سریال Game Of Thrones [ اسپویل تا آخرین اپیزود پخش شده آزاد میباشد ]

  • Thread starter Thread starter Horror
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

بهترین فصل از نظر شما دوستان


  • مجموع رای دهنده‌ها
    164
  • نظرسنجی بسته شده است .
من سوالی که دارم اینه لاینل براثیون مگه بهترین شمشیرزن زنده زمان خودش نبوده؟ انتظارم بیشتر بود. نمیدونم تو کتاب چندنفرو تو این نبرد کشته.
 
pzqe8l282vjg1.jpeg
:دی
کلا هر قسمتی که بخواد نمره بالا بگیره این فناتیک‌های BB میریزن 1 میدن بهش، بعد خیلی هم با افتخار میان میگن Ozymandias بهترین قسمت تاریخ هست :دی
سر همین قضیه یک ترند شده همه بیان به اون قسمت BB نمره یک بدن بیاد پایین
 
چقدر خوب بود فصل اول A Knight of the Seven Kingdoms. قبلاً چند تا پست در مورد کتابش زده بودم و خیلی ازش لذت برده بودم، ولی فکر نمی‌کردم بتونن همچین اقتباس تر و تمیزی ازش دربیارن.
به هر حال باید در نظر گرفت که سری اصلی هفتگانه (که البته معلوم نیست مارتین تا قبل از مرگش دو تا کتاب آخر رو تموم کنه یا نه)، خیلی چیز عظیم‌تری هست و پُر از خاندان‌ها و شخصیت‌های مختلف و اتفاقات متنوع و جک جونورهای ریز و درشت، یا House of the Dragon هم با اینکه تنوعش کمتر از سری اصلی بوده، باز کلی ماجرا و اکشن و اژدها و... داشته. ولی این یکی در مقایسه با اون‌ها خیلی لطیف‌تر هست و نه خبری از اژدها و تهدید آخرالزمانی(!) هست و نه تنوع خاندان‌ها. یه حالت محدودتر و شخصی‌تری داره و برای همین فکر می‌کردم ملت زیاد استقبال نکنن و بگن حوصله‌مون سر رفت و از این صحبت‌ها.
ولی انقدر خوب و باکیفیت ساخته شده که گذشته از بخش‌های تماشایی مثل مبارزات، حتی جاهایی که خبری از حادثه خاصی نیست و فقط یه سری دیالوگ رد و بدل می‌شه هم آدم کلی لذت می‌بره. از انتخاب مناسب دو بازیگر اصلی و بقیه بازیگرها، تا ترکیب خوبی از سکانس‌های کمدی و غم‌انگیز، یه کاری کرده که برای من تبدیل شد به یکی از بهترین فصل‌های کل این مجموعه آثار مارتین. حتی شاید اغراق نباشه اگه بگم از دید من کیفیت سریال از کتاب هم بالاتره و به ندرت پیش میاد که همچین نظری در مورد اقتباس‌های سریالی/سینمایی از کتاب‌ها داشته باشم.
 
قسمت پایانی شوالیه نه:دی پادشاهی طبق روال همیشگی آرامش بعد از طوفان و البته آرامش قبل از طوفان بود.
و به نظرم به تالکینی ترین شکل ممکن تموم شد. پایان بندی و آرامش و رفاقت حاکم بر فضا من رو یاد پایان «یاران حلقه» انداخت.
ترکیب دانک و اگ یکی از بهترین Dou هایی هست که به یاد دارم. به نظرم لذت بخش ترین و غیر منتظره ترین اتفاق چندسال اخیر سریال و سینما همین سیزن اول بود.
امیدوارم سیزن دو هم به همین خوبی، سر راستی، تر و تمیزی و با همین علاقه و صداقت ساخته بشه‌.
 
چند ماه پیش یه اتفاق خیلی برگ ریزونی افتاد و یه اسپویل خیلی عجیب غریبی از وقایع دنیای ASOIAF رخ داد
Dexter Sol Ansell بازیگر نقش Egg توی یه مصاحبه خیلی راحت و رندم به این موضوع اشاره کرده که دانکن در تراژدی سامرهال کشته نشده :D بچه بیچاره کتابا رو نخونده کسی هم بهش نگفته که نگو :D
از دو سه پاراگراف آخر این مقاله:
The Trial of Seven in 'A Knight of the Seven Kingdoms' nearly kills Dunk. Here's how he actually dies in the books.
 
آخرین ویرایش:
پخش فصل سوم HotD از سه روز دیگه شروع میشه، حقیقتش هر چقدر هم ضعیف‌تر از سری اصلی باشه ولی بازم هر چیزی که تو دنیا وستروس ساخته بشه رو باید دید :دی شوالیه هفت اقلیم خیلی خوب بود ولی هم کوتاه بود و هم اژدها نداشت (!) ولی الان دیگه وقتشه 👀 :دی
 
قسمت اول از فصل سوم خاندان اژدها پخش شد.
اون جنگ بزرگی که میگفتن اصلا و ابدا در حد و اندازه های جنگ سری اصلی نبود و خیلی ضعیف تر به نمایش دراومد و اصلا راضی نبودم
یه چیزیم که از اول سریال رو مخمه این اژدها کلا ابهت ندارن.
شما اژدهای دنریس ببینید از نظر جسه و قیافه چقدر خفن بودن؟ حالا اژدهای اینا انگار برای بچه ها ساختن که نترسن
درکل سریال پتانسیل بالایی داشت که حیف شد (البته سریال بدی نیست ولی اون چیزیم نیست که باید می بود :D )

اون صحنه بوسیدن ایموند :-?تاگرین ها با خواهراشون اوکی بودن ولی مگه با مادر خودشونم؟
 
آخرین ویرایش:
اون صحنه بوسیدن ایموند :-?تاگرین ها با خواهراشون اوکی بودن ولی مگه با مادر خودشونم؟

نه والا یادم نمیاد چنین چیزی تو کتاب مجموعه به چشمم خورده باشه
دنیای نغمه کم دارک بود نمیدونم چی شد شو رانرها تصمیم گرفتن از اینم دارک ترش کنن :|
 
با تشکر از گشادی بیش از حد عمو مارتین، به نقطه‌ای رسیدیم که فاصله بین انتشار کتاب‌های پنجم و ششمِ A Song of Ice and Fire بیشتر از فاصله بین انتشار کتاب‌های اول تا پنجم شده! :دی
کتاب اول سال ۱۹۹۶ اومد و کتاب پنجم سال ۲۰۱۱ ولی همچنان بعد از گذشت ۱۵ سال، خبری از کتاب ششم نیست. کتاب هفتم هم که هیچی، ولش کن!
یه نفر چند سال پیش شوخی جالبی کرد و گفت که احتمالاً کتاب‌ها رو یه نویسنده دیگه می‌نوشته و دوست نداشته با اسم خودش مطرح بشه و به نام جرج. آر. آر. مارتین منتشر می‌کرده ولی چون اون نویسنده اصلی مُرده، دیگه نمی‌تونیم کتاب جدیدی ببینیم! :دی
 
با تشکر از گشادی بیش از حد عمو مارتین، به نقطه‌ای رسیدیم که فاصله بین انتشار کتاب‌های پنجم و ششمِ A Song of Ice and Fire بیشتر از فاصله بین انتشار کتاب‌های اول تا پنجم شده! :دی
کتاب اول سال ۱۹۹۶ اومد و کتاب پنجم سال ۲۰۱۱ ولی همچنان بعد از گذشت ۱۵ سال، خبری از کتاب ششم نیست. کتاب هفتم هم که هیچی، ولش کن!
یه نفر چند سال پیش شوخی جالبی کرد و گفت که احتمالاً کتاب‌ها رو یه نویسنده دیگه می‌نوشته و دوست نداشته با اسم خودش مطرح بشه و به نام جرج. آر. آر. مارتین منتشر می‌کرده ولی چون اون نویسنده اصلی مُرده، دیگه نمی‌تونیم کتاب جدیدی ببینیم! :دی

میگن شاه عباس ۹۹۹ تا کاروانسرا ساخت، گفتن چرا ۹۹۹ گفت اخه از هزارتا بیشتر سر و‌صداش می پیچه :D
اگر هزارتا میساخت میگفتن خوب هزارتاست ولی ۹۹۹ تا هم زیاده هم اینکه همه میگن چرا هزارتا نه:D

این بنده خدا هم اگر کتابهارو تموم نکنه تا سال ها همه خیال پردازی میکنن چی شد چرا نشد کجا بود کی بود :D
یه تلخی بی پایان خیلی سود ده تر از یه پایان تلخ :D
 
نه والا یادم نمیاد چنین چیزی تو کتاب مجموعه به چشمم خورده باشه
دنیای نغمه کم دارک بود نمیدونم چی شد شو رانرها تصمیم گرفتن از اینم دارک ترش کنن :|
آلیسنت قراره کتگوری جدید برامون باز کنه.:o)

واقعاً این سریال جز استرس و اعصاب خردی چیزی نداره.
 
شخصیت پردازی های سریال واقعا رو مخه
فقط مقایسه کنید با the knight of seven kingdoms
شخصیتی که سریال میخواد شما عاشق بشید مثل اگ یا بیلور فقط با چند سکانس تو اولین حضورشون همون حس رو تو مخاطب ایجاد می‌کنه
اما اینجا چی؟واقعا من به شخصه هیچ حسی نسبت به هیچ کدوم از کارکترها ندارم
نمیدونم مشکل اکت بازیگر ها هست یا قلم نویسنده ولی واقعا سریال بی حسی هست
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or