MyJinx
کاربر سایت
شیپ استیلر دهن سرویس اومد گند زد و رفت
هیجانش نسبت به باقی قسمتهای این سریال خیلی خوب بود ولی خب توی نویسندگی و شخصیت پردازی هنوز کیلومترها با GOT و شوالیه فاصله داره. البته ترجیح میدم از همینم لذت ببرم تا اینکه بشینم همش مقایسه کنم و عنصر فان رو برای خودم خراب کنم.
نبرد گالت انتظار بیشتری ازش میرفت با توجه به روایتی که توی کتاب ازش آورده بودن. امیدوارم قسمتهای بعدی با نبردهای دیگه جبران کنن. بشدت منتظر هنرنمایی دیمون و کراکسس هستم.
هیجانش نسبت به باقی قسمتهای این سریال خیلی خوب بود ولی خب توی نویسندگی و شخصیت پردازی هنوز کیلومترها با GOT و شوالیه فاصله داره. البته ترجیح میدم از همینم لذت ببرم تا اینکه بشینم همش مقایسه کنم و عنصر فان رو برای خودم خراب کنم.
نبرد گالت انتظار بیشتری ازش میرفت با توجه به روایتی که توی کتاب ازش آورده بودن. امیدوارم قسمتهای بعدی با نبردهای دیگه جبران کنن. بشدت منتظر هنرنمایی دیمون و کراکسس هستم.
