سریال Game Of Thrones [ اسپویل تا آخرین اپیزود پخش شده آزاد میباشد ]

  • Thread starter Thread starter Horror
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

بهترین فصل از نظر شما دوستان


  • مجموع رای دهنده‌ها
    164
  • نظرسنجی بسته شده است .
شیپ استیلر دهن سرویس اومد گند زد و رفت :D
هیجانش نسبت به باقی قسمتهای این سریال خیلی خوب بود ولی خب توی نویسندگی و شخصیت پردازی هنوز کیلومترها با GOT و شوالیه فاصله داره. البته ترجیح میدم از همینم لذت ببرم تا اینکه بشینم همش مقایسه کنم و عنصر فان رو برای خودم خراب کنم.
نبرد گالت انتظار بیشتری ازش میرفت با توجه به روایتی که توی کتاب ازش آورده بودن. امیدوارم قسمتهای بعدی با نبردهای دیگه جبران کنن. بشدت منتظر هنرنمایی دیمون و کراکسس هستم.
 
بنظرم یکی از دلایل اینکه کسی جذب شخصیتی نمیشه برخلاف got این سریال بد و خوبی نداره و شخصیت ها جوری نوشته شدند که دارای نقص باشند و پیچیده نباشند و حتی داستان هم برخلاف got که با نقشه و دسیسه شخصیت ها پیش میرفت اینجا بیشتر براساس حوادث پیش میره که خوب بنظرم داستان سرای این سریال با got از زمین تا اسمون متفاوته
 
قسمت اول فصل جدید hotd خوب بود. شروع خیلی خوبی بود. تفاوت هایی با کتابش داره اتفاقاتی که افتاد ولی از لحاظ کلیت اوکی بود. بنظرم طبق نقدا این فصل واقعا بهترین فصل این سریال بشه. من حس میکنم به حاطر محدودیت های فنی نتونستن اونطور که باید به تصویر بکشن و مثلا یهویی ۶تا اژدها توی جنگ باشن.
 
قسمت اول فصل جدید بنظرم خوب شروع کرد !

تو همون گات هم بجز دو بار که نبرد مشتی داشتیم ، نبرد ها یا اسکیپ میشدن یا تو تاریکی گم بودن!
الان هم بنظرم قسمت نبرد خیلی قوی نبود ، ولی کار خوب در اومده بود

اونجا که لاریس بعد از حماقت اگان برای زانو نزدن زیر فی فروختش خیلی خوب بود :D
همینطور اینکه اژدها ها صرفا جنگنده نیستن که به فرمان خلبان باشن و خودشون هم تصمیم میگیرن رو با رم پیج شیپ استیلر خوب نشون دادن و راضی بودم واقعا :D

مرگ جاکریس( جاهریس؟) هم گیم اف ترونزی بود و خوب بود

درکل قسمت خوبی بود
 
قسمت اول فصل جدید بنظرم خوب شروع کرد !

تو همون گات هم بجز دو بار که نبرد مشتی داشتیم ، نبرد ها یا اسکیپ میشدن یا تو تاریکی گم بودن!
الان هم بنظرم قسمت نبرد خیلی قوی نبود ، ولی کار خوب در اومده بود

اونجا که لاریس بعد از حماقت اگان برای زانو نزدن زیر فی فروختش خیلی خوب بود :D
همینطور اینکه اژدها ها صرفا جنگنده نیستن که به فرمان خلبان باشن و خودشون هم تصمیم میگیرن رو با رم پیج شیپ استیلر خوب نشون دادن و راضی بودم واقعا :D

مرگ جاکریس( جاهریس؟) هم گیم اف ترونزی بود و خوب بود

درکل قسمت خوبی بود
تو کل داستان asoiaf
3 4 تا اژدها هستن که Wild Dragon هستن, یکیشون این Sheepstealer هست. وحشین و دست آموز نمیشن.
Cannibal و Grey Ghost
بقیه اژدهایان حرف گوش کنن هستن
 
آخرین ویرایش:
تو کل داستان asoiaf
3 4 تا اژدها هستن که Wild Dragon هستن, یکیشون این Sheepstealer هست.
Cannibal و Grey Ghost
بقیه اژدهایان حرف گوش کنن هستن
ولی گوسفند دزد خیلی ظاهرش خوف بود حال کردم باهاش سایزش هم بزرگتر از مون دنسر بود
 
ولی گوسفند دزد خیلی ظاهرش خوف بود حال کردم باهاش سایزش هم بزرگتر از مون دنسر بود
Cannibal از همشون گنده تره. اژدهایان دیگه رو میخورده. از ورمیتور و بالریون و ویگار و کراکسیس هم گنده تره بوده.
مون دنسر و تساریون (2 ثانیه نشونش دادن) از همه کوچیک تر هستن.
 
Cannibal از همشون گنده تره. اژدهایان دیگه رو میخورده. از ورمیتور و بالریون و ویگار و کراکسیس هم گنده تره بوده.
مون دنسر و تساریون (2 ثانیه نشونش دادن) از همه کوچیک تر هستن.
اشتباه نکنم فصلای قبل stormcloud رو هم نشون دادن که بچه اژدها بود و فقط تا الان tyraxes رو ندیدیم. اژدهای اصلی رینا هم که morning بود که کلا شد sheepstealer.
 
این بنده خدا Sheepstealer داشت برای خودش توی دشت مغان می‌چرید و دختره‌ی عنتر رفت سراغش و گند زد به همه چیز! :|
عجب قیافه باحالی هم داره و خیلی کج و کوله هست! :دی

6b0c23_26sdxzcxz.jpg
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
    or