گزارش موج جدید تعدیل نیرو در پلی‌استیشن؛ اخراج گسترده در کمین استودیوهای بزرگ سونی

  • Thread starter Thread starter Farh@d
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Farh@d

There is no description of the situation
کاربر فعال
1000010997.jpg

گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت ژاپنی سونی خود را برای موج دیگری از تعدیل نیرو و بهینه‌سازی هزینه‌ها در بخش بازی‌های ویدیویی playstation آماده می‌کند. مدیریت این شرکت در نظر دارد طی سال جاری میلادی، تعداد کارکنان چندین استودیوی داخلی و کلیدی خود را کاهش دهد.
این تعدیل نیرو گریبان‌گیر تیم‌های توسعه‌دهنده نام‌آشنایی چون Naughty Dog، Bend، Haven و Nixxes خواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها، این گروه‌ها با کاهش ۸ تا ۱۰ درصدی نیروی کار خود مواجه خواهند شد.
با این حال، شدیدترین بخش این تغییرات پرسنلی در استودیوی Bungie رخ خواهد داد. ارزیابی‌های اولیه منابع آگاه نشان می‌دهد که این تیم ممکن است به دلیل عملکرد مالی ضعیف، ناچار به اخراج تا ۴۰ درصد از کارکنان خود شود.
 
زمان انتقام ماکرو فن ها فرا رسیده :D
....
وقتی به ps فن ها میگی چه خبر از ماراتون

View attachment 409852
شرایط طوری شده هر دو گروه تو یه جبهه قرار گرفتن:D
هر دو همزمان به مایکروسافت و سونی فوحش می دن
جنگ کنسولها تبدیل شده به اتحاد گیمرها
 
شرایط طوری شده هر دو گروه تو یه جبهه قرار گرفتن:D
هر دو همزمان به مایکروسافت و سونی فوحش می دن
جنگ کنسولها تبدیل شده به اتحاد گیمرها
متاسفانه خائنین همه جا هستند :D

باید تمام این کمپانی ها رو به هزار و یک دلیل سرجاشون نشوند برای بازگشت به دوران اوج سرگرمی :D

1000013689.jpg
 
یک تار موی بلوپوینت میارزید به کل گوریلا و فیرگیمز و Haven و بانجی و مدیا مولکولی و این آشغال سازها ولی خب تا وقتی میمونی به نام هرمن هالست مدیره اوضاع همینه .
الانم میدونم که هوس مارک رو میبنده و همه این آشغال هایی که بالا اسم بردم رو نگه میداره . ( از عمد 200 میلیون دلار خرج Marketing گیم های استودیو هایی که گفتم میکنه به بازی های هوس مارک که میرسه میگه 200 هزار دلار خرج مارکتینگت میکنم بعدم گیم شکست میخوره میگه بفرما تعطیل . همینقدر گاو و حروم لقمه ست خرمن هالست )
 
یک تار موی بلوپوینت میارزید به کل گوریلا و فیرگیمز و Haven و بانجی و مدیا مولکولی و این آشغال سازها ولی خب تا وقتی میمونی به نام هرمن هالست مدیره اوضاع همینه .
الانم میدونم که هوس مارک رو میبنده و همه این آشغال هایی که بالا اسم بردم رو نگه میداره . ( از عمد 200 میلیون دلار خرج Marketing گیم های استودیو هایی که گفتم میکنه به بازی های هوس مارک که میرسه میگه 200 هزار دلار خرج مارکتینگت میکنم بعدم گیم شکست میخوره میگه بفرما تعطیل . همینقدر گاو و حروم لقمه ست خرمن هالست )
بدبختا حتی فرصت نکردند بازی خودشون رو بسازند. استودیویی که قبل از این فقط شاهکار خالص ساخته بود انقدر راحت باید تعطیل بشه
 
بدبختا حتی فرصت نکردند بازی خودشون رو بسازند. استودیویی که قبل از این فقط شاهکار خالص ساخته بود انقدر راحت باید تعطیل بشه
چه دیدی؟
شاید بازی خودشون رو هم داشتن میساختن ، سونی بررسی کرده گفته جمع کنین برین با این بازی ساختنتون و کلا کرکره استودیو رو کشیده پایین.

