امتياز اعضای بازی سنتر به عناوین پلتفرم PC

  • Thread starter Thread starter Meysam
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Meysam

کاربر سایت
سلام
تو اين تاپيك مي خوايم نظر شما و امتيازي رو كه به هر بازي ميديد مشخص كنيم تا شايد بتونيم بهترين بازي رو تو هر ماه يا سال با نظر خودمون انتخاب كنيم
پايين ترين امتياز 0
بالاترين امتياز 10
همراه نظر ( خواهشمند است نظر کارشناسانه باشه )

اینم بازی های سری 1 : ( تا تاریخ 5 مهر )

Wolfenstein
Wanted Weapons of Fate
Left 4 Dead


Bionic Commando
Call of Juarez Bound in Blood
Street Fighter IV

جواب لیست امتیازات سری اول :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC


اینم بازی های سری 2 ( با تشکر از میثم ) تا تاریخ 20 مهر :

Batman Akham Asylum
Resident Evil 5
Mini Ninja
NFS: SHIFT
Red Faction Guerilla
Darkest of days
Section 8
overlord 2
ARMA II
Trine
X-Men Origins: Wolvorine

جواب لیست امتیازات سری دوم :


امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

اینم بازی های سری 3 : ( تا تاریخ 28 مهر )

Assassin's Creed
Bioshock
Brothers In Arms 3
Crysis
Crysis Warhead
Dark Sector
Dead Space
Far Cry 2
F.E.A.R 2
Gears of War
GTA IV
GRID
Mirror Edge

لیست امتیازات سری سوم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC

بازیهای سری 4 ( تا تاریخ 5 آبان )

Splinter Cell: Double Agent
STALKER: Shadow of Chernobyl
STALKER: Clear Sky
Call of Duty 4
Call of Duty: World At War
Fallout 3
H.A.W.X
Resident Evil 4
Prince of Persia 2008
Burnout: Paradise
Mass Effect
Devil May Cry 3
Devil May Cry 4
Pro Evolution Soccer 2009
Colin Mac Rae: Dirt
Silent Hill: Homecoming

لیست امتیازات سری چهارم :

امتیاز اعضای بازی سنتر به عناوین PC
 
Last edited by a moderator:
NieR: Automata

خدایا این چی بود من بازی کردم ( البته برای بار 3 مین بار ):| واقعا بعضی وقتا فقط خیره میشدم به شخصیت ها گریه میکردم
عجب ابهتی داشت این بازی صحنه به صحنه بازی فوق حماسی و ماندگار بود با هر بار تموم کردن بازی بیشتر تو فکر فرو میرفتم و بازی بیشتر ادم رو تو فشار روانی قرار میداد
وقتی وارد بازی میشی وقتی میفهمی هزاران سال از نابودی بشر گذشته روی زمین چه حس تنهایی و در عین حال آرام بخشی میداد بازی حس اتمسفر بازی شبیه به Shadow of the Colossus بود
وقتی میفهمی الان فقط ماشین ها و اندروید ها پادشاه زمین هستن چقدر ناراحت کنندست
و از اون بدتر وقتی میفهمی صد ها سال از ارتش یورها گذشته ارتشی از اندروید ها که توسط انسان ها ساخته شده برای نابودی ماشین ها ولی وقتی یورها میفهمن خیلی وقته کار گذشته نه انسانی در کار هست نه تمدنی و خودشون هم توسط یک سری اندروید دیگه تحت شدید ترین حملات قرار میگیرن و بارها نابود میشن از این منظر که تموم اندروید خوب ها از لب تیغ گذشته میشن و اخر عاقبت خوبی نداشتن شبیه به مسیر بازی های میازاکی بود و البته بشدت هم ناراحت کننده



ناراحت کننده ترین قسمت بازی قسمت سوم بازی بود که 9S و A2 در مقابل یک دیگر قرار میگیرند هر دو ادم خوبه که هم دیگر رو سلاخی میکنند

