سرخط خبرها

پس از آنکه کارگردان Final Fantasy 7 remake به علاقه برخی برای تماشای گیم پلی عناوین آر پی جی به جای بازی کردن آنها اشاره و آن را یک بحران ارزیابی کرده بود، Shinji Mikami خالق Resident Evil در مصاحبه ای به این موضوع پرداخته و گفته:
"اگر تماشای استریم یک بازی تا پایان، بیننده را راضی میکند، پس تمام ارزش بازی همین است. کار ما (به عنوان سازندگان بازی ) این است که عناوینی ارائه کنیم که افراد تمایل داشته باشند و سعی کنند که با دستان خود آنها را به پایان برسانند. حتی اگر قبلا تمام بازی را دیده باشند."
shinj.jpg
After the Director of Final Fantasy 7 Remake Said People Watching Instead of Playing RPGs Was a 'Crisis,' Resident Evil Creator Shinji Mikami Says It's on Developers to Make Games People Want to Play, Not Just Stream
 
سگا میگه با وجود اینکه بازی های جدیدش مثل سونیک و شینوبی امتیاز و بازخورد خیلی خوبی گرفتن ولی متاسفانه فروششون نتونسته انتظار شرکت رو برآورده کنه و می خواد شیوه بازاریابی و سیاست های خودش رو تغییر بده :(



download.png

منبع
 
عکس جدید از بازی OD:

IMG_7448.jpeg


https://ew.com/xbox-25th-anniversary-hollywood-adaptations-cover-story-exclusive-12003252

خلاصه هوش مصنوعی:
کوجیما می‌گوید ایدهٔ OD را از زمان ساخت Death Stranding 1 در ذهن داشته، «سیستم بازی جدیدی» دارد و هدفش این است که بازیکن را از ترس به مرز overdose برساند. می‌گوید تقریباً همهٔ شرکت‌هایی که بهشان pitch کرده گفته‌اند ایده‌اش «دیوانه‌وار» است و نمی‌فهمند چطور باید اجرا شود، اما فیل اسپنسر / Xbox آن را فهمیده‌اند.


OD تک‌نفره است و کوجیما می‌خواهد «تا حد ممکن ترسناک» باشد، ولی یک سیستم طراحی کرده که اگر بازی بیش از حد ترسناک شد و بازیکن خواست ول کند، بتواند ادامه دهد؛ توضیح بیشتر نداده چون ممکن است مکانیک بازی لو برود.


درباره فیلم Death Stranding هم گفته اقتباس مستقیم و وفادارانه از بازی نیست؛ با مایکل سارنوسکی می‌خواهد مسیر متفاوتی برود و آن را شبیه یک «فیلم هنری دو ساعته» توصیف کرده.
 
آخرین ویرایش:
کوجیما نکته جالبی گفته همینجا.
میگه قصد داشته به سطحی از وحشت در این بازی برسه که عناوین دیگه بهش دست پیدا نکردن تا حالا.
"این یه عنوان تک نفره است و میخواستم تا جای ممکن ترسناک باشد. ولی ممکن است بازی آنقدر ترسناک شود که برخی آن را رها کنند. بنا بر این یک سیستم در نظر گرفته ام تا کمک کند که بازی را ادامه دهند. بیش از این نمیتوانم توضیح بدهم."
 
می‌گوید تقریباً همهٔ شرکت‌هایی که بهشان pitch کرده گفته‌اند ایده‌اش «دیوانه‌وار» است و نمی‌فهمند چطور باید اجرا شود، اما فیل اسپنسر / Xbox آن را فهمیده‌اند.
خدا خودش به خیر بگذرونه :D
 

احتمالا همه میخواستن بگن ایدت خیلی ...شره، روشون نشده، تو تعارف گفتن دیوانه وار که شان استاد حفظ شه. فقط اسپنسر اوکی داده، اونم چون خودش دستی بر آتش داره و از بیخ و بن تعطیله، اصلا نگرفته بازی چیه، همینکه یه بازی کوجیما رو انحصاری کنه براش مهم بوده. وگرنه من برداشت دیگه ای نمیتونم بکنم:دی
 
در پی نگرانی از کنسل شدن عنوان Marvel's Blade در میان تعدیل نیروها و تعطیلی های مایکروسافت، Todd Howard رئیس Bethesda گفته که در ماه می از پروژه استودیوی Arkane بازدید کرده و آنها دارند کار فوق العاده ای را انجام میدهند.
"نمیتوانم بگویم که خبر و آپدیت بعدی از بازی چه زمانی خواهد بود. اما در 21 ماه می چیزهایی را دیدم و دوستان در استودیوی Arkane کاری خیلی خیلی عالی انجام میدهند."

