلش،خروجی مالی خوبی نداره، و یک مهره ارزشمندی مثل Fromsoftware اونطور که باید از پتانسیلش برای خروجی مالی استفاده نشده!!!
همین یک نگرانی بوجود آورد،که این فشار ها داره استدیو رو به سمت ساخت سیف سیکوئل یا شیردوشی می بره،که میازاکی با تایید اینکه طبیعا با افزایش سهام یک طرف اعمال نفوذ طبیعی هست،ولی میگه تعهد داریم به عرضه بازی های خلاقانه و جدید!!!
خلاصه تهش میازاکی گفته با این جریان مقابله می کنم تا مسیر استدیو عوض نشه، ولی خب واقعیت اینه در نهایت تصمیم گیر اصلی همین سهامدار ها هستند!
سونی قشنگ میتونست کادوکاوا رو بخره منتها تصمیم گرفت پولشو بریزه تو جوب. جدای اینکه رسما مارکت انیمه رو دیگه قبضه میکرد.کادوکاوا قبول کرد به درخواست سهام دار ارشد جدید، جلسه ای برگزار کنه و برکناری ceo کمپانی رو برسی کنند!!(علت رو هم این سهام دار جدید این موضوع عنوان کرده که بعد از الدن رینگ، کمپانی خروجی مالی قابل قبولی نداشته!)
View attachment 410854
پ ن: حالا که اینا اونقدر قدرت پیدا کردن که ceo رو عوض کنند!!!!بنظرم خوش خیالی هست که فکر کنیم واقعا فرام و میازاکی همچنان اون استقلال گذشته رو خواهند داشت،مخصوصا که مهم ترین بخش بیانیه سهام دار جدید عدم استفاده درست از پتانسیل الدن رینگ، عنوان شده بود!!!!!!
سونی قشنگ میتونست کادوکاوا رو بخره منتها تصمیم گرفت پولشو بریزه تو جوب. جدای اینکه رسما مارکت انیمه رو دیگه قبضه میکرد.
وقتی دانش آموز 16 ساله تو زیرزمین خونه ش انرژی هسته ای میسازه، اینا که دیگه چیزی نیست.
امروز جلسه برگزار شد،و سایر سهام دارا با برکناری ceo مخالفت کردنکادوکاوا قبول کرد به درخواست سهام دار ارشد جدید، جلسه ای برگزار کنه و برکناری ceo کمپانی رو برسی کنند!!(علت رو هم این سهام دار جدید این موضوع عنوان کرده که بعد از الدن رینگ، کمپانی خروجی مالی قابل قبولی نداشته!)
View attachment 410854
پ ن: حالا که اینا اونقدر قدرت پیدا کردن که ceo رو عوض کنند!!!!بنظرم خوش خیالی هست که فکر کنیم واقعا فرام و میازاکی همچنان اون استقلال گذشته رو خواهند داشت،مخصوصا که مهم ترین بخش بیانیه سهام دار جدید عدم استفاده درست از پتانسیل الدن رینگ، عنوان شده بود!!!!!!
سونى خريده بود كه تا ١٢ نسل اينده بايد ريميك و ريمستر دارك سولز ميديديمسونی قشنگ میتونست کادوکاوا رو بخره منتها تصمیم گرفت پولشو بریزه تو جوب. جدای اینکه رسما مارکت انیمه رو دیگه قبضه میکرد.
حالا انگار که بدون صاحبه خیلی گل بزرگی به سرمون زده!انگار عمه من بود اون آشغال nightreign رو با بودجه چیپس و پفک(فقط ۲۰ میلیون دلار)تولید کرد بیش از ۱۰برابرش رو مفت و مجانی بدون زحمت و خلاقیتی درآورد و فنبوی های افراطی اش هم تو سطح نت ماله رو محکم برداشتن تو social media کشیدن! یا انگار اون کلون انلاین بلابورن که امسال برای سوئیچ میاد خیلی تحفه بزرگی هست!الان هر شرکتی بود پدرش رو درمیاوردن وقتی، یه شرکتی که همیشه بازی سینگل پلیر تولید میکرد این دو تا آشغال رو تولید میکنه ولی چون فنبوی های افراطی داره هیچکس بهش نمیگه بالای چشت ابروئه!برعکس ماله رو محکم تر میکشن و میگن حتی بازیهای آنلاینشم خاصه و درود بر بازیهای آنلاینسونى خريده بود كه تا ١٢ نسل اينده بايد ريميك و ريمستر دارك سولز ميديديم
مايكروسافتم ميخريد كه تعطيل ميشد ٦ ماه بعدش.
كاشكى بعضى استوديو ها اصلا كمپانى مادر نداشته باشن.