در کل بازی خیلی خوبی بود ولی خیلی هم ناراحت کننده بود از یک سری جاها هم واقعا خیلی عجیب بود مثلا 10 هزار سال بعد از میلاد هک کردن ماشین و هوش مصنوعی بعد اون وقت مبارزه ها با شمشیر ها هستن
اونجایی که میگن این اندروید ها برای محافظت از انسان ها ساخته شدن و عاری از هر گونه احساسات هستن ولی رابطه بین شخصیت ها خیلی عشق و عاشقی بود فقط اونجا که 2B و 9S جعبه سیاه رو به هم کوبیدن و با هم مردن

بازی هم کم مشکلات فنی نداشت زاویه دوربین که همش جا میموند از مبارزات، افت فریم شدید کیفیت بافت ها افتضاح چیزی به عنوان AA تو بازی نبود و همه چیز زاویه دار بود هر چند وقت یک بار هم بازی همش کرش میکرد

در کل مشکلات فنی رو مد نظر قرار نمیدم بازی خیلی با ارزشی هست و بشدت توصیه میشه
9/10


Death Stranding

از بازی خوشم نیومد
گیم پلی بازی برام لذت بخش نبود بیشتر از این که یک بازی اکشن مخفی کاری باشه شبیه به بازی مدیریت منابع و استراتژیک بود با این حال تموم 14 مرحله اصلی رو تنهایی تموم کردم و نزدیک 80 ساعت طول کشید وقتی هم به نت وصل شدم ملت تموم جاده ها و ایتم ها رو درست کرده بودن با این که بازی اسون تر شده بود ولی بازم اصلا حس و حال لذت برام نداشت ولی از شخصیت پردازی و داستان بازی خیلی خوشم اومد
گرافیک و داستان بازی خوب بود بر عکس سری متال گیر که باهاش زندگی کردم بازی نیست که دوباره برگردم سمتش گیم پلی بازی مشکلی نداره کلی ایتم و ساخت و ساز و شوتینگ بی نقص مبارزات بی نقص ولی چیزی نیست هر کسی خوشش بیاد ازش راستی هندلینک وسایل نقلیه هم خیلی تو دیوار بود...
8.10
 
Last edited by a moderator:
First Light 007

8/10

یه بازی ۸ استاندارد.
بخش‌هایی از بازی واقعا ۹ هست و جاهاییش‌ ۶ یا ۷. سیستم هک بازی ضعیفه اما استفاده از گجت‌های ساعت برای مبارزات جذاب‌ بود.

اصلا از ظرفیت آستون مارتین ها خوب استفاده نکردن به نظرم، خیلی سرسری و عجولانه! چرا ما نباید سوار والهالا بشیم و مجبوریم باش تو پارکینگ دور خودمون بچرخیم آخه ؟ :دی

داستان بازی یه جاهایی عمق پیدا می کرد و یه جاهایی به معنای کلاسیک کلمه ویدیو گیمی و قابل پیش‌بینی می‌شد.

اما مهمترین نقطه قوت داستان شخصیت ها بودند و واقعا پلیر برای بیشتر ارتباط گرفتن باهاشون رغبت داشت :دی
کلیف هنگر مرگباری هم داشت متاسفانه.

در کل امیدوارم بازی بعدی مثل Uncharted 2 نقطه‌ی جهش این سری باشه. می تونن اضافات گیم پلی رو حذف کنند، پیسینگ بازی رو بهتر کنند و از پتانسیل باندگرل ها بیشتر استفاده کنند :دی
 
Mortal Kombat 11

من زیاد اهل بازی های مبارزه ای نیستم حتی نو دوران اوج تکن 5 و 6 زمان پلی استیشن 2 همه تو کلوپ ها اینا رو بازی میکردن من خوشم نمیومد از این سبک بازی نسخه قبلی رو هم فکر کنم حدودا 10 12 ساعت بازی کردم