ماها نهایتا 4تا خبری که تو سایتها میاد رو خبر داریم یا نهایتا از دوتا سازنده اسبق اخراجی از استودیوها که خب اینها هیچوقت نمیان بگن یک درصد مشکل از سمت ما بوده.
میخوام بگم حتما اون سمت هم دلایل خودشون رو دارن ، فقط ما به اون اطلاعات دسترسی نداریم.

منطقی بخوای حساب کنی خروجی بلوپوینت طی این سالها همواره ریمستر/ریمیک بازیهای قدیمی بوده که فروش آنچنانی هم نداشتن.(به جز آنچرتد کالکشن)
چرا سونی باید یک استودیو تخصصی رو پول آب و برقش رو بده که نهایتا براشون ریمستر/ریمیک نفروش تولید کنه؟
حالا نفروش که مبالغست اما جدا فکر نکنم به جز Uncharted Collection باقی فروش خوبی رو تجربه کرده باشن.
بهترین کارشون که دیمن سولز بود شاید به زور حول و حوش 2 میلیون فروخته که خیلی با فروش نسخه اوریجینال PS3 که اونهم زیر 2 میلیون بوده تفاوتی نداره!

نهایتا سونی اگه خواست خیلی راحت عناوین قدیمیش رو مثل کونامی میده Virtuos/ثردپارتی ها براش ریمستر/ریمیک کنن خب.
هزینه استودیو/کارمند هم نمیده ، براش به صرفه تر هم در میاد با این وضعیت صنعت امروز.
 
  • Like
Reactions: He!n3ger
چه دیدی؟
شاید بازی خودشون رو هم داشتن میساختن ، سونی بررسی کرده گفته جمع کنین برین با این بازی ساختنتون و کلا کرکره استودیو رو کشیده پایین.

ماها نهایتا 4تا خبری که تو سایتها میاد رو خبر داریم یا نهایتا از دوتا سازنده اسبق اخراجی از استودیوها که خب اینها هیچوقت نمیان بگن یک درصد مشکل از سمت ما بوده.
میخوام بگم حتما اون سمت هم دلایل خودشون رو دارن ، فقط ما به اون اطلاعات دسترسی نداریم.

منطقی بخوای حساب کنی خروجی بلوپوینت طی این سالها همواره ریمستر/ریمیک بازیهای قدیمی بوده که فروش آنچنانی هم نداشتن.(به جز آنچرتد کالکشن)
چرا سونی باید یک استودیو تخصصی رو پول آب و برقش رو بده که نهایتا براشون ریمستر/ریمیک نفروش تولید کنه؟
حالا نفروش که مبالغست اما جدا فکر نکنم به جز Uncharted Collection باقی فروش خوبی رو تجربه کرده باشن.
بهترین کارشون که دیمن سولز بود شاید به زور حول و حوش 2 میلیون فروخته که خیلی با فروش نسخه اوریجینال PS3 که اونهم زیر 2 میلیون بوده تفاوتی نداره!

نهایتا سونی اگه خواست خیلی راحت عناوین قدیمیش رو مثل کونامی میده Virtuos/ثردپارتی ها براش ریمستر/ریمیک کنن خب.
هزینه استودیو/کارمند هم نمیده ، براش به صرفه تر هم در میاد با این وضعیت صنعت امروز.
عجب حرفی میزنی ها ...
خب این بدبختا که مستقل بودن داشتن بازی برا سونی ریمستر میکردن .خود سونی اومد خریدشون بعد یهو یادش افتاد چه کاریه استودیو فرست پارتی ریمیک بسازه؟ پس تعطیلش کنیم ؟
چه کاریه خب 😅
 
عجب حرفی میزنی ها ...
خب این بدبختا که مستقل بودن داشتن بازی برا سونی ریمستر میکردن .خود سونی اومد خریدشون بعد یهو یادش افتاد چه کاریه استودیو فرست پارتی ریمیک بسازه؟ پس تعطیلش کنیم ؟
چه کاریه خب 😅
خب همین دیگه ، جلوی ضرر رو زودتر گرفتن.
این خریدها از همون اشتباه هایی بود که مدیریت قبلی در جواب به خریدهای مایکرو انجام داد.
مثل بانجی و... که خریدن ، استودیوهای لایوسرویس ساز و... که بستن یا در شرف بسته شدن هستن.
بلوپوینت هم حتما دیگه توجیه اقتصادی نداشت خب حالا هر چقدر ریمسترهای باکیفیتی رو ساخته باشه.
 
