Anime & Animation Center (قوانین پست اول خوانده شود)

خب در وصف اینکه قسمت اخر این فصل ریزیرو چقدر ترکونده با تصاویر مختلف شروع میکنم
1000061210.jpg
این فقط امتیاز های یه نیم فصل تازه اتفاقات مهم اصلی نیم فصل بعدی که دو ماه دیگه شروع میشه بعد از این
1000061211.jpg
الان انیمه خودشون رسوند به رتبه دوم MAL حتی حتی نیم فصل دوم بیاد فکر کنم با اختلاف اولم بشه بعدش
1000061212.jpg
همچنین قسمت ۱۱ فصل چهارم در این لحظه بالاترین امتیاز در بین تمامی سریال‌های تلویزیونی در وب‌سایت IMDb رو به دست آورده
خلاصه که بهترین انیمه ای دیده بودم اتک بود دقیقا فصل سومشم بیشتر از همه دوست داشتم اونجا هم ما دوتا پارت شاهکار داشتیم ولی الان بنظرم بعد پونزده سال خالص اوتاکو بودن ریزیو بهترین انیمه تاریخ زندگیمه و واقعا تو چه دورانی هستیم که شاهد پخش این شاهکار هستیم...
 
قسمت آخر نیم فصل ری‌زیرو خیلی خوب بود. اون مکالمه‌ی آخرشون واقعا فوق‌العاده بود. در کل خیلی طوفانی و قشنگ بود این ۱۱ قسمت. صداپیشه‌ی سوبارو فکر کنم سر این فصل چند سالی پیر شد :D
خودش گفته بود خیلی سر این قسمت گریه کرده. چون هیچموقع هم رمان رو نمیخونه و از اتفاقات آینده خبری نداره برای همین سر هر صحنه سعی می کنه خودش رو جای سوبارو در اون لحظه بزاره.

تازه طوفان واقعی مونده...میگن قسمت آخر این فصل قراره ۴۵ دقیقه باشه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or