بخش داستانی بازی 8 ساعت طول کشید ولی خیلی لذت بخش بود کارکتر های داخل بازی از جوکر گرفته تا روبوکات ارنولد پسر جهنمی و به لطف التیمت ادیشن ارزون خیلی خیلی خوبن

بخش انلاین بازی هم خیلی خداست و خیلی سریع پلیر بازی پیدا میکنه من تا الان هیچ وقت تو یک بازی انلاین اینقدر استرس و لذت و هیجان شدید رو تجربه نکرده بودم
مبارزات بشدت سریع و لذت بخش هستن هر کارکتر کلی فن و فوت داره باید بشینی یادشون بگیری از این نظر یادگیری 80 درصد بازی رو تشکیل میده بقیه به سرعت عمل شدید و دقت خودتون نیاز داره از هر دو نظر که بگیرید هیجان زیاد بخش PVP زیاد خوب نیست همه هم رنک بالا تو کمتر از 20 ثانیه پودر میشید :D
گرافیک بازی واقعا به معنی واقعی کلمه هیولاست برای یک بازی مبارزه ای
تنها مشکلم با بازی این فینیشر های خشونت امیز هست بنظرتون واقعا نیاز هست همچین چیزی ؟بنظرم من که بشدت زیاده روی هست !

سیستم رنک بازی بنظرم خیلی بد هست چون میاد قوی ترین پلیر ها رو همیشه میندازه با رنک پایینی ها
خشونت بازی بیش از حد هست که بنظرم یکم زننده است
محتوای داستانی بازی خیلی کم هست نزدیک 8 ساعت

8/10
 
First Light 007

بهترین نسخه سری بود بنظرم. به معنای واقعی کلمه تو همه چیز کیفیت بازی خیلی خوبه. هیچ نقطه ضعف بزرگی نداره و خوش ساخته. نقطه قوت اصلی بازی داستان و گیم پلی با حال و هوای بانده. گرافیک بازی خیلی خوبه و بسیار بهینه اس. هوش مصنوعی عالیه و مخفی کاری بازی تمیز دراومده. گانپلی یکی از بهترین گانپلی های بازیای سوم شخصه که تاحالا تجربه کردم. میلی کامبت هم خیلی خوبه. برای من نکته جالب تاثیر پذیری محیط از مبارزات بود و اون حس سینماتیکی که بازی داره. شاید نقطه ضعف اصلی اینه که بخشهای ماشین سواری کمی داشت درحالی که پتانسیلش زیاد بود. نکته مثبت دیگه موسیقی های بازی و صداگذاری ها حرفه ای بود که انجام دادن. البته از سازنده هیتمن کمتر اینم انتظار نمیرفت.

9/10
 
Life is Strange Double Exposure

1000060150.jpg

داستان: مکس کالفیلد بعد از اتفاقات ناگوار در خلیج آرکدیا، بزرگ تر شده و برای فرار از گذشته به دانشگاه هنرهای زیبا کالدون آمده ، اما بعد از اتفاق ناگوار برای دوستش صفی ، او وارد ماجرایی عجیب می شود .

شماره جدید از سری بازی های LIS

محیط دانشکده واقعا زیبا و دنج و مسحور کننده هست . من اگر همچین جایی درس می خوندم تا پروفسوری می رفتم

گیم پلی شامل کارآگاه بازی و سوئیچ کردن بین دو جهان موازی هست . خبری از برگرداندن زمان نیست .

شخصیت پردازی افراد تازه وارد در پیرامون مکس عالیه

موسیقی مثل همیشه مس درخشه و گوش نواز

گرافیک عالی و محیط رنگارنگ و باورپذیر

یک بازی حال خوب کن و آرامش بخش

حجم بازی کمه و کرک شده

حدود ۸ ساعت محتوا داره و ۵ فصل

ارزش تجربه قطعا داره .

داستان بازی مرموز و جالبه و تا انتها بازی باز مجاب به ادامه دادن می کنه .

