بحث و تبادل نظر در رابطه با فروشندگان اکانت های ظرفیتی و قانونی

به خاطر سوالات مكرر دوستان بابت فروشگاهاى معتبر خريد اكانت ظرفيتى و مشكلات پيش آمده براى گيمر هاى ايرانى از طرف فروشگاهاى مختلف اين پست آماده شده.

اين مطلب بر اساس نظرات كاربران در تاپيك و تجربيات شخصى نگارنده تنظيم شده و مسئولين سايت بازيسنتر هيچ مسئوليتى بابت صحت و اعتبار مطالب ندارند.

جهت سهولت كار فروشگاه ها براساس فاكتور هاى زير ارزيابى شده اند:


١-قيمت

٢-موجودى عناوين

٣-اختصاصى و اشتراكى بودن اكانت ها

٤-سرعت و در دسترس بودن پشتيبانى

٥-كيفيت عملكرد و پشتيبانى اكانت هاى خريدارى شده شامل رفع مشكلات احتمالى و همكارى در فروش مجدد.

براى معرفى فروشگاه در فرمت توضيح داده شده در اين پست فروشگاه مورد نظر رو معرفى كنيد و در صورت اجماع نظر كاربران به پست اضافه خواهد شد.

فروشگاه هاى معتبر:

Game city

سطح قيمت: معقول

موجودى عناوين: تقريبا تكميل مگر در موارد خاص (عناوين قديمى،كم طرفدار،بعضى dlc ها)

اختصاصى يا اشتراكى بودن: ١٠٠٪؜ اختصاصى

سرعت پاسخگويي و در دسترس بودن: عالى

كيفيت عملكرد پشتيبانى در رفع مشكلات: عالى

همكارى در فروش مجدد: عالى

Playbox

موجودی عناوین: آرشیو اجاره فول،برای فروش تقریبا کامل،آرشیو عناوین کمتر شناخته شده ژاپنی و غیر ژاپنی تقریبا کامل.
درخواست برای آوردن بازی های غیرمعروف رو هم تقریبا قبول می کنه.

اختصاصی یا اشتراکی: اختصاصی

سرعت پاسخگویی و در دسترس بودن: معقول و مناسب

کیفیت عملکرد پشتیبانی در رفع مشکلات: عالی

همکاری در فروش مجدد: عالی

شرایط اقساط برای بعضی عناوین معروف و غیر معروف رو هم داره.

Ouxin game


سطح قيمت: معقول

موجودى عناوين: تقريبا تكميل به خصوص در مورد عناوين جديد اما امكان اتمام موجودى وجود دارد

اختصاصى يا اشتراكى بودن: ١٠٠٪؜ اختصاصى

سرعت پاسخگويي و در دسترس بودن: خوب (اخيرا اندكى كند شده)

كيفيت عملكرد پشتيبانى در رفع مشكلات: عالى

همكارى در فروش مجدد: خوب

Cd Stop

سطح قيمت: پايين (شايد پايين ترين در ليست)

موجودى عناوين: تكميل به خصوص از نظر DLC عناوين و همچنين عناوين قديمى.

اختصاصى يا اشتراكى بودن: ١٠٠٪؜ اشتراكى ولى با مبلغ بالاتر ميتونيد درخواست اختصاصى بدين،بازياى قديمى رو هم اكثرا اكانت اختصاصى ميده.

سرعت پاسخگويي و در دسترس بودن: عالى

كيفيت عملكرد پشتيبانى در رفع مشكلات: به طور كلى قابل قبول و از نظر سرعت پاسخگويي عالى.

همكارى در فروش مجدد: خوب اما فقط در ساعات ٨ صبح تا ١٤ ظهر و همچنين بعد از ساعت ١١ شب.

همچنين جهت انتقال اكانت پنجاه هزار تومان كارمزد دريافت ميشود.

Gama game


سطح قيمت: معقول

موجودى عناوين: تقريبا تكميل مگر در موارد خاص (عناوين قديمى،كم طرفدار،بعضى dlc ها)

اختصاصى يا اشتراكى بودن: اختصاصى و اشتراكى

سرعت پاسخگويي و در دسترس بودن: عالى

كيفيت عملكرد پشتيبانى در رفع مشكلات: عالى

همكارى در فروش مجدد: عالى و حتى خود فروشگاه بازى هارو آگهى ميكنه.

