موشیشی رو تموم کردم؛ ۳ سالی زمان برد. خوندنش رو همیشه میذاشتم واسه زمانی که کمترین دغدغه فکری رو دارم و روز بعدش خونه بودم.

واقعا لذت بردم فوق العاده بود. طراحی محشر، محیط و اتمسفر یونیک، صفحات آبرنگ شاهکار، رفرنس ایدههای داستان که آخر هر جلد مانگاکا توضیح میداد. اکثرا هم خاطرات مادربزرگش بوده.

حتی ترجمه و فونتهاش هم خوب بود.
نمیدونم چرا مانگاکاش چیز جدید شروع نکرده. به هر حال از صفحه mal مانگاش رسیدم به ژانر iyashikei(!) و مانگا smoking behind the supermarket with you که حسب بر اتفاق الان اقباس انیمهاش هم در حال پخش بود. داستان مشخصه یک کارمند میانسان که تا بوق سگ سرکاره و تو مسیر برگشت همیشه از یک سوپرمارکت که از صندوقدارش خوشش میاد خرید میکنه و بعدش هم با هم میرن پشت سوپرمارکت سیگار میکشن.

کار فوقالعاده آروم، شل و ولی هست، چیز خاصی هم نداره با این حال ۴ قسمت دیدم.

پخشش هفتگی نیست و فکر کنم ۶ قسمت رو نتفلیکسطور یک جا دادن بیرون؛ به همه نه ولی اختصاصی به
@pkarash توصیه میکنم ببینه.
داندادان رو هم شروع کردم. با اینکه جذابه ولی واقعا کممحتوا و خالی هست چپترهاش. انیمه رو فوقالعاده کردن؛ مانگاش واقعا مالی نیست.
فصل سوم استری داگز و هم میبینم؛ تایملاین و شرح وقایعش واقعا داغونه.
نمیدونم رو چه حسابی Ayashimon رو هم دانلود کرده بود و داشتمش. بعد از جلد اول رفتم چک کردم و دیدم کنسل شده. حالا من ۳ جلد رو خوندم ولی شما همچین حماقتی نکنید.