بهینه سازی و اجرا بازی : 9 از 10
گیم پلی : 8 از 10
موسیقی و افکت های صوتی : 9 از 10
گرافیک هنری و طراحی محیط : 10 از 10
تنوع و کیفیت طراحی مراحل : 7 از 10
اتمسفر و جو بازی : 9 از 10
گرافیک فنی و فیزیک بافت ها : 8 از 10
نورپردازی و طراحی سایه ها : 7 از 10
داستان و شخصیت پردازی : 8 از 10



نمره کل : 7.5 از 10
 
Resident Evil Re9uiem

تقریبا همون موقع که عرضه شد بازی کردم و تا به اینجا شگفتی سال برای من بوده. ریتم بازی بسیار جذاب و درگیر کننده هستش و بالانس بین بخش های گریس و لیان به هنرمندانه ترین شکل انجام شده. دقیقا اونجایی که بخش گریس ممکنه بیوفته توی لوپ تکرار بازی شیفت میکنه روی لیان و قشنگ ترس و ناتوانی بخش قبلی رو با پاور فانتزی جبران میکنه:دی در کل داینامیک بین این دو سبک از گیم پلی خیلی خوب چیده شده.
خود شخصیت گریس هم بسیار خوب از آب در اومده و پلیر واقعا بهش اهمیت میده و دردی که تحمل میکنه براش واقع پذیره.
بخشهای برگشت به RPD هم هر چند کوتاه ولی هوشمندانه و جذاب کار شدن.
چندتا ایراد کوچیک میتونم به بازی بگیرم... یکی اینکه باس فایت های بخش لیان زیاد خوب نبودن. سیستم خرید و فروش و ارتقا سلاح های لیان هم زیادی ساده سازی شده بود و عمق کافی رو نداشت. داستان هم اونقدری که انتظار داشتم خیلی چیزی به اون شکل به جهان RE اضافه نمیکنه و یکم احساس ناقص بودن داره هنوز. باید ببینیم با DLC جبران میکنن یا طبق چیزی که شنیده شده قرار با ورنیکا ارتباط بیشتری داشته باشه.
در کل بشدت لذت بردم ازش

9/10
 
Resident Evil Re9uiem

تقریبا همون موقع که عرضه شد بازی کردم و تا به اینجا شگفتی سال برای من بوده. ریتم بازی بسیار جذاب و درگیر کننده هستش و بالانس بین بخش های گریس و لیان به هنرمندانه ترین شکل انجام شده. دقیقا اونجایی که بخش گریس ممکنه بیوفته توی لوپ تکرار بازی شیفت میکنه روی لیان و قشنگ ترس و ناتوانی بخش قبلی رو با پاور فانتزی جبران میکنه:دی در کل داینامیک بین این دو سبک از گیم پلی خیلی خوب چیده شده.
خود شخصیت گریس هم بسیار خوب از آب در اومده و پلیر واقعا بهش اهمیت میده و دردی که تحمل میکنه براش واقع پذیره.
بخشهای برگشت به RPD هم هر چند کوتاه ولی هوشمندانه و جذاب کار شدن.
چندتا ایراد کوچیک میتونم به بازی بگیرم... یکی اینکه باس فایت های بخش لیان زیاد خوب نبودن. سیستم خرید و فروش و ارتقا سلاح های لیان هم زیادی ساده سازی شده بود و عمق کافی رو نداشت. داستان هم اونقدری که انتظار داشتم خیلی چیزی به اون شکل به جهان RE اضافه نمیکنه و یکم احساس ناقص بودن داره هنوز. باید ببینیم با DLC جبران میکنن یا طبق چیزی که شنیده شده قرار با ورنیکا ارتباط بیشتری داشته باشه.
در کل بشدت لذت بردم ازش

9/10
عکست دیدم به شدت منتظر ریبوت شاهکار سونیک ادونچر 2 هستیم کاش می شد اونم بدن کپکام بسازه :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or