NFG

سطح قيمت: معقول و امكان خريد اقساطى

موجودى عناوين: تقريبا تكميل مگر در موارد خاص (عناوين قديمى،كم طرفدار،بعضى dlc ها)

اختصاصى يا اشتراكى بودن: ١٠٠٪؜ اختصاصى

سرعت پاسخگويي و در دسترس بودن: عالى

كيفيت عملكرد پشتيبانى در رفع مشكلات: عالى

همكارى در فروش مجدد: عالى

به طور كلى در خريد از هر فروشگاهى شرايط اون فروشگاه رو به دقت مطالعه كنيد و ساده ازش رد نشيد.

فروشگاه هاى با سابقه كلاهبردارى:

Game center
Gamaloop
Golden game
Consolefa
Baziips4
Mihankey
xgamesstore
پرديس گيم

فروشگاه هايي كه به طور كلى توصيه نميشن:

Yung center به علت عدم پشتيبانى به خريدار دوم اكانت
دراگون شاپ به علت پشتيبانى ضعيف و قيمت بالا و شراي فروش مجدد خيلى مسخره
Cd keyshare شرايط عجيب غريب و عملكرد كند و پشتيبانى ضعيف
نخل ماركت به علت پشتيبانى عجيب و فروش مجدد سخت اما امكان خريد قسطى با اسنپ پى دارن

گروه استعلام فروشگاه ها:

Telegram: Contact @scammerirangap
Telegram: Contact @Ouxin_GP

گروه هاى خريد و فروش:

Telegram: Contact @BuyandSellPlaystation
Telegram: Contact @Arashi_GamingGroup2
Telegram: Contact @buyandsell1211
Telegram: Contact @gamagame_shopgroup
Telegram: Contact @Leon_3214
Telegram: Contact @xboxbuyandsell
𝗕𝘂𝘆 𝗔𝗻𝗱 𝗦𝗲𝗹𝗹
 
آخرین ویرایش:
الآن آلتیمت رو گیم سیتی زده ۱۰۵۰۰ اگه بشه بگیم اشتراکیش کنه حدالقل یه تومنم کم بشه باز خوبه
اشتراکی میخواید سی دی استاپ هست خب.
طبق شناختی که از کوروش دارم کلا تبلیغ شاپش اینه هیچوقت اشتراکی نفروخته و نمیفروشه. بعید میدونم قبول کنه. کسی مشتریش باشه قسطی میتونه خرید کنه.
 
  • Like
Reactions: dr_nima007
برای پیش خرید GTA قیمت CD stop از بقیه کمتره بخاطر اشتراکی بودن مشکل ایجاد نمیکنه مثلاً ساعاتی بازی قفل بشه ؟
اشتراکی همینه دیگه ..ممکنه هر چند روز یه بار قفل بشه که میری تو اکانت اکتیو میکنی..
من خودم پلی باکس رو پیشنهاد میدم کارش خوبه و قیمتش هم خوبه و اختصاصی

******
نسخه التیمیت هم اگر مثل بقیه التیمیت ها باشه ایتم ها و گاراژ و ماشین اینا فقط رو ظ3 میان توجه داشته باشید❗
 
  • Like
Reactions: jdepp
شاپ های اکسین و گیم سیتی و nfg من خیلی وقته خرید میکنم ازشون و هم پشتیبانی خوبی دارن و راحت تر بازی هاشون فروش میره. اطمینان بیشتری روشون هست
-------
شاپ گاما گیم که تو پست اول معرفی شده اخیرا کسی خرید داشته؟ پشتیبانی و تحویلش در حد گیم سیتی هست؟
 
من یه مقایسه کردم playbox از بقیه قیمتارو کمتر گذاشته بود.
این از دیروز ساعت ۶:۲۵ پیام دادم، جواب نداده :)) بخواد همیشه اینجوری باشه که واقعا ارزش نداره قیمت کم باشه.
من آرگو هم دیدم قیمتش کمه، ولی خرید نداشتم و اینجا هم کسی چیزی نگفته. ولی توی گروه‌های استعلام که چیز بدی ازش نگفتن.
 