blade1.jpg
https://ew.com/xbox-25th-anniversary-hollywood-adaptations-cover-story-exclusive-12003252
 
در پی نگرانی از کنسل شدن عنوان Marvel's Blade در میان تعدیل نیروها و تعطیلی های مایکروسافت، Todd Howard رئیس Bethesda گفته که در ماه می از پروژه استودیوی Arkane بازدید کرده و آنها دارند کار فوق العاده ای را انجام میدهند.
"نمیتوانم بگویم که خبر و آپدیت بعدی از بازی چه زمانی خواهد بود. اما در 21 ماه می چیزهایی را دیدم و دوستان در استودیوی Arkane کاری خیلی خیلی عالی انجام میدهند."

View attachment 410478
https://ew.com/xbox-25th-anniversary-hollywood-adaptations-cover-story-exclusive-12003252
اگر بازدیدش مثل ایشون بوده که.. :D
هر چند که تاد تنه به تنه فیل هم می زنه! 1000013325.jpg
ایشا.. خیره
 
اگر بازدیدش مثل ایشون بوده که.. :D
هر چند که تاد تنه به تنه فیل هم می زنه!View attachment 410480
ایشا.. خیره
به عنوان یه بلید فن باید بگم که فیلمش که اون بلا سرش اومد و هم حال ما رو گرفت هم ماهرشا علی. اگر بازیش هم بخواد سر سوزنی داستان بشه، شخصا میرم اونجا به سبک دلال های عبدل آباد چاقو میذارم زیر گلوشون که پروژه رو بدن به اینزومنیاک و تمام.
 
  • Cool
Reactions: .Amirone
اگر بازدیدش مثل ایشون بوده که.. :D
هر چند که تاد تنه به تنه فیل هم می زنه!View attachment 410480
ایشا.. خیره
سر این Perfect Dark من هنوزم که هنوزه ناراحتم :دی
نزدیک ترین چیزی بود که میتونستیم به Mirror's Edge داشته باشیم و با Initiative کلا به خاطرات پیوست. حیف واقعا حیف
 
سر این Perfect Dark من هنوزم که هنوزه ناراحتم :دی
نزدیک ترین چیزی بود که میتونستیم به Mirror's Edge داشته باشیم و با Initiative کلا به خاطرات پیوست. حیف واقعا حیف
حاضرم شرط ببندم 90 درصد اون نمایش اسکریپت شده کار همین Crystal Dynamics بود که اینقدر وایب Deus ex و بازیهای Eidos-Montréal رو... میداد.
Initiative واقعا داغونترین و در عین حال بی خاصیت ترین تیمی بود که یه کمپانی میتونست ببنده.
عملا یه مشت مفت خور معروف و پر ادعای صنعت سر مایکرو رو کلاه گذاشتن و بودجش رو حیف و میل کردن.
البته که تقصیر اصلی رو خود مایکرو داشت ، خیلی زودتر از اینها باید مدیریتشون میکرد.
 
حاضرم شرط ببندم 90 درصد اون نمایش اسکریپت شده کار همین Crystal Dynamics بود که اینقدر وایب Deus ex و بازیهای Eidos-Montréal رو... میداد.
Initiative واقعا داغونترین و در عین حال بی خاصیت ترین تیمی بود که یه کمپانی میتونست ببنده.
عملا یه مشت مفت خور معروف و پر ادعای صنعت سر مایکرو رو کلاه گذاشتن و بودجش رو حیف و میل کردن.
البته که تقصیر اصلی رو خود مایکرو داشت ، خیلی زودتر از اینها باید مدیریتشون میکرد.
راست میگی Deus Ex رو اصلا دقت نکرده بودم تا الان هی میگفتم خدایا این شبیه کدوم تایتل شده.
واقعا حیف فقط یعنی حتی راضی بودم مثل Watch Dogs سر E3 2012 یه چیز الکی نمایش داده بشه، ولی حداقل گیم رو هر طور که شده بتونن عرضه کنن. حتی یه تایتل خشک و خالی با پارکور هم میدادن کافی بود.
اونم تازه هیچی نه Perfect Dark! تایتل ـی کنسل شد که خیلی‌ها بدون دیدن نمایش سر خود اسم ـش هم که شده میگرفتنش قطعا. خدا به داد Blade و بتسدا برسه البته من همچنان خوشبینم که قطعا به ریلیز میرسه.
بعد الانم که Senua وای فقط :دی یه سری چیزا رو به راحتی نمیشه هضم کرد واقعا.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or