  • Like
Reactions: MoonD
رسمی :
سونی تقریبا کل تیم Destiny 2 رو Nuke کرد

1782399569061.png


ایمیل داخلی از طرف هرمن هالست :

تیم عزیز،

امروز می خواهم خبرهای به روزرسانی دشواری را درباره بانجی با شما به اشتراک بگذارم.

ما تصمیم گرفته ایم نیروی کار بانجی را کاهش دهیم؛ تصمیمی که تعداد قابل توجهی از کارکنان، از جمله بخش عمده ای از تیم Destiny و برخی از اعضای تیم Marathon را تحت تاثیر قرار می دهد. همچنین کاهش نیروهایی در سراسر تیم های SIE که از عملیات های بانجی پشتیبانی می کنند، صورت خواهد گرفت. افراد تحت تاثیر این تعدیل در بانجی و در سراسر SIE امروز در جریان قرار می گیرند.

این یک خبر دردناک است، به ویژه برای همکاران با استعدادی که موقعیت های شغلی آن ها حذف شده است. این تصمیم تنها پس از بحث های مفصل و بررسی های دقیق گرفته شد و من می خواهم توضیحاتی درباره نحوه رسیدن به این نقطه ارائه کنم. طی چند ماه گذشته، ما همراه با رهبری بانجی، جهت گیری بلندمدت استودیو، اولویت های توسعه، نیازهای منابع و نقش آن را در استراتژی گسترده تر پورتفولیوی خود بررسی کردیم. ما پیش از رسیدن به این نتیجه که کاهش نیرو برای هم راستا کردن منابع استودیو با اولویت های فعلی و اهداف بلندمدت آن ضروری است، گزینه های متعددی را ارزیابی کردیم.

همان طور که بانجی اخیرا در به روزرسانی Destiny 2 خود به اشتراک گذاشت، این استودیو پس از انتشار آخرین به روزرسانی محتوای لایو سرویس بازی، سفر جدیدی را آغاز کرده است. آن چه بانجی با Destiny در دهه گذشته به دست آورده، واقعا فوق العاده بوده است. این فرنچایز اثری ماندگار بر بازیکنان و این صنعت بر جای گذاشته است و هر کسی که در موفقیت آن نقش داشته، باید به آن چه در خلقش کمک کرده، افتخار کند.

بازی Marathon همچنان بخش مهمی از پورتفولیوی ما باقی می ماند و ما به حمایت از این تیم ادامه خواهیم داد؛ هم زمان با این که آن ها بر پایه بنیان قوی ایجاد شده در فصل 1 و 2 کار خود را پیش می برند و روی تلاش های مربوط به پرورش طرح های اولیه برای پروژه های آینده تمرکز دارند.

اولویت فوری ما حمایت از کارکنان آسیب دیده در این دوره انتقال است. ما در حال ارائه پشتیبانی برای این جابه جایی هستیم و در صورت امکان، برای شناسایی فرصت های شغلی در سراسر SIE و شبکه جهانی استودیوهای خود تلاش می کنیم.

من می خواهم صمیمانه از تک تک کارکنان تحت تاثیر این ماجرا برای سخت کوشی، خلاقیت و کمک هایشان به بانجی، SIE و جامعه گسترده تر صنعت بازی تشکر کنم.

من می دانم که اخبار امروز نه تنها برای افرادی که ما را ترک می کنند، بلکه برای همکاران و دوستانی که باقی می مانند نیز بسیار دشوار است. لطفا زمان لازم را برای هضم این خبر اختصاص دهید و از یکدیگر حمایت کنید.

