خبر رسمی نسخه استاندارد GTA VI با قیمت 80 دلار عرضه خواهد شد

Farh@d

There is no description of the situation
کاربر فعال
1000011342.jpg
رسمی:

استودیو راک‌استار امروز به‌صورت رسمی از قیمت نهایی Grand Theft Auto VI و محتویات نسخه‌های مختلف آن رونمایی کرد. نسخه استاندارد بازی با قیمت 79.99 دلار عرضه خواهد شد، و نسخه Ultimate نیز 99.99 دلار می‌باشد.
نسخه Ultimate علاوه بر خود بازی، شامل آیتم‌های انحصاری مختلفی مانند خودروها، سلاح‌ها، لباس‌ها و سایر محتوای ویژه مرتبط با شخصیت‌های اصلی، «جیسون» و «لوسیا»، خواهد بود.
یکی از مهم‌ترین نکات اعلام‌شده این است که نسخه فیزیکی GTA VI برخلاف تصور بسیاری از کاربران، دیسک بازی را درون جعبه نخواهد داشت. خریداران این نسخه تنها یک کد دانلود دریافت می‌کنند و برای نصب بازی باید آن را به‌صورت دیجیتالی دانلود کنند.
 
آخرین ویرایش:
بر اساس جدیدترین اطلاعات فاش شده از وب‌سایت خرده‌فروشی FNAC در پرتغال، چند نسخه مختلف (SKU) از محصولات شرکت راک‌استار با قیمت‌هایی بین ۸۹.۹۹ تا ۱۹۹.۹۹ یورو لیست شده‌اند. طبق این گزارش، تاریخ عرضه این اثر برای ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) برنامه‌ریزی شده است. نکته جالب اینجاست که ارزان‌ترین نسخه این لیست، قیمتی کاملاً مشابه با نسخه فیزیکی بازی Mario Kart World دارد، که با توجه به این ارقام احتمال می‌رود این قیمت‌گذاری‌ها دقیقاً مربوط به نسخه‌های مختلف بازی فوق‌العاده موردانتظار Grand Theft Auto VIباشد. همچنین در جزئیات تکمیلی اشاره شده که این قیمت‌ها در صفحات اختصاصی خود محصولات نشان داده نمی‌شوند، اما اگر بخش مربوط به «بازی‌های ویدئویی که به‌زودی عرضه می‌شوند» را در این سایت جستجو کنید، قیمت‌ها در نتایج جستجو قابل مشاهده هستند.

با توجه به نرخ فعلی یورو به دلار آمریکا (هر ۱ یورو معادل حدود ۱.۱۵ دلار)، معادل دلاری، قیمت‌های فاش‌شده به شرح زیر می‌باشد.

نسخه پایه (۸۹.۹۹ یورو): حدود ۱۰۳.۲۵ دلار
نسخه ویژه/پرمیوم (۱۹۹.۹۹ یورو): حدود ۲۲۹.۴۰ دلار
نسخه استاندارد ۸۰ دلار میشه نه ۱۰۳ دلار.
بازی استاندارد ۱۰۳ دلار نمیشه اخه .
قیمت رو بر اساس معادل کار نمیکنن چیزی هست به اسم msrp که قیمت استاندارد رو به پابلیشر پیشنهاد میکنه.
الان قیمت بازیها تو uk معمولا 70 پوند با اینکه هست 70 پوند خیلی بیشتر از 70 دلاره.
تو ریجن اروپا بازی هایی که تو ریجن امریکا ۷۰ دلارن تو ریجن اروپا ۸۰ یورو هستن .بچه هایی که ریجن اروپا دارن میتونه اینو تایید کنن. پس بازی ۹۰ یورویی میشه ۸۰ دلار در ریجن امریکا.

البته فعلا سخته بگیم اینا واقعا قیمت‌ های نهایی هستن یا فقط Placeholder. بهتره صبر کنیم تا فردا یا سه‌ شنبه لیست‌ های بیشتری منتشر بشه و بشه اطلاعات رو تأیید کرد. بزودی احتمالا کلی اطلاعات و جزئیات دیگه هم لو میره. البته مثل اینکه خرده فروشی پرتغالی قیمت ها را حذف کرده.
بهرحال ۹۰ یورو میشه ۸۰ دلار ریجن آمریکا.
 
آخرین ویرایش:
خدا رحم کنه! اینا با این قیمت بدن بیرون، بقیه با خیال راحت مینیموم 10 تا میزارن رو قیمت بازی ها! تازه کم کمش!

