Anime & Animation Center (قوانین پست اول خوانده شود)

خب در وصف اینکه قسمت اخر این فصل ریزیرو چقدر ترکونده با تصاویر مختلف شروع میکنم
1000061210.jpg
این فقط امتیاز های یه نیم فصل تازه اتفاقات مهم اصلی نیم فصل بعدی که دو ماه دیگه شروع میشه بعد از این
1000061211.jpg
الان انیمه خودشون رسوند به رتبه دوم MAL حتی حتی نیم فصل دوم بیاد فکر کنم با اختلاف اولم بشه بعدش
1000061212.jpg
همچنین قسمت ۱۱ فصل چهارم در این لحظه بالاترین امتیاز در بین تمامی سریال‌های تلویزیونی در وب‌سایت IMDb رو به دست آورده
خلاصه که بهترین انیمه ای دیده بودم اتک بود دقیقا فصل سومشم بیشتر از همه دوست داشتم اونجا هم ما دوتا پارت شاهکار داشتیم ولی الان بنظرم بعد پونزده سال خالص اوتاکو بودن ریزیو بهترین انیمه تاریخ زندگیمه و واقعا تو چه دورانی هستیم که شاهد پخش این شاهکار هستیم...
 
قسمت آخر نیم فصل ری‌زیرو خیلی خوب بود. اون مکالمه‌ی آخرشون واقعا فوق‌العاده بود. در کل خیلی طوفانی و قشنگ بود این ۱۱ قسمت. صداپیشه‌ی سوبارو فکر کنم سر این فصل چند سالی پیر شد :D
خودش گفته بود خیلی سر این قسمت گریه کرده. چون هیچموقع هم رمان رو نمیخونه و از اتفاقات آینده خبری نداره برای همین سر هر صحنه سعی می کنه خودش رو جای سوبارو در اون لحظه بزاره.

تازه طوفان واقعی مونده...میگن قسمت آخر این فصل قراره ۴۵ دقیقه باشه.
 
انصافا بین مانگاکاها فقط توگاشی زندگی میکنه. دو سال یبار قسطاش عقب میفته و جیبش خالی میشه 10 تا چپتر میده یه پول درشتی درمیاد دوباره میره بخور و بخواب. ریتم و پیشروی داستانم به هیچ جاش نیست همینطوری وسط آرکش فیلر گذاشته میره جلو حال میکنه.
 
خب Nippon Sangoku هم تموم شد. یکی از بهترین انیمه‌هایی بود که دیدم. به شدت زیبا و چشم‌نواز، شخصیتای عالی، داستان خوب و روایت بی‌نظیر. ازون کارا بود که میخکوبم میکرد. اصن نمیفهمیدم چطور وقت میگذره. امیدارم فصل دومش خیلی دور نباشه. به خود انیمه این ED فوق‌العاده از Leina رو هم اضافه کنیم که به نظرم بهترین کارشه. صدای زیبا به همراه شعر زیبا. از دست ندید این انیمه رو.


 
این شایعه که میگن تو این چند هفته که ساکاموتو دیز قراره تموم شه بعدش آرک جدید بلیچ قراره جایگزینش بشه چقدر میتونه موثق باشه؟ :D

==========
این پوسترشو دیدم یاد سکانس آخر مبارزه کلاد و سفیروث تو انیمیشن فاینال فانتزی افتادم :D

1782206859057.png
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or