این از دیروز ساعت ۶:۲۵ پیام دادم، جواب نداده :)) بخواد همیشه اینجوری باشه که واقعا ارزش نداره قیمت کم باشه.
من آرگو هم دیدم قیمتش کمه، ولی خرید نداشتم و اینجا هم کسی چیزی نگفته. ولی توی گروه‌های استعلام که چیز بدی ازش نگفتن.
آره تو پاسخگویی یکم مشکل داره :D یعنی یه بار به دقیقه نکشیده جواب می ده یبارم کلی طول می کشه.:D
ولی تو بقیه ی موارد مثل اکانت اختصاصی، انصاف، اخلاق و شرایط قسطی ظرفیت سه واقعا عالیه.
 
آره تو پاسخگویی یکم مشکل داره :D یعنی یه بار به دقیقه نکشیده جواب می ده یبارم کلی طول می کشه.:D
ولی تو بقیه ی موارد مثل اکانت اختصاصی، انصاف، اخلاق و شرایط قسطی ظرفیت سه واقعا عالیه.
پاسخگویی به نظرم شاید ۷۰ درصد، یا حداقل ۶۰ درصد بخش خرید و فروش اکانت‌های ظرفیتی هست. اگه بیشتر نباشه. واقعا مهمه. بعد آخه توی گروه فعال بوده، ری‌اکشن گذاشته، عکس کانال عوض کرده، ولی هنوز جواب پیام نداده، اینش خیلی عجیبه دیگه خدایی.
از این لحاظ گیم سیتی با اون همه کاربر، واقعا از همه بهتر جواب می‌ده. حیف که به خاطر همین هم گرون‌تر می‌ده انگار :)) اوکسین و NFG و ویجی هم سریع جواب دادن.
 
  • Like
Reactions: jdepp
اشتراکی همینه دیگه ..ممکنه هر چند روز یه بار قفل بشه که میری تو اکانت اکتیو میکنی..
من خودم پلی باکس رو پیشنهاد میدم کارش خوبه و قیمتش هم خوبه و اختصاصی

******
نسخه التیمیت هم اگر مثل بقیه التیمیت ها باشه ایتم ها و گاراژ و ماشین اینا فقط رو ظ3 میان توجه داشته باشید❗
ولی باکس پیام میدی سه روز بعد جواب میده
الان پلی باکس هم اشتراکیه ؟
 
من هیچ‌وقت اکانت ظرفیت ۲ با این فاصله زیاد تا زمان عرضه بازی نگرفتم. :دی
همه فروشگاه‌ها این جور وقت‌ها بعد از اینکه اکانت رو خریدیم، همون روز اطلاعاتش رو می‌دن و وارد کنسول می‌کنیم یا ممکنه یکی دو هفته مونده به زمان عرضه بدن؟
 
من هیچ‌وقت اکانت ظرفیت ۲ با این فاصله زیاد تا زمان عرضه بازی نگرفتم. :دی
همه فروشگاه‌ها این جور وقت‌ها بعد از اینکه اکانت رو خریدیم، همون روز اطلاعاتش رو می‌دن و وارد کنسول می‌کنیم یا ممکنه یکی دو هفته مونده به زمان عرضه بدن؟
نه گزینه یک نه گزینه دو :D
تقریبا از ۷-۸ تا شاپ پرسیدم، همه رزروی هستن و چند روزی طول می‌کشه نوبتت بشه که بخره و وارد کنی.
 
  • Like
Reactions: Dinosaur
ولی باکس پیام میدی سه روز بعد جواب میده
الان پلی باکس هم اشتراکیه ؟
نه اختصاصی ولی خب رزروی و طول می‌کشه تحویلش
من هیچ‌وقت اکانت ظرفیت ۲ با این فاصله زیاد تا زمان عرضه بازی نگرفتم. :دی
همه فروشگاه‌ها این جور وقت‌ها بعد از اینکه اکانت رو خریدیم، همون روز اطلاعاتش رو می‌دن و وارد کنسول می‌کنیم یا ممکنه یکی دو هفته مونده به زمان عرضه بدن؟
بستگی به فروشگاه داره ..باید بپرسی قبلش.. cd stop تحویل فوری ولی اشتراکی
 
  • Like
Reactions: Dinosaur

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or