از تاب آوری و حمایت مداوم شما در این دوران سخت سپاسگزارم.


هرمن هالست
مدیرعامل گروه کسب و کار استودیوها
 
آخرین ویرایش:
فکر کنم خرید 3 میلیاردی سونی و نابودی استدیو در عرض دو سه سال یکی از فاجعه بار ترین حرکت های تاریخ ویدیو گیم تا امروز بوده باشه. جیم رایان جای اخراج یا بازنشستگی باید میفتاد زندان واقعا.
 
فکر کنم خرید 3 میلیاردی سونی و نابودی استدیو در عرض دو سه سال یکی از فاجعه بار ترین حرکت های تاریخ ویدیو گیم تا امروز بوده باشه. جیم رایان جای اخراج یا بازنشستگی باید میفتاد زندان واقعا.
البته اینا با ترمالی که سر بلو پوینت زدن خیلی خوب شد بجای اینکه ۷ تا استدیوی دیگه بترکن فقط الان بانجی نابود شد.
 
رسمی :
سونی تقریبا کل تیم Destiny 2 رو Nuke کرد

View attachment 411004


ایمیل داخلی از طرف هرمن هالست :
خاک بر سر سونی. آدم درست حسابی اگه تو بانجی بود همشون جزو تیم دستینی ۲ بودن! اینارو بیرون کرده که اکثر زباله سازهای ماراتن رو نگه داره! دستینی به عنوان یکی از بهترین IP های خلق شده توی ژانر خودش دستی دستی سر هیچی کشته شد!
مدیریت سونی حماقت خرید ۳ میلیاردیشو داره تلافی میکنه سر بانجی! اگه گاو و گوسفند جای هرمن و دار و دستش میبود این نسل مدیریت بهتری در قبال استودیوها و بازیا میدیدیم. بعد یه مشت فن متعصب و کور از این سونی دفاع میکنه!
 
تعدیل چرا؟کاش در بانجی رو به همراه سازنده اون گس های مزخرف آنلاین که تاسیس کرده بودن تخته کنن بره به همراه nixxes یا مایکرو که عاشق این نوع استدیوهاست یه پکیچ تپل شامل تخفیف داداش وار+هرمن هالست به صورت اشانتیون بدیم بزنه بر بدن:)
 
  • Like
Reactions: SIMPLE
من شخصا هنوز نتونستم کل پروسه خرید بانجی تا تعدیل نیرو امروزشون و کلا ر..دن تو دستنی 2 رو هضم کنم. اصلا یه بخش کوچیکشم نمیفهمم. چرا خریدن اینارو؟ انقدر حاضر شدن پول بدن؟ و بعد چرا بانجی مستقل بود از اول؟ چرا اجازه داشت واسه خودش کار کنه؟ بره سمت این پروژه ها؟ بعد چرا کنسل شدن؟ چرا الان به این روز افتاد؟

کلا بلایی که سر بانجی امد یادآورد اتفاقات سال 57 ـه. یعنی بانجی ایرانه، و خرید سونی اتفاقات 57. قبل و بعدش به همین شکله دقیقا.
 
من شخصا هنوز نتونستم کل پروسه خرید بانجی تا تعدیل نیرو امروزشون و کلا ر..دن تو دستنی 2 رو هضم کنم. اصلا یه بخش کوچیکشم نمیفهمم. چرا خریدن اینارو؟ انقدر حاضر شدن پول بدن؟ و بعد چرا بانجی مستقل بود از اول؟ چرا اجازه داشت واسه خودش کار کنه؟ بره سمت این پروژه ها؟ بعد چرا کنسل شدن؟ چرا الان به این روز افتاد؟

کلا بلایی که سر بانجی امد یادآورد اتفاقات سال 57 ـه. یعنی بانجی ایرانه، و خرید سونی اتفاقات 57. قبل و بعدش به همین شکله دقیقا.
تقصیر فیل اسپنسر و مایکروسافته.
خرید بانجی واکنش به خریدهای مایکروسافت بود ، خب میدونی که چون سونی بی اختیار بود و سیاستهاش رو فیل اسپنسر بهش اجبار میکرد.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or