چیزهایی که از تریلر و مصاحبهها مشخص شده:
بازی توسط Creative Assembly (سازنده نسخه اول) و با انتشار SEGA ساخته میشود. در سال ۲۰۲۴ اعلام شد که پروژه در مراحل اولیه توسعه است.بازی در سامر گیم فست 2026 رسماً معرفی شد.
کارگردان نسخه اول، Al Hope هم برگشته است.
داستان دیگر روی Sevastopol نمیگذرد. محیط جدید یک سیاره/کلونی طوفانی و خطرناک است و در کنار فضای باز، بخشهایی مثل پایگاه Kurosaki Station هم وجود دارد. یعنی برخلاف نسخه اول فقط راهروهای بسته نیست.
شخصیت اصلی ظاهراً Amanda Ripley نیست؛ اطلاعات منتشرشده از شخصیت جدیدی به نام Blake صحبت میکنند. با این حال صدای تریلر باعث شده بعضی طرفداران احتمال ارتباط با Amanda را مطرح کنند.
در تریلر، یک صدای مرتبط با Weyland-Yutani شنیده میشود که نشان میدهد شرکت دوباره نقش مهمی دارد.
زنومورف همان فلسفه نسخه اول را دارد:شکارچی، نه دشمن معمولی. یعنی قرار نیست مثل بازیهای اکشن با اسلحه نابودش کنی؛ باید مخفی شوی، صبر کنی و زنده بمانی. سازندگان گفتهاند میخواهند AI و رفتار Alien را تکامل دهند.
بازی در این نسخه دیگر داخل سفینه جریان ندارد و محیط های بزرگ را شامل می شود.
هنوز تاریخ انتشار اعلام نشده و بازی در مراحل توسعه است. برای PS5، Xbox Series، PC و Switch 2 معرفی شده است.
تریلر معرفی بازی :
تعداد زیادی هم Preview از سایت های مختلف منتشر شده است که همگی اشاره دارند که بازی روح نسخه اول را حفظ کرده است.