نینتندوی لعنتی که پیشدستی کرده لامصب

الان فایر امبلم فاکینگ 80 دلاره (فیزیکی البته، دیجیتالی 70 دلاره)
 
خیلی بعیده، گرند دفت اتو با همون 80 یا حتی 70 دلار چنان درامدزایی میکند که اصن نیازی به این کارها نیست، نه ففط سود مستقیم از فروش بازی که پرداخت درون برنامه ای در ادامه برای مولتی پلیر و درامد های ناشی از حقوق مالکیتی و معنوی بازی و....

چرا باید راک استار و تیک تو، سوپر محصول خودش (سوپر محصول بشر) رو ابزاری کنه که سود اصلی رو اکثریت استودیو ها و ناشر های دیگه میبرند که به تنهایی براشون فوق العاده سخته که کف قیمت رو ببرند بالا؟ برداشت منم از صحبت های زلنیک اینجا انجا اتفاقا همین بود....

چرا تیک تو و راک استار باید گرند دفت اتو رو ابزاری کنه انتقادات بسا هیت رو به جونش بخره که اخرش یوبی سافت و باقی سود اصلی رو ببرند؟ اونم گرند دفت اتویی که شاهکار استثنایی هست و حماقت هست که همچین کاری باهاش بکنی؟ چرا GTA VI رو سیبل حملات دنیای گیمینگ کنی به جای اینکه مثل GTA V درست بر اساس اصول و شرایط روز بازار ازش استفاده کنی و رکورد بزنی؟ بنز نیست که کلاس بازاری خاص خودش رو داشته باشه هر مدل بتونی با توجه به طبقه بازاریت افزایش قیمت بدی، بازی هست و اصول یکپارچه در سرتاسر بازار داره.. دسپلین خاص خودش رو داره...

به زودی مشخص میشه، به نظرم خیلی بعیده و همون 70 یا 80 میمونه نسخه پایه کمپین استوری مد، اما خب اگر بشه و مثلا نسخه پایه بشه 100 دلار، ما که بازی رو میخریم در هر صورت با همون قیمت کامل همون اول :دی و دیگه در این مورد به شخصه حداقل طبیعتا حرف نمیزنم :دی :دی سکوت میکنم :دی
 
نسخه جدید جی تی ای باید با خودش استاندارد های جدید ویدئوگیمی و رکورد در بازار و رضایت وصف ناپذیر گیمر هارو بیاره، مثل همیشه...

نه کف قیمتی جدید... حتی در کنار بالایی ها، حیفه به نظرم نباید الوده به این بحث بشه، جی تی ای باید مثل همیشه ضربه ناپذیر باشه.
 
به نظرم من مشکل قیمت بیشتر gtavi نیست، اگر بیشتر باشه با هر متر و معیاری منطقی هست که از نظر منابعی که سازنده صرف کرده چه زمانی که مالی و چه برای گیمر. به نظرم مشکل بعدش هست، اینکه یه سری شرکت دوزاری بخوان این جسارت رو به خودشون بدن که کارهای ناقص خودشون رو با قیمت های ساختار شکن قالب کنن به گیمرها! فک کنم شرکتی مثل یوبیسافت که کل ساخته های 10 سال اخیرش روی هم اندازه این بازی ارزش نداره، از این به بعد بیاد زباله های ناقص خودشو با قیمت های بالاتر از نرمال به فروش بزاره. این بده!
 
اتفاق عجیبیه اصن. اینا ۳نسله دارن یه بازی رو میفروشن + مقدار وحشتناکی mtx. حالا باقی درامداشون بماند. کم از حلقوم ملت کشیدن بیرون که حالا میخوان بیشترم بکشن؟ :D دوباره قراره ۳نسل اینو بفروشید دیگه + مقدار زیادی mtx.
 
  • Like
Reactions: RoadRash
خیلی ظلمه که آخرین GTA روی PS3 منتشر شد و بعد از اون یک نسل کامل کنسول‌ها رو رد کرد. حالا هم که PS5 تقریباً به نیمه دوم عمرش رسیده و خیلی‌ها منتظر یه GTA جدید بودن، تازه نسخه بعدی داره از راه می‌رسه. عملاً بین GTA V و GTA VI بیشتر از یک دهه فاصله افتاده؛ فاصله‌ای که باعث شده بعضی از گیمرها از دوران PS3 تا PS5 منتظر نسخه جدید این سری بمونن. واقعاً عجیب و تا حدی ناراحت‌کننده‌ست که یکی از بزرگ‌ترین فرنچایزهای تاریخ بازی‌های ویدیویی توی این مدت فقط یک نسخه اصلی داشته